Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ostin ruohonleikkurin Bauhausista

Lähettäjä: Titta 
Päivämäärä:   8.6.25 20:03:18

Vähän kalliimpi malli koska pihani on iso ja mäkinen. Kotiinkuljetuksella kyseessä verkkokaupan puoli
Talotalkkarini tuli töihin ja olin ostanut öljyn ja bensan. Leikkuri hörähti käyntiin mutta parin minuutin kuluttua sammui. Ei enää suostunut inahtamaankaan. Talotalkkarin diagnoosi oli koneen jumahdus, koottu huolimattomasti.
Nyt on Bauhausissa pari viikkoa mietitty mitä tehdään. Vaadin uutta konetta ja rikkinäisen poisvientiä.
Huvittavinta on että en olisi kuulemma saanut laittaa bensaa ja öljyä nyt kone on käytetty eivätkä he voi myydä sitä enää uutena.
Ei siis voi olla totta. Mehän olimme aloittamassa sillä hommat. Eihän leikkuria voi käyntiin saada ilman polttoainetta ja öljyä.
Harmittaa kun meillä oli talkoot tänään ja vävyt+ tyttäreni tulivat melko kaukaa pihahommiin.
Vanhalla ruuohonleikkurilla oli vaikeaa ja raskasta puuhata. Harmittaa vietävästi.
Kone on painava en minä jaksa sitä viedä mihinkään postiin. Eikä matkshuolto ota noin painavaa kuljetettavaksi.
Sanoivat nimittäin että minun pitäisi lähettää kone takaisin.

Re: Ostin ruohonleikkurin Bauhausista

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   8.6.25 20:23:58

Siis tässähän kai takuun piikkiin menevä vika ? Eihän takuuvikaa voi huomata jos konetta ei käytä.

Re: Ostin ruohonleikkurin Bauhausista

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.6.25 20:27:55

Pyydät sieltä jonkun postin tai millä se tuli palautusnumeron ja palautus sillä. Nyt on vähän avuttomuutta touhussa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.