Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Keskivartalosta iso

Lähettäjä: Voi 
Päivämäärä:   5.6.25 18:11:32

Kaikki trikoot ja legginsit rullautuvat vyötäröstä alas. Todella ärsyttävää. Onko kukaan keksinyt tähän ratkaisua muun kuin laihduttamisen?

Re: Keskivartalosta iso

Lähettäjä: Bing 
Päivämäärä:   5.6.25 18:13:46

Mitä merkkejä sulla on ollut testissä? Oletko kokeillut hieman arvokkaampia malleja, joiden kangas on tosi tukevaa ja vähän ns ribbimästä?

Lähettäjä: Voi 
Päivämäärä:   5.6.25 18:18:12

Bing, kerrotko jonkin merkin mitä olisi hyvä kokeilla? Lesolta tilasin talvilegginsit ja hinta oli jotain 60-70€ muistaakseni ja rullautuvat. En siis tiedä pidetäänkö Lesoa hyvänä merkkinä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.6.25 18:18:19

Henkselit.

Lähettäjä: sandi 
Päivämäärä:   5.6.25 18:23:25

Onko sulla koskaan ollut Aiminin paksuimmaata kankaasta valmistettuja trikoita? En ole itse toki keskivartalosta ihan hirveän iso, joten en ehkä ole paras suosittelija tilanteeseesi, mutta ne ei ainakaan omassa käytössä valu tai rullaa vaikka mitä temppuja ne jalassa tekisi. Monet halpikset taas minulla helposti valuu

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   5.6.25 19:42:41

Itse ostin Tokmannin Future Sportin taskulliset leggingsit ja oli positiivinen yllätys!

Lähettäjä: mari 
Päivämäärä:   5.6.25 19:44:57

Kokeile aloittaja hieman isompaa kokoa, jossa on keskivartalolle tilaa. Ei silloin bingahda isoimman kohdan ympäriltä niin helposti...

Lähettäjä: Metsolan Annikki 
Päivämäärä:   5.6.25 19:45:40

Mulla myös nuo Tokmannin Future Portin urheiluleggarit ja todella tyytyväinen niihin!
Korkea vyötärö, ei rullaannu mihinkään ja on sopivat napakat.
Hyvissä väreissäkin löytyy.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   5.6.25 19:53:11

Kyllä Leso on hyvä merkki, mutta ei ehkä aloittajan vartalotyypille. Moni pyöreämpi kaveri on kehunut ihan Tokmannin leggareita.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   5.6.25 20:41:05

Onko vyötärömitta suurempi kuin lantionympärys? Voisiko löytyä äitiyspöksyistä sopivaa?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   5.6.25 21:09:26

Entäs onko ratkaisua siihen että ne valuu? Kokoajan saa nostella. En ole ylipainoinen. Ainoat mitkä pysyy jalassa on selllaiser joissa on solmittava naru.

Lähettäjä: Tilda 
Päivämäärä:   5.6.25 21:25:56

Bara Sportswearin leggingsit ei takuulla valu! Mulla keskivartalolihavuutta ihan reilusti ja viidet samanmalliset eri väreissä, olleet käytössä jo vuosia, vanhimmat ainakin 5v vanhat ja nyt vasta alkaa sisäreisistä nyppyyntyä. Muutoin ei mitään vikaa ja ovat napakat edelleen. Läpi ei näy vaaleistakaan housuista.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   5.6.25 21:28:23

Minulla pysyy ylhäällä valumatta ja rullautumatta vain sellaiset mallit, joissa on korkea vyötärö ja kiristysnarut. Esimerkiksi ninepine naruilla toimii erinomaisesti. Ilman naruja Bara pysyy ainoana kohtuullisesti, mutta narut niissäkin pitäisi olla, jotta pysyisi kunnolla.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.