Lähettäjä: 43
Päivämäärä: 9.6.25 15:26:23
Kysymys ikätovereille: ymmärsittekö te nuorina ja nätteinä, millaista valtaa silloin piditte käsissänne?
Some ja deittipalvelut ovat tuoneet ainakin omaan tietoisuuteeni sen, miten valtavasti valinnanvaraa nuorella ja nätillä naisella on. On aina ollut, mutta nyt se on tuotu näkyviin. Kauneus on valuuttaa, jonka arvo on kultaakin kalliimpaa - jos sitä osaa käyttää.
Itse olin pieni, siro ja ihan oikeasti nätti nuori nainen. Silti olin aina häkeltynyt ja ihmeissäni, jos joku oli minusta kiinnostunut. Pidin kynsin ja hampain kiinni jälkikäteen ajateltuna aika onnettomista poikaystävistä, jotka eivät kunnolla edes halunneet tai arvostaneet minua.
Jos olisin se sama parikymppinen nyt, olisin paljon ronkelimpi. Yksikin epävarmuuden tai luottamuksenosoituksen puute miehen taholta, niin vaihtaisin parempaan. Perustaisin ehkä jonkun pikkutuhman lolita-henkisen OnlyFans-tilin. Tai menisin rikkaisiin naimisiin. Tai sokerideittailisin.
Olen yhä edelleen nuorekas ja säilyttänyt tietynlaisen söpöyden, ja miehet osoittavat kiinnostusta. Mutta miten paljon olisin voinut hyötyä nuoruuden viehätysvoimastani nuorempana! Ajatuskin harmittaa. Sen sijaan, että käytin koko parhaan vuosikymmenen vakuuttaakseni ensin yhtä, sitten toista miestä siitä, että kelpaan, olisin voinut olla kunnioittavissa suhteissa tai edes tienata rahaa tai turvata elintasoni.
Onko teillä muilla samanlaista "nuoruus meni hukkaan minussa" -fiilistä?
|