Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Analysoidaan tinder-deitin käytöstä

Lähettäjä: huu 
Päivämäärä:   10.6.25 12:34:48

Pari kertaa tavattu tinder-deitti kyseessä. Viestittelee ja soittelee oma-aloitteisesti. Ihan kiva ja haluan tutustua lisää, mutta rauhassa.

Tyyppi ehdottele kovasti tapaamisia, mutta usein kuitenkin peruu lapseensa vedoten. Minkä toisaalta ymmärrän, lapsi menee aina kaiken edelle. Siksi ollaan tavattu vasta 2 kertaa.
Toisaalta on luopumassa omista juhannussuunnitelmistaan koska "ei jaksa mennä kavereiden kanssa".
Minun suunnitelmista kuultuaan on pettynyt ja antaa ymmärtää, että odottaa minun peruvan omia jo ennalta sovittuja menoja. Ei kuitenkaan ääneen sano. Omalla kohdalla siis esim. juhannus on sovittu jo ennen kun olen tätä tyyppiä edes tavannut.

Mitä sanoisit henkilön käytöksestä?

Re: Analysoidaan tinder-deitin käytöstä

Lähettäjä: Voi 
Päivämäärä:   10.6.25 13:20:47

No itsekin tapailin miehiä joilla pieni lapsi, oli aika rasittavaa kun itsellä ei niin pieni tai sai isoäidin apuun seuraksi. Siksi on ihanaa kun nykyinen mies hankkinut lapset nuorena ja lapsensa ovat jo täysi-ikäisiä. Voidaan tehdä mitä halutaan.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.6.25 13:27:33

Analysoin mieluummin sinun käytöstäsi, koska sen ymmärtäminen on sinulle oikeasti tärkeämpää.

"Minun suunnitelmista kuultuaan on pettynyt ja antaa ymmärtää, että odottaa minun peruvan omia jo ennalta sovittuja menoja. Ei kuitenkaan ääneen sano."

Tässä on nyt sinulle tuhannen taalan paikka opetella pitämään omista rajoistasi kiinni. Älä lähde sille linjalle, että yrität lukea rivien välistä ja sanattomasta viestinnästä, miten joku ehkä haluaa sinun käyttäytyvän. Tee ihan kaikessa rauhassa niin kuin olet jo aiemmin sopinut. Mies joko ymmärtää, tai sitten ei. Jos ymmärtää, niin hyvä. Jos ei ymmärrä, menköön menojaan.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   10.6.25 13:32:57

Kuulostaa normaalilta ihmiseltä. On kiinnostunut.

Lähettäjä: Tuus 
Päivämäärä:   10.6.25 14:51:59

Oon sitä mieltä, että tää tyyppisi on niitä laiskoja paskiaisia, jotka sopii ja sitten kun pitäisi tavata niin ei jaksakkaan. Jos saa itsestään sen verran irti että tapaatte (mutta aina yleensä sinun luona ettei hänen tarvitse järjestää mitään vaan pelkästään vääntäytyä paikalle, sullahan on siellä jo tarjoilut valmiina), niin on ihan kivaa. Sit sovitte että nähdään vaikka ylihuomenna- ja hups, miehelle tulee lapsimeno tai ainakin hän väittää niin. Tai työmeno tai maha vähintäänkin kipeä tai kuumetta. Häntä siis kiinnostaa, että oot varalla silloin jos häntä sattuu kiinnostamaan ja sattuu viitsiä tavata, mutta ei haittaa jos sit peruuntuukin. Ei välttämättä aina edes muista ilmoittaa että nyt tulikin parempaa tekemistä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.