Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sosiaalisesti tympeäkö

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.6.25 17:52:30

Olen jo keski-ikäinen, heti koulujen päätyttyä muuttanut omilleni ja elänyt oman perheen kanssa elämää.
Muu suku pitänyt aina yhteyttä keskenään, viettävät jouluja ja muita juhlia, itse harvoin, ehkä pari kertaa olen ollut paikalla.

Aina jos törmätään, ovat ihan täpinöissään ja kysyvät kuulumisia. En osaa sen kummemmin siihen vastata kuin, no, ei kai mitään ihmeellistä. En edes kysy mitä heille kuuluu kun mulle se on ihan sama, ei kiinnosta :)

En laita kellekään viestiä että mitä kuuluu, mutta muutamat kaverit ja sukulaiset välillä kyselee ja aina sama vastaus, ei mitään uutta, mitäs tässä..vasta kysymystä en laita. Paitsi nyt tällä viikolla kahdesti pakotin itseni vastaamaan hyvää kuuluu, mitäs teille...

Jos joku naapuri tai kuka vaan tuttava poikkeaa pihaan, en pyydä kahville. En vaan jaksa jaaritella mitään ja juoda kahvia "turhanpäiten". Enkä myöskään käy missään, ja jos jostain syystä käyn, kieltäydyn kahvikutsusta, samasta syystä.

Re: Sosiaalisesti tympeäkö

Lähettäjä: Jos tykkäät 
Päivämäärä:   5.6.25 18:04:10

Voihan sitä noinkin elää, jos vaan tykkää. Et taida kaivata siihen muiden mielipidettä :)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.6.25 18:05:13

Ilmeisesti tykkään, nyt vasta havahtunut omaan käytökseen.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   5.6.25 20:12:24

"En osaa sen kummemmin siihen vastata kuin, no, ei kai mitään ihmeellistä. En edes kysy mitä heille kuuluu kun mulle se on ihan sama, ei kiinnosta"

Mä oon 100% tällainen. Enkä ymmärrä yhtään muiden ihmisten tarvetta jutella ja kysellä.

Lähettäjä: m 
Päivämäärä:   5.6.25 20:27:50

Oon samanlainen... :D saan tästä äidiltäni aina kuittailua.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   5.6.25 20:57:27

En usko että sua pidetään mitenkään tympeänä ihmisenä, luulevat ehkä autistiseksi ja autistithan eivät ole tarkoituksella mitenkään tympeitä. Ja jokaisella toki oikeus olla ja elää kuten tykkää, jos ei muiden seura kiinnosta niin mikään pakko ei ole.

Sitä kuitenkin mietin että oliko sinulla ikävä lapsuus jos et edes vanhempiasi kaipaa? Miltä susta tuntuisi jos omat lapsesi tekevät sulle samoin kun aikuistuvat?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   5.6.25 21:06:46

Aa, oikeasti jotkut ihmiset on tuollaisia! Itse esim.yritän olla kohtelias ja tutustua vaikka johonkin uuteen tyyppiin harrastuksessa/suvussa tms.mutta osa on just tollaisia, että vastaa muttei ikinä kysy mitään :D Pidän niitä urpoina mutta nykyään opin aika nopeasti etten tuhlaa niihin sitten sen enempää aikaa, kun ei kerran kiinnosta. Jokainenhan saa tietty elää kuten tykkää, kun eipä tuo muita mitenkään vahingoita.

Lähettäjä: chia 
Päivämäärä:   5.6.25 21:17:06

Lähettäjä: -
Päivämäärä: 5.6.25 20:57:27

En usko että sua pidetään mitenkään tympeänä ihmisenä, luulevat ehkä autistiseksi ja autistithan eivät ole tarkoituksella mitenkään tympeitä.

Tämä sama tuli mieleen

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.