Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hoitaja koetko olevasi hyvä

Lähettäjä: Erja 
Päivämäärä:   5.6.25 18:16:07

Itse vasta voin vuoden lähihoitajana työskennelleenä koen että on paljon vielä oppimista ja sellaista että osaisin olla tarvittaessa myös jämäkkä. Koen etten ole hyvä kuin siinä miten keskustelen asiakkaiden kanssa murheista tai miten hoivaan jos ovat kipeitä. Muuten tiedoissa paljon aukkoja miten kuuluu jotkin asiat hoitaa tai mitä kautta yms.

Koetko sinä olevasi hyvä hoitaja ja kauanko olet työskennellyt alalla.

Re: Hoitaja koetko olevasi hyvä

Lähettäjä: sh2010 
Päivämäärä:   5.6.25 18:20:34

Olen hyvä hoitaja sekä omasta mielestäni että potilaiden, kollegoiden ja esimiehenkin mukaan. Työkokemusta opiskeluajan duunit mukaanlukien 14 vuotta. Aina en ole ollut läheskään yhtä hyvä, harmittaa edelleen alkuaikojen osaamattomuus.

Lähettäjä: Ninni 
Päivämäärä:   5.6.25 18:27:49

Kaikissa on jotain hyvää. Itse en ajattele olevani mitenkään hyvä. Olen lh, sh/eh. Kohteen potilaita kunnioittavasti, teen parhaani ja joka päivä on mahdollisuus oppia uutta. Mielestäni olen hyvä siinä että osaan hyödyntää tutkittua tietoa. Jos en osaa tai tiedä jotain, yritän ensin selvittää sen itse ja tarvittaessa osaan pyytää apua.

Lähettäjä: Niisku 
Päivämäärä:   5.6.25 18:36:11

Työkokemusta teholta ja päivystyksestä nyt sairaanhoitajana 28 vuotta. Aina ollut kova into oppia uutta. Tunnistan omat puutteeni vähän liiankin hyvin. Tiedän esim, etten ole maailman empaattisin tai pitkäpinnaisin. Toisaalta taas hyvät puoleni sopivat juuri akuuttityöhön eli tehokkuus, hyvä paineensietokyky, nopeat hoksottimet. Tiedän olevani hyvä hoitaja ja toivon kehittyväni edelleen tulevina vuosina. Työura on ollut mieleinen ja olen siihen tyytyväinen

Lähettäjä: Piia 
Päivämäärä:   5.6.25 18:57:02

Koen olevani melko hyvä. Mutta silti myös oppimishaluinen.
Työkaverit ja esimies arvostavat ammattitaitoani.
Työskentelen mielenterveys-ja päihdepuolella.

Lähettäjä: Miina 
Päivämäärä:   5.6.25 19:23:31

Kotihoitoa takana 15v. Koen olevani melko hyvä mutta en silti mitenkään täysin valmis. Koen olevani melko hyvä erilaisten asiakkaiden kanssa

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   5.6.25 20:14:15

Oon ollu sh 20 vuotta. Oon kokenut itseni hyväksi kun joku homma on onnistunut hyvin. Kun taas on onnistunut huonommin, olen kokenut itseni huonoksi.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.6.25 20:20:27

Valmistumisesta kaksi vuotta, kunnon huijarisyndrooma.

LähettäjäEnnea 
Päivämäärä:   5.6.25 20:49:56

Erittäin hyvä ellen täydellinen ,

No en nyt ihan mutta alan rautainen ammattilainen, yksi niistä monista. Olen osastomme paras kanyloimaan, minut ne aina hakee kun muut ei saa. Hyvä suustani ja pärjään hankalien kanssa (juopot, nistit, skitsot). Osaan puhua ja kuunnella ja sopivasti lohduttaa, rohkaista vasta syöpädiagnoosin saanutta. Nopea myös ja jos en saa vaikeaa päivystyspotilasta kuvattua ei sitä saa kukaan muukaan.

Pomolle aiheutan harmaita hiuksia kun en tee mitää turhaksi katsomaani. Vihaan kirjallisia juttuja ja turhia kyselyitä ja muita tehtäviä. Saan ne viime tingassa tehtyä jos vihtin, ehdin ja niistä muistutetaan. Kompensoin ne joustavuudella työvuoroissa, minulle saa pistää kaikki paskanakit ja irtoyöt.

En jaksa pokkuroida ketään hankalia potilaita (lue opettajia). Yhtään valitusta ei ole tehty kuitenkaan vaikka saatan rivien väliin ja ystävällisen ammattihymyn taakse piilottaakin jotain. Potilaat silti tykkää ja kehuu ja muistaa.

On meillä muutkin yhtä hyviä, huipputiimi ja hyvä henki mutta jokaisella ne parhaat puolensa.

Lähettäjä: Piia 
Päivämäärä:   5.6.25 22:03:11

Eli Ennea, sanot hankaliksi heitä (juopot, nistit, skitsot) joiden kanssa minä teen työtä päivittäin. Ja minusta heidän kanssaan pärjää aivan hyvin kun tuntee heidät ja osaa kohdata heidät.

Lähettäjä: natinati 
Päivämäärä:   5.6.25 22:24:17

Piia: niin Enneahan kirjoitti että pärjää heidän kanssaan myös. Ja kyllä, nistit ovat omassakin työssäni kaikkein hankalin potilasryhmä.

LähettäjäEnnea 
Päivämäärä:   5.6.25 22:39:18

Piia; pärjää erittäin hyvin mutta jostain syystä osa pelkää tai sitten yrittää liikaa natsi-taktiikallla. Kumpikaan ei toimi. Hurtilla huumorilla, asioiden oikeilla nimellä puhumalla, sopivalla reilulla napakkuudella ei ole mitään ongelmaa

Lähettäjä: L 
Päivämäärä:   6.6.25 01:46:53

Aloittaja: se juuri tekee sinusta hyvän hoitajan, että tiedät, ettet tiedä kaikkea!

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.