Lähettäjä: .
Päivämäärä: 10.6.25 17:30:31
Kas, VR vastasi. Nimet muutettu.
---
Hei Marja,
kiitos viestistäsi ja että jaoit kokemuksesi matkaltasi. Olen pahoillani, että jouduit epämukavaan tilanteeseen junassa. On täysin ymmärrettävää, että halusit siirtyä rauhallisemmalle paikalle.
Me ohjeistamme konduktöörejä käyttämään tilannetajua tällaisissa tilanteissa. Jos matkustaja kokee olonsa epämukavaksi tai häiriintyy toisesta matkustajasta, henkilökunnan tulisi mahdollisuuksien mukaan tarjota vaihtoehtoinen istumapaikka. Etenkin silloin, kun junassa on tilaa. Ikävää kuulla, ettei näin nyt toimittu.
Välitän palautteesi eteenpäin junahenkilöstön esihenkilöille, jotta voimme muistuttaa asiasta ja varmistaa, että matkustaminen on kaikille mahdollisimman mukavaa ja turvallista.
Mukava kuulla, että muuten matka sujui hyvin ja aikataulussa. Toivottavasti saamme palvella sinua jatkossa onnistuneemmin.
Ystävällisin terveisin,
Kari
palautekäsittelijä
VR-Yhtymä-Oyj
Matkustajaliikenne
Asiakaspalautteet
PL 488
00101 Helsinki
www.vr.fi
Löydät meidät myös
sosiaalisesta mediasta
X ,Facebook ,Instagram ,Youtube
|