Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miten te pikkuihmiset syötte?

Lähettäjä: pikkuinen 
Päivämäärä:   5.6.25 08:44:14

Itse n 150cm. Tuntuu että lautasellinen ruokaa riittää koko päiväksi, varsinkin jos syö tavallisen lautasellisen :(

Re: Miten te pikkuihmiset syötte?

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   5.6.25 08:46:12

Pikkuihmiset? Lapset? Vai mitä tällä haetaan?

Lähettäjä: pikkuinen 
Päivämäärä:   5.6.25 08:53:06

Pikkuihminen on alle 150-160cm pituinen aikuinen.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   5.6.25 08:55:21

Jaa. No, minä syön tavallista ruokaa ja ihan monta lautasellista päivässä. Teen fyysistä työtä, harrastan hevosia ja koiria.

Lähettäjä: no 
Päivämäärä:   5.6.25 09:01:15

Samalla tavalla kuin isotkin ihmiset. Suu auki, sapuskaa sisään ja sitten pureskellaan ja niellään.

Lähettäjä: Liliana 
Päivämäärä:   5.6.25 09:02:34

Pikkuihminen, mikä hauska termi :Dd Kai olen jotain sinne päin (157cm/ 46kg aikuinen). Lyhyestä varresta huolimatta minuun uppoaa paljon ruokaa, syön siis isoja annoksia ja syön monta kerta päivässä. En laske määriä, arvoja tai annoskokoja, mutta oikeasti reilusti ruokaa. Erityisesti hedelmät on minulle mieleisiä. Mutta siis aika monenlaista syön, paitsi liha ei maistu. Ja noh allergioiden takia viljat ja maito on poissuljettu, mutta en sitä koe edes oikein rajoitteeksi.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   5.6.25 09:10:32

Eilen söin aamulla vähän rahkajogurttia, päivällä pari juustoleipää, riisiä ja