Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  En ole koskaan deittaillut

Lähettäjä: Mama 
Päivämäärä:   8.6.25 19:53:46

Olen 35v enkä ole varsinaisesti koskaan ollut "sinkkumarkkinoilla". Aina sinkkuna ollessani en ole kerennyt edes haaveilemaan uudesta parisuhteesta kun tulevat kumppanini ovat vain ilmestyneet elämääni.

En ole käyttänyt deittiappeja tai muita kanavia, en ole viestitellyt ja nähnyt potentiaalisia kumppaneita.

Tämä jopa vähän harmittaa, sillä olisi hauska ajatus tutustua useisiin ihmisiin ja "valita paras päältä".

Mutta taas kävi niin, että eron jälkeen olin onnellisesti yksin ja halusin niin olevankin, kunnes erittäin ihana ihminen vain luikahti elämääni ja nyt olen jälleen parisuhteessa.

Muita?

Re: En ole koskaan deittaillut

Lähettäjä: Joku vaan 
Päivämäärä:   8.6.25 19:56:26

En minäkään,ei ole tarvinnut.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   8.6.25 20:06:47

Onhan deittisovelluksissa paljon varattuja, joten sinne vain kokeilemaan onneaan:)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.6.25 20:14:04

Sullahan on hyvä tilanne.

Lähettäjä: ~ 
Päivämäärä:   8.6.25 20:22:02

Deittisovelluksen pläräily on hauskaa ehkä sen yhden päivän. Et ole menettänyt juuri mitään :D

Lähettäjä: ---- 
Päivämäärä:   9.6.25 09:35:53

Vau! Kumpa mullekin ilmestyisi mies jostain!

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   9.6.25 09:40:14

En ole minäkään ikinä deittaillut, saati käyttänyt mitään deittiappeja.
Ihan livenä olen mieheni löytänyt, tai he minut.

Lähettäjä: Hah 
Päivämäärä:   9.6.25 09:51:24

Täällä myös yksi, joka ei ole ikinä deittaillut. Enkä aio :) jos joskus vielä sinkkuunnun, aion nauttia siitä :) ( eikä toivottavasti kukaan enää osu kohdalle, vaikka nyt onkin meneillään pitkä hyvä parisuhde)

Lähettäjä: juu 
Päivämäärä:   9.6.25 10:01:14

Haluatteko mitalin kaikki te ihanat ja upeat ihmiset, jotka ette ole joutuneet alentumaan deittiäppien käyttöön? Juu, meni tunteisiin.

Lähettäjä: Hah 
Päivämäärä:   9.6.25 10:07:27

Juu: eihän kyse ole mistään alentumisesta, herranjee. Toiset vaan eivät halaja sitä parisuhdetta sillä tavalla että menisivät deittiappeihin, vaan päätyvät parisuhteeseen ihan vaan sattumalta.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.6.25 10:14:20

Hakeeko kaikki deittiappeja käyttävät kuumeisesti parisuhdetta? Kaventunut ja suppea käsitys deittailusta jos noin ajattelee.

Päivämäärä:   9.6.25 10:19:00

Joskus joku puolituttu mahtaili, että hän ei ole koskaan hakenut työpaikkoja, vaan hänet on aina pyydetty seuraaviin hommiin.

Lähettäjä: N57 
Päivämäärä:   9.6.25 10:31:53

En minäkään ole deittaillut ja ikää vähän enemmän. Netistä olen kyllä seuraa hakenut, en deittailuun vaan hauskanpitoon sängyssä.
En myöskään elämäni aikana ole oikeastaan koskaan ollut sinkkuna, aina on ottajia ollut, melkein jonoksi asti. *nolo*

Päivämäärä:   9.6.25 10:39:53

N57, voihan ihminen olla välillä sinkkuna, vaikka ottajia olisi (jopa jonoksi asti). Ei sinkkuus aina johdu siitä, ettei mitenkään saisi ketään.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.