Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tinder-pettymykset

Lähettäjä: Emäntä 
Päivämäärä:   8.6.25 14:01:16

Miten näitä jatkuvia pettymyksiä kestää, kun treffejä saa melko helposti sovittua, mutta aina jää siihen yhteen kertaan. Nyt oli oikea rimanalitus, kun deitti häippäisi kesken keikan, millä oltiin. Ei taida mistään löytyä maalaishenkisiä miehiä, jotka ei säikähtäisi sitä, että naisella on maatilatyyppinen paikka. Mahdoton tilanne, surkea fiilis. Neuvoja?

Re: Tinder-pettymykset

Lähettäjä: köhöm 
Päivämäärä:   8.6.25 14:07:16

Just tulee eka kuukausi täyteen tinder-löydön kanssa. Laittoi mulle tykkäyksen nimenomaan just siksi kun profiilissa sanoin että asun maalla, on eläimiä ja taloakin pitäisi rempata. En olisi uskonut että löytyy, mutta tuossa tuo ny istuu kahvilla. Itsellä ikää 45, miehellä muutama vuosi enemmän.

Lähettäjä: Hilkka 
Päivämäärä:   8.6.25 14:08:06

Väistit luodin, hyvä niin on.

Kurjaa, on varmasti vaikeaa löytyy joku oikeasti hyvä + tykkääminenkin olisi molemmin puolista.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.6.25 14:10:20

Kolmen vuoden pettymysten jälkeen tuli viimeinen match. Nyt ollaan naimisissa ja meillä on pieni vauva. Kannatti pettyä monta kertaa, kyllä se piilotettu, hiomaton timantti löytyi lopulta :)

Lähettäjä: Voi 
Päivämäärä:   8.6.25 14:11:45

Tiedän tunteen,viisi ja puoli vuotta siellä olleena. Lopetin treffien laskemisen 30. treffien kohdalla reilun puolen vuoden jälkeen. Siinä tuli monet itkut itkettyä. Lopulta löytyi läheltä facebook datingista rakkaus.

Kerran yksi hyvin erityyppinen ja kummallinen mies jätti minut yksin juomaan lopun kahvin. Se oli törkein ekalla tapaamisella kohdattu. Monet jättivät parin viikon tapailun jälkeen kun itse oli tosi ihastunut.
Tsemppiä kovasti.

Lähettäjä: luimu 
Päivämäärä:   8.6.25 15:01:17

Mun kaveri, 58v päätti, että tapaa 5 tinder datea, ja jos niistä ei löydy niin antaa olla. Kaikki olivat tosi kivoja ja fiksuja, ja kaikki olisivat halunneet jatkaa. Kaverini valitsi kuitenkin yhden joka oli kiltein ja hyväsydämisin. Nyt ovat olleet yhdessä jo 4 vuotta.

Lähettäjä: Kissa 
Päivämäärä:   8.6.25 15:05:54

Itse en pääse edes treffeille saakka, mätsin tullessa ei välttämättä vastata edes tervehdyksellä/tervehdykseen tai tulee pari sanaa ja se on siinä.

Tai sit jutellaan jotain, vaikuttaa kivalta ja yhtäkkiä kun oon vastaamassa, mätsi onkin poistettu.

En ymmärrä koko touhua ja tulee vain paha mieli ja arvoton olo.

Lähettäjä: ,f, 
Päivämäärä:   8.6.25 15:23:12

Minä en ole viestitellessä päässyt edes tapaamisen sopimiseen.

- Joku ilmoittaa heti olevansa täysi perverssi ja haluavansa vain toteuttaa seksifantasioitaan minuun. Kuvailee niitä viesteissään ja kertoo, kuinka voin sormettaa smaalla kun vietittelemme, vaikken vastaakaan hänelle mitään.

- Reilusti minua vanhemmat varatut miehet ovat vain etsimässä seksiseuraa vaimonsa selän takana. Jotkut kertovat sen "Ei vaimon tarvitse tietää..." -tyylillä ja toiset "Ei kerrota sille ;)" -tyylillä.

