Lähettäjä: ,f,
Päivämäärä: 8.6.25 15:23:12
Minä en ole viestitellessä päässyt edes tapaamisen sopimiseen.
- Joku ilmoittaa heti olevansa täysi perverssi ja haluavansa vain toteuttaa seksifantasioitaan minuun. Kuvailee niitä viesteissään ja kertoo, kuinka voin sormettaa smaalla kun vietittelemme, vaikken vastaakaan hänelle mitään.
- Reilusti minua vanhemmat varatut miehet ovat vain etsimässä seksiseuraa vaimonsa selän takana. Jotkut kertovat sen "Ei vaimon tarvitse tietää..." -tyylillä ja toiset "Ei kerrota sille ;)" -tyylillä.
- Joku ihan yllättävän järkevän kuuloinen tapaus keksikin alkaa veetuilla minulle eräästä tärkeästä asiasta, ja jäi sitten jankkaamaan siitä "En voi ymmärtää ihmisiä jotka tykkää tosta, en voi sietää ihmisiä jotka tykkää tosta, siis maailmassa on niin paljon asioita joilla voi elämänsä pilata niin miks valita just toi, siis miten joku voi käyttää aikaansa tohon asiaan" jne. Ja kertoi, että hän tykkää tehdä asiaa X, johon vastasin, "Minä taas en voi sietää asiaa X, mutten koskaan alkaisi veetuilla ihmiselle, joka siihen aikaansa kuluttaa, enkä varsinkaan jäisi jankkaamaan "Siis miten sä voit tykätä asiasta X, miten kukaan voi tykätä asiasta X" jne. Sanoin myös, että eiköhän tämä ollut tässä, kiinnostukseni lopahti täysin, koska en jaksa tuollaista jankkaajaa, ja hyvää loppuelämää. Hän vastasi minulle siihen tyyliin, kuin hän olisi hylännyt minut ja minä nyt menetin jotain todella arvokasta, kun hän ei enää huolikaan minua. Taisi ottaa lujille, kun huomautin asiallisesti, että hän teki itsestään täyden ääliön :D
Seksifantasiatyyppejä ja panon ehdottajia on riittänyt. Joku laittoi keskellä yötä viestin "Keitätkö kahvit?", toinen ehdotti iltamyöhään, että voisin tulla hänen luokseen panemaan tai hän voisi tulla minun luokseni, pyysi osoitettani kun aikoisi nyt lähteä ajamaan. Siis mitä ihmettä. En etsinyt pelkkää seksiseuraa ja vaikka etsisinkin, niin en kyllä ihan ensimmäiseen viestiin halua aloitusta "Mä tuun nussiin sua. Anna osoite".
Paljon on tullut vistejä myös todella paljon vanhemmilta. Vaikka etsin noin nelikymppistä seuraa, niin viestejä tulee todella paljon yli viisikymppisiltä ja jopa yli kuusikymppisiltä. Joku profiilin mukaan yli seitsemänkymppinenkin olisi halunnut tavata. Kertoi olevansa valokuvaaja ja haluavansa ottaa minusta sensuelleja valokuvia. Asuu kylläkin 500 km päässä ja minun pitäisi matkustaa hänen luokseen kuvattavaksi... Hmmm.....
Ja todella monta viestiä sain myös miehiltä, jotka asuvat muualla ja pyysivät minua tulemaan asuinpaikkakunnalleen. Tai ilmoittivat olevansa tulossa minun asuinpaikkakunnalleni hotelliin ja ehdottivat seksiseuraa. WTF...
Seuranhakusovelluksista ei siis ole löytynyt ketään tapaamisen arvoista. Mutta esim. jonkun kaverin kaverin kanssa on sovittu treffit, mutta mies on vain mykkä. Tuijottelee, vastaa lähinmä "mm" tai "juu", mutta muuta ei saa suustaan ulos. Sitten treffien jälkeen laittelee sydämet silmissä viestejä, kuinka oli niin ihana jutella ja olen niin ihana ja milloin nähdään uudelleen. No ei nähdä. En jaksa yksin pitää monologia kun toinen on vain mykkä.
|