Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kylpylän harhaanjohtava mainos

Lähettäjä: Lila 
Päivämäärä:   10.6.25 10:26:38

Ollaan tällä hetkellä kylpylässä, ihan Suomessa. Huomasimme eilen vastaanotossa ison mainoksen että lisävuorokausi -50%, ei mitään päivämääriä missään. Pohdimme illan asiaa ja tänään menimme kysymään että onko meidän huoneisto vapaana meidän jälkeen kun kiinnostaisi tuo lisävuorokausi. Respasta vain todettiin ettei se ole enää voimassa.
En sitten tajunnut siinä kohtaa kyseenalaistaa että miksi sitten sitä mainostatte? Kun eikös kaupatkin joudu myymään ale hintaan jos sen lapun unohtavat tuotteeseen?

  Re: Kylpylän harhaanjohtava mainos

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   10.6.25 10:29:19

Olisiko siinä ollut printti, että varattava samaan aikaan tai esimerkiksi lähtöä edeltävänä päivänä? Tai varaustilanteen mukaan?

  Re: Kylpylän harhaanjohtava mainos

Lähettäjä: Lila 
Päivämäärä:   10.6.25 10:32:23

Me tultiin vasta eilen ja lähdetään vasta torstaina eli ihan hyvissä ajoin sitä kyseltiin kun juuri kiinnosti onko tämä meidän huoneisto vapaana. Pitääkin katsoa vielä tarkemmin kun mennä ohi seuraavan kerran! Mutta jos olisi tuollainen niin olisi respa voinut senkin mainita ja asia olisi ollut ok! Nyt vain tokaisi ettei ole enää voimassa ja siirtyi palvelemaan seuraavaa

  Re: Kylpylän harhaanjohtava mainos

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   10.6.25 10:36:44

Onpa tökerö. Itse olen joskus kysynyt suurinpiirtein uloskirjautuessa, että saisiko vielä jäädä. Joskus ovat itse sanoneet, että meillä onkin tällainen tarjous ja joskus ei tilaa ole ollut. Aina ovat kuitenkin olleet ystävällisiä.

  Re: Kylpylän harhaanjohtava mainos

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.6.25 10:37:44

Jos siinä ei mainita mitään rajotteita ja mainos siellä seisoo niin kyllä se silloin on harhaanjohtavaa mainontaa mistä voi ilmoittaa kuluttaja-asiamiehelle. Liike voi kyllä sanoa tiskillä että ei myy siihen hintaan. Ainoastaan jos olisi ehtinyt tehdä sopimuksne verkossa jos sama mainos olisi siellä, niin siinä tapauksessa voi olla niin että sopimus sitoo. Tässä kun sitä ei oltu tehty, niin mikään ei velvoita liikettä tekemään sitä, kuitenkin vastaavat mahdollisesta vahingosta mikä olisi tullut, kuten jos olisi mainoksen takia matkannut turhaan kohteeseen niin matkakuluja voisi vaatia.

  Re: Kylpylän harhaanjohtava mainos

Lähettäjä: Lila 
Päivämäärä:   10.6.25 11:03:22

.
Katson mainoksen tarkemmin vielä kun mennään ohi että onko siinä joku rajoitus!

Täyttä hintaa ei Olle huoneistosta maksamassa tämän jälkeen, siis lisäyöstä, varaus on muutoin maksettu jo huhtikuussa eli mitään lisäkuluka ei toki meille tule. Mutta silti omituista että voivat pitää vanhoja mainoksia esillä ja vielä isolla näytöllä että näkyy koko aulaan. Eilen nimittäin vain kysyttiin että koskeeko tarjous myös loma asuntoja ja vastattiin että kyllä koskee, ei kuitenkaan kysytty enempää koska jäätiin miettimään vielä asiaa.

  Re: Kylpylän harhaanjohtava mainos

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.6.25 12:39:38

no kuluttaja-asiamiehelle vain ilmoitusta kuvineen. Jos homma on jatkuvaa, niin siihen voidaan puuttua.

  Re: Kylpylän harhaanjohtava mainos

Lähettäjä: 1 
Päivämäärä:   10.6.25 12:47:54

No kyllä ensin kysyisin ja ihmettelisin vielä uudemman kerran, että miten on mainos vielä esillä, että eikö sitten pitäisi siihen hintaan saada ja yrittäisin neuvotella, jos asia oikeasti vielä kiinnostaa. Ei se kuluttajaneuvontaan valittaminen kuitenkaan sitten itseä mitenkään hyödytä, kun ei mitään hyvitettävääkään ole ja vastaus tulee joskus. Lähinnä jos itse muuten sen viitsii vaivautua joutessaan tekemään.

  Re: Kylpylän harhaanjohtava mainos

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.6.25 12:55:52

Tarkasta mainos onko päivämääriä. Jos ei, kysy uudelleen ja jos edelleen kieltävät, kävele suoraan mainoksen luo ja ota kuva. Saattaa siinä mieli muuttua kun miettii mihin sitä aiot käyttää.

  Re: Kylpylän harhaanjohtava mainos

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.6.25 13:21:26

Ilmoitus kuluttaja-asiamiehelle on eri asia kuin ilmoitus kuluttajaneuvontaan. Kuluttaja-asiamies valvoo markkinointia ja sopimusehtoja. He eivät saa tietoon asioita, jos kukaan ei niistä jaksa raportoida eteenpäin. Kuluttaja-asiamies voi tarvittaessa puuttua harhaanjohtavaan mainontaan.
Kuluttajaneuvonta voi neuvotella hyvityksen asiakkaan omassa asiassa jos sellaista on vaadittu ja se mahdollista.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.