- Joku ihan yllättävän järkevän kuuloinen tapaus keksikin alkaa veetuilla minulle eräästä tärkeästä asiasta, ja jäi sitten jankkaamaan siitä "En voi ymmärtää ihmisiä jotka tykkää tosta, en voi sietää ihmisiä jotka tykkää tosta, siis maailmassa on niin paljon asioita joilla voi elämänsä pilata niin miks valita just toi, siis miten joku voi käyttää aikaansa tohon asiaan" jne. Ja kertoi, että hän tykkää tehdä asiaa X, johon vastasin, "Minä taas en voi sietää asiaa X, mutten koskaan alkaisi veetuilla ihmiselle, joka siihen aikaansa kuluttaa, enkä varsinkaan jäisi jankkaamaan "Siis miten sä voit tykätä asiasta X, miten kukaan voi tykätä asiasta X" jne. Sanoin myös, että eiköhän tämä ollut tässä, kiinnostukseni lopahti täysin, koska en jaksa tuollaista jankkaajaa, ja hyvää loppuelämää. Hän vastasi minulle siihen tyyliin, kuin hän olisi hylännyt minut ja minä nyt menetin jotain todella arvokasta, kun hän ei enää huolikaan minua. Taisi ottaa lujille, kun huomautin asiallisesti, että hän teki itsestään täyden ääliön :D

Seksifantasiatyyppejä ja panon ehdottajia on riittänyt. Joku laittoi keskellä yötä viestin "Keitätkö kahvit?", toinen ehdotti iltamyöhään, että voisin tulla hänen luokseen panemaan tai hän voisi tulla minun luokseni, pyysi osoitettani kun aikoisi nyt lähteä ajamaan. Siis mitä ihmettä. En etsinyt pelkkää seksiseuraa ja vaikka etsisinkin, niin en kyllä ihan ensimmäiseen viestiin halua aloitusta "Mä tuun nussiin sua. Anna osoite".

Paljon on tullut vistejä myös todella paljon vanhemmilta. Vaikka etsin noin nelikymppistä seuraa, niin viestejä tulee todella paljon yli viisikymppisiltä ja jopa yli kuusikymppisiltä. Joku profiilin mukaan yli seitsemänkymppinenkin olisi halunnut tavata. Kertoi olevansa valokuvaaja ja haluavansa ottaa minusta sensuelleja valokuvia. Asuu kylläkin 500 km päässä ja minun pitäisi matkustaa hänen luokseen kuvattavaksi... Hmmm.....

Ja todella monta viestiä sain myös miehiltä, jotka asuvat muualla ja pyysivät minua tulemaan asuinpaikkakunnalleen. Tai ilmoittivat olevansa tulossa minun asuinpaikkakunnalleni hotelliin ja ehdottivat seksiseuraa. WTF...

Seuranhakusovelluksista ei siis ole löytynyt ketään tapaamisen arvoista. Mutta esim. jonkun kaverin kaverin kanssa on sovittu treffit, mutta mies on vain mykkä. Tuijottelee, vastaa lähinmä "mm" tai "juu", mutta muuta ei saa suustaan ulos. Sitten treffien jälkeen laittelee sydämet silmissä viestejä, kuinka oli niin ihana jutella ja olen niin ihana ja milloin nähdään uudelleen. No ei nähdä. En jaksa yksin pitää monologia kun toinen on vain mykkä.

Lähettäjä: Vim 
Päivämäärä:   8.6.25 15:27:36

Minua taas lähestyy nuo maalla asuvat/ viihtyvät ja luontopolkujen aktiivisamoajat. Itse viihdyn kaupungin sähinässä, kylpylöissä ja uimarannoilla.
En pienessä retkiveneessä tai askeettisella mökillä hyttysten syöttinä. Jotain kannattaa aloittajan ( ja minun) muuttaa tinderin haku ja harrastekohtiin, jotta
oikeammanlaiset miehet olisivat tyrkyllä.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   8.6.25 16:41:17

Miksi mies hakeutuisi miesmäisen naisen luo missä haisee paska, on vitusti ötököitä ja joutuu raatamaan?

