Lähettäjä:
Päivämäärä: 6.6.25 23:38:28
Tässä lähistöllä asuu joku yksinelävä nainen, jolla on pieni koira. En tiedä tarkalleen missä asuu, mutta kadun. Olin yksi aamu menossa työkaverini kyydillä töihin, ja kun hän odotteli minua, niin näki kuinka tuo nainen nosti koiraansa jatkuvasti hihnasta ilmaan ja sen jälkeen potki, ihan ilman mitään syytä. Koira käveli hihnassa kiltisti ja haisteli, mutta nainen sekoili. Työkaverini ei puuttunut asiaan, kun oli sen verran kaukana, mutta olisi kyllä voinut.
No nyt olin omalla pihallani kastelemassa äsken kukkia kun kuulin sellaista kiukkuista juputusta ja joku kolahti katulampun tolppaa päin. Sitten näin tuon naisen riuhtomassa pikku koiraansa hihnasta ja nosteli taas ilmaan. Seurasin hetken aikaa sen touhuja ja näin kuinka alkoi potkimaan koiraa ja koira oli aivan paniikissa. Huusin hänelle, että lopettaa sen koiran potkimisen nyt heti. Nainen pysähtyi hetkeksi, nappasi koiran syliin ja lähti juoksemaan pois. Ei varmaan loppunut koiran kiusaaminen minun huutooni. Pitäisikö tässä tilanteessa tehdä vielä jotain muuta? Koiran omistaja vaikuttaa vähän yksinkertaiselta ehkä.
|