Lähettäjä: -
Päivämäärä: 6.6.25 14:02:02
perusteella? Lyhyesti niin, että eräs puoli tuttava väitti, että mies käynyt häneen käsiksi ja koittanut raiskata parikin kertaa eri päivinä. Sen takia mies vietiin putkaan 1,5 vuorokaudeksi. Kuitenkin kuulustelussa tää naikkonen myönsi, että oli valehdellut koko asian. Tämän valehtelun takia mies joutui maksamaan melkein 100e taksin, että pääsee putkasta takaisin kotiin. Aika tuntuva summa kun hän on sairaslomalla ja itse opiskelen. Ennemmin tuo nainen olisi pitänyt viedä putkaan kun päissään hakkasi meidän ovea kuin kaistapää ja naapuri sit oli soittanut poliisit kun kuuli, että hän meinasi tiputtaa postilaatikosta jotakin palavaa, että palokunta tulee aukaisemaan oven kun me ei avattu. Oli sit tuollaisen raiskausyritys sepustuksen keksinyt poliiseille kun ne tuli paikalle. Ja mies vietiin säilöön vain sen takia kun tuo akka väitti mitä väitti eikä minua tai naapuria kuunneltu, vaikka sanottiin, että minä olen miehen kanssa ollut viime päivät kotona sisällä kun oltiin kipeitä eikä mies ole mitenkään voinut olla naisen kimpussa ja naapuri kertoi mitä oli kuullut ja nähnyt ovisilmästä ton akan sanovan ja tekevän.
Ja joo tiedän, että tähän tulee provon huutelijoita.
|