Lähettäjä: Ålli 
Päivämäärä:   8.6.25 16:46:29

Seuranhakusovelluksista ei siis ole löytynyt ketään tapaamisen arvoista. Mutta esim. jonkun kaverin kaverin kanssa on sovittu treffit, mutta mies on vain mykkä. Tuijottelee, vastaa lähinmä "mm" tai "juu", mutta muuta ei saa suustaan ulos. Sitten treffien jälkeen laittelee sydämet silmissä viestejä, kuinka oli niin ihana jutella ja olen niin ihana ja milloin nähdään uudelleen. No ei nähdä. En jaksa yksin pitää monologia kun toinen on vain mykkä.
--------------------
Moni ei vain tunne jotain pakko-kahvikupillisen ääressä istumisen/pamlaamisen deittiä oikein sujuvaksi ja menee lukkoon. Syttyy sitten oikeassa sujuvassa ympäristössä.

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   8.6.25 16:51:25

Olin tinderissä 38-vuotiaana 2 viikkoa. Juttelin monen kanssa, olivat kaikki asiallisia. Tapasin kolme, joista kaksi oli kivoja ja kolmannen luokse lähdin eka tapaamiseen koko viikonlopuksi hänen kotiinsa koirieni kanssa. Ollaan oltu yhdessä kohta 4 vuotta.

Päivämäärä:   8.6.25 16:53:09

Itsehän en ole Tinderissä – enkä ikinä tule olemaan.

Päivämäärä:   8.6.25 16:56:57

Tinderissä on pelkkiä ylipainoisia, lävistettyjä, tatuoituja ja varoitusväritukkaisia feministivassareita.

Lähettäjä: Niin no 
Päivämäärä:   8.6.25 20:11:43

Monelta kaupunkilaismieheltä puuttuu kädentaitoja, joka saattaa mietityttää maalla asuvaan naiseen tutustumisessa. Sitten moni varmasti miettii, että tuleeko naisen tila olemaan työleiri ja etsitäänkö sinne "renkiä" vai aitoa kumppania. Nämä siis voi olla syynä. Seksiä moni varmasti valmis harrastamaan

Päivämäärä:   8.6.25 21:03:48

Etsin isäntää, en renkiä. Joka haluaisi ottaa vastuuta tästä paikasta kumppanina minun kanssa. Moni kyllä viestittelyssä kertoo omaavansa kädentaitoja ja kiinnostusta maalla asumiseen, mutta aina tapaamisen jälkeen tullut pakit. Tämä keikaltakin kadonnut oli oikein suunnitellut oman maapaikan hankintaa.

Vim kirjoitti luontotyypeistä. Sellaistakin tapasin ja hän oli sitä mieltä, etten ollut tarpeeksi kiinnostunut luonnosta kun en käy vaelluksilla ja luontopoluilla :D Koita sitten selittää, että vaikka metsälaitumen aitaamisessa on sitä luontopolkua ihan tarpeeksi. Tällaiset retkeilijät eivät pärjää oikeasti maalla. Sen retken jälkeen kun on kiva mennä sinne pikku asuntoon huilaamaan.

Päivämäärä:   9.6.25 16:19:55

Vieläkö neuvoja maalaisakalle?

Lähettäjä: Nakke 
Päivämäärä:   9.6.25 16:56:05

Miten joku voi häipyä kesken keikan, en ymmärrä!?

Itse juttelin muutaman päivän kivanoloisen miehen kanssa. Juteltiin niitä näitä ja hän kysyi mistä päin kirjoittelen?
Vastasin paikasta x, koska olen töissä parhaillaan, mutta asun viereisessä kaupungissa y.
Tämän jälkeen ei mitään vastausta ja aamulla oli mätsi poistunut!
Siis paikkakunta LUKEE siinä esittelyssä!!?? Ei ollut pitkä välimatka ja on ihan normaali 25t asukkaan kaupunki.

