Lähettäjä: ku
Päivämäärä: 6.6.25 20:37:19
hän tekee tahallaan päin per-set-tä. Tuotantotyö, jossa muut takoo koneilla tavaraa ja kaikki kulkee hihnoja pitkin yhdelle ihmiselle vastaanottoon. Vastaanottaja latoo tavarat rullakkoon.
Itse olen tehnyt tätä varsin harvoin hänen vuorossaan, koska siellä on muita halukkaita enkä ole vakituinen. Toisekseen yhden mielestä nainen ei jaksa tehdä niin fyysistä työtä, koska hänen kulttuurissaan se olisi miesten työtä :D Meillä täällä Suomessa on normaalia työtä naiselle, joka on hyväkuntoinen.
Toisessa vuorossa olen tehnyt tätä paljonkin ja hän tietää sen kyllä, että huomaan jos ko. koneella syötetetään väärää tuotetta väärällä ohjelmalla. En ole mikään uuvatti hommassa, mutta ahdistukseni ja häntä kohtaan olevien tunnelukkojen takia vaikutan varmasti siltä, että en kykenisi siihen hommaan. Hänen mielensä puolestaan on siinä suhteessa häiriintynyt, että hän katsoo asiakseen tällä tavalla mulkosilmä -läpenä tahallaan syöttää väärin ja katsoa, reagoiko vastaanottaja vai ei.
Tosiaan ko. koneella on vain 2 eri ohjelmaa, tuotteelle a ja b kummallekin oma. Huomasin muutaman tuotteen jälkeen kun hän vaihtoi tuotteita, ettei vaihtanut ohjelmaa, eli tuote tuli huonosti ulos koneesta. Ongelma on tässä lähinnä esteettinen, siis tuotetta koskien. Näyttää epäsiistiltä.
Henkilö on perehdyttäjä. Erittäin skarppi ja tietää hommat unissaankin silmät kiinni. Juu, kyllä kaikille sattuu näitä unohdusvirheitä, mutta hänelle ei tänään sattunut. Sen sijaan hänelle iski taas tämä häiriökäytös päälle.
Laitoin pokkana ainakin 10 perseelleen mennyttä tuotetta rullakkoon. Hän kun teki asian tahallaan. :D Jos pakkaaja tai asiakas vinkuu rumasta tuotteesta, niin voisin kirkkain silmin sanoa, että X laittoi tahallaan väärällä ohjelmalla niitä, mutta en heittänyt uusintaan koska käytettävyyteen ei vaikuta paljoa ainakaan. Rumalta kyllä näyttää, hiton rumalta :D Tiedän. Voi voi vaan.
Ennen kuin menin sanomaan hänelle, että sulla on sit väärä ohjelma koneella. Ylimielinen "juu" -sisäänpäin imaisu oli vastaus.
Mun olis tarvinnut napauttaa hänelle luu kurkkuun suoraan tilanteessa. Ideoita, mikä tän saa aikaan jos vielä tilanne tulee?
Kuulin parilta muulta, että tekee tätä samaa 100 % tahallaan niille, jotka ei paljoa vastaanotossa juokse. Katsoo asialliseksi järjestää tällaisia omia testiajoja muiden kognition testaamiseen. :¨D Pelkkä perehdyttäjä on kyseessä. Ei siis esihlö. Eikä tuo tervettä toimintaa olisi pomollekaan.
Tää pikku unohdus tapahtuu normaalisti 1-2 x ihan uusille aloittelijaduunareille, että unohtaa sen ohjelman vaihtaa a-b. Me molemmat tiedettiin, että hän teki tuon tahallaan. Minua vi tut taa, että sanoin neutraalisti, eli liian kiltisti, että sulla on väärä ohjelma. Koska hän paskapää teki sen tahallaan. En siedä kieroilua yhtään.
Kiitos Ht.netistä että pääsin pulauttamaan asian ulos (:
|