Lähettäjä: Reissaaja
Päivämäärä: 9.6.25 10:38:21
Tullaan siskon kanssa hyvin toimeen ja tehdään juttuja yhdessä. On tietyt samat kiinnostuksen kohteet ja teemme retkiä näihin liittyen muutaman kerran vuodessa.
Nuorempana puhuttiin paljon että lähdetään ulkomaille matkalle ja oli kohteitakin jo mietittynä. Mulla tilanne ollut sellainen ettei matkustelu ole onnistunut mutta nyt olen alkanut tehdä matkoja ja uusia on suunnitteilla. Sisko ehkä haluaisi lähteä (tosin en ole enää varma kiinnostaako oikeasti) mutta valittaa aina ettei ole rahaa, joten tuskin tulee koskaan lähtemään. Muutenkin meillä alkaa joka asiassa näkymään tuloero ja yritänkin aina mahdollisimman vähän tuoda esiin hankintojani (mitä nykyään on vähän) ja hintoja.
Seuraava matka on suunnitteilla ja kohteena on yksi niistä kohteista jotka aikaisemmin olleet tuonne_on_joskus_pakko_päästä-listalla. Nyt tietysti mietin että kerronko etukäteen että olen tuonne lähdössä. Onko liikaa paremman tilanteeni naamaan hieromista kertoa? Tiedän että luvassa on v*ttuilua ym joka tapauksessa, mutta onko parempi pahoittaa siskon (ja lapsensa) mieli etukäteen vai kerronko vasta matkan jälkeen, että tulipa muuten käytyä täällä?
Sit kaikki varmaan ihmettelee, että jos tullaan hyvin toimeen niin miksi tällaista pitää ajatella niin tullaan hyvin toimeen meidän perheen tasolla. Meidän perheessä tietystä asioista ei puhuta ja pitää ehkä käyttäytyäkin tietyllä tavalla, ei ehkä voi verrata muihin. Mä oon ehkä jollain tavalla vähän "kapinallinen", mutta en kuitenkaan haluaisi kauheasti siskon mieltä pahoittaa.
|