Toisen kanssa sovittiin treffit. Hän lähetti yhtäkkiä viestiä, että nyt ei sovikaan ensi viikolla. Ajattelin, että hänellä on lapset tms. Harmittelin ja kysyin että entä viikon päästä? "En usko että sopii. Mutta hyvää jatkoa sulle!" Oli pakko kirjoittaa, että olipa tämäkin outo juttu. Johon hän vastasi että joo, lähenin yhden toisen kanssa tässä viikonloppuna. Voi tsiisus :D Harmitti ainoastaan se, että tollasiin tuli tuhlattua aikaa.
Tän jälkeen päätin että ei ole mikään sovellusdeittailu mun juttu.

Päivämäärä:   9.6.25 19:19:04

Emäntä: laita omaan profiiliin mahdollisimman selkeästi oma elämäntilanne. Mä tein niin, kun ajattelin että mahdollisimman inhorealistinen kuvaus karkottaisi turhat kyselijät. Niin siinä sitten kävi, että nyt tuossa on mies, joka sanoo päivittäin että mä elän hänen unelmaelämäänsä ja hän haluaa tehdä kaikkensa että pääsisi siihen mukaan. Ja myös ihan oikeasti tekee. Mä vielä ihan tosissani vedin överiksi sen mun profiilin niin että tulis mahdollisimman synkkä kuva siitä mitä on odotettavissa. Mutta se oli sit just sitä mitä toinen oli etsimässä.

Lähettäjä: —- 
Päivämäärä:   9.6.25 19:29:11

Just noin kuin köhöm sanoi! Raivorehellisyys on juuri se paras tapa, koska vain siten vedät puolesi ne aidosti sinusta ja elämäntavastasi tykkäävät!

Minulle kävi niin, että päätin eron jälkeen kokeilla bdsm-dynamiikkaa ja otin yhteyttä domiksi itsensä esittelevään mieheen Tinderissä. Päällepäin olen sellainen ”kiltti tyttö” enkä ikinä tuonut edellisessä suhteessa masokistisia puoliani mitenkään esiin.

Kun en ajatellutkaan, että bdsm-henkisen seksin kokeilusta mitään vakavaa voisi seurata, löin hyvin avoimesti kortit pöytään kaikesta muustakin kuin seksistä enkä kaunistellut mitään. Kyselin hänen elämästään avoimesti ja tuomitsematta, kun mitäpä se minuun vaikuttaa, että toisella on vähän värikäs tausta. Kun kumpikaan ei odottanut mitään, ei ollut mitään tarvetta tehdä vaikutusta.

Olemme nyt kolmatta vuotta parisuhteessa.

Päivämäärä:   9.6.25 19:48:40

Raivorehellisyys on hyvä sana! Just sitä tarkoitin, että kaikki pahimmat asiat vaan suoraan pöytään esiin että tätä on tarjolla. Jumankauta, se sit olikin just se juttu mitä toinen oli etsimässä.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   9.6.25 20:02:56

—-, missä roolissa BDSM on elämässänne nyt suhteen vakiinnuttua?

Päivämäärä:   9.6.25 20:39:16

Alan miettiä raivorehellistä profiilia, kiitos. Varmaan täytyy Emännän ruumiinrakennettakin kuvailla tarkemmin..
Facebookissakaan ei näytä tulevan hyväksyntää Maajussille puoliso ryhmään, eikä myöskään Maalaiset sinkut ryhmään...

Päivämäärä:   9.6.25 20:42:14

Emäntä: varaudu sit siihen, että niitä turhia huutelijoita tulee silti tarjolle, ei ne ole lukenu profiilia ollenkaan, ovat vaan summassa laittaneet tykkäyksen. Mutta tämä kaveri, mikä mulle osui, laittoi heti ekaan viestiinsä että olipas sulla mielenkiintoinen profiili ja kommentoi yksityiskohtia. Eli oli oikeasti lukenut ja miettinyt asiaa.

Sä et häviä rehellisyydellä mitään. Kaikki vaan auki, minkä arvelet olevan jollekin joku kynnyskysymys. Mätsejä ja keskustelun aloituksia tulee vähemmän, mutta laatu todennäköisesti nousee!

Lähettäjä: Vim 
Päivämäärä:   10.6.25 08:06:34

Tosiaan moni mies katsoo vaan kuvan, lukematta yhtään profiilitekstä ja tykkää. Sit kysyy että mistä olet ja kelpaisiko seksi kun pelkästään sitä etsii.
Minun profiilissa lukee paikkakunta ja haussa lähiseudulta mies suhteeseen jossa on paljon muutakin kuin seksiä. Erikseen vielä että ei varattuja, eikä irtoseksin vonkaajia.
On myös että en viihdy vaelluksilla eikä minusta saa emäntää maaseudulle. Tulee viesti: maanviljelijä etsii emäntää, tai eräjussi haluaa sut maastopoluilleen. Mitä ihmettä? Onks nää nii ku mormooneja, että kaikki pitää käännyttää sinne kodalle tai navettaan ?

Lähettäjä: Jussitar 
Päivämäärä:   10.6.25 08:22:57

Miksi mies hakeutuisi miesmäisen naisen luo missä haisee paska, on vitusti ötököitä ja joutuu raatamaan?

En etsi itselleni työntekijää mutta maatilastani en luovu koska se on työpaikkani.

Lähettäjä: Huoh 
Päivämäärä:   10.6.25 08:25:48

Monella miehellä on todella huonot sosiaaliset taidot.
Sähköposteissa kyllä kirjoitellaan ummet ja lammet samoin puhelimessa puhutaan mutta sitten kun nähdään livenä niin muututaan mykäksi.

Päivämäärä:   10.6.25 08:31:14

Jussitar: siksi, että mies haluaa asua maalla, rempata taloa ja hoitaa eläimiä. Siis koska mies itse HALUAA tehdä niin. Eihän tällaiseen paikkaan kannata toisenlaista miestä ottaakaan.

Päivämäärä:   10.6.25 09:25:48

1) tee profiili joka on rehellinen. Mainitse se maatila tai mikä ikinä - niin miehet ei edes mätsää jos ei tähän kuvioon sovi.
2) älä ota ketään tosissaan ennen kun olette tapailleet kuukauden ja mies on aktiivisesti pitänyt yhteyttä ja ehdottanut tapaamisia.
3) pidä ekat treffit lyhyenä niin kumpi tahansa teistä voi yhden kahvin jälkeen nousta pöydästä ja sanoa heippa. Monen tunnin keikka on raskas väärän ihmisen kanssa.
4) jos teillä on yhtään pidempi etäisyys niin soita videopuhelu niin molemmat näkee kannattaako edes tavata.
5) suhtaudu huumorilla. Tinder on kamala sovellus jos sitä käyttää super tosissaan.

Päivämäärä:   10.6.25 10:59:41

Ei vitsi, miten pöljiä optimisteja täällä... Siis tartutteko te jokaiseen vastaantulevaan mieheen tai naiseen kadulla ja hän on se oikea... miten tinderissä olis toisin- ei - ihmisiä siellä tulee ja menee, jonkun kanssa sitten voi natsata vähäksi aikaa tai vähän pidemmäksi aikaa.. Ja se, että jonkun mielestä pitäisi vielä sanoa, miksi juttu ei jatku - no siksi kun ei kiinnosta - eikö se riitä?

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   10.6.25 11:08:48

Kahden edellisen pisteen kommentit kannattaa lukea ajatuksella. Vasta ekasta livetapaamisesta voi päätellä yhtään mitään, ja ehkä neljännen tapaamisen jälkeen alkaa vähän tuntea ihmistä.

Päivämäärä:   10.6.25 11:34:07

"Ja se, että jonkun mielestä pitäisi vielä sanoa, miksi juttu ei jatku - no siksi kun ei kiinnosta - eikö se riitä"

Tää on tosi. Sinkkuna deittaillessa tuli annettua pakkeja. Ei riittänyt sanat "ei ole mitään yhteistä, ei tuntunut luontevalta, ei vaan natsannut." monet muka vaati parempia perusteluja pakeille. Uuvuttavia ihmisiä semmoset. Varmasti olisivat myös suhteessa uuvuttavia, kun kaikkeen pitäisi olla esseen kokoinen tutkielma ja perustelu.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.