Lähettäjä: Huoh
Päivämäärä: 8.6.25 12:50:00
Minä suututin sisarukseni oikein kunnolla, kun en suostu vastaavassa tilanteessa ostamaan, ylläpitämään ja remontoimaan vanhempien mökkiä. Ei vain ole mitään järkeä minun ostaa sitä, kun en halua tuollaista mökkiä riesakseni! Ja tuo sisarus asuu itse polkupyörämatkan päässä paikasta, minulla kuitenkin kymmeniä kilometrejä ja omakin mökki, joka on sellainen, millaisen haluankin. En todellakaan tykkää kitkemisestä enkä yhteisöllisyydestä, mitä se siellä on.
En tykkää siitä pikkuruisesta mökistä, jossa ei ole edes omaa vessaa ja saunaa eikä pihalla voi käyskennellä "alasti".
Kyllä minä siellä vierailen ja ajan nurmikkoa ja on oltu yötä oman perheen kesken se kerta vuodessa. Ja se tarkoittaa, että minä viihdyn siellä minun on ostettava se. Aivan kuin aloittajan kyselyt tulkitaan kiinnostukseksi.
Sisar veti sellaiset porot nokkaan, että oksat pois. Ihan minun parastani oli ajatellut ja nyt hänen sitten varmaan pitää tulla hakemaan heti kaikki tavaransa meiltä pois ja minun pitää estää hänet joka paikassa ettei enää ikinä tule häirinneeksi minua. Ja pyyteli vielä anteeksi kun yli 10 vuotta sitten tuli samaan lounaspöytään istumaan.
Minun pitäisi huomenna mennä tuonne mökille auttamaan talkoovelvoitteessa, mutta jotenkin ei yhtään huvita nähdä koko paikkaa.
|