Lähettäjä: hups
Päivämäärä: 8.6.25 23:09:19
Mä uskon, että onneksi niitä elämän koiria voi olla useita. Mulla on tuollainen ihan täydellinen vanhuskoira, jota rakastan koko sydämestäni, se on todella erikoinen koira eikä kukaan voi olla niinkuin se on. Itken verta monta vuotta, kun sen aika sitten tulee.
Mutta mun kolmas koira oli tulta ja tappuraa, ihan helvetillinen kerberos, jonka kanssa elämä oli välillä silkkaa tuskaa. Se koira oli kuitenkin omalla tavallaan jotain ihan mieletöntä, se oli ihan kuin mun oman sielun jatke. Harrastuskoirana ihan toisesta maailmasta. Valitettavasti mikään noin mieletön ei voi kestää ja jouduin lopettamaan sen 6-vuotiaana järjettömiin mittoihin kasvaneen äänipelon vuoksi. Pakko sanoa, että tämä oli toisaalta helpotus ja nyt kahden vuoden jälkeen muistelen sitä vain rakkaudella. Mutta onneksi niitä elämäni koiria voi siis olla useita ja erilaisia <3
Tämän takia mä uskon ja toivon että tulee vielä muitakin erityisiä mun täydellisen mummokoiran jälkeen! (Mulla on siis ollut yhteensä 6 koiraa, että jotkut ovat mullekin olleet "vain" tavallisia koiria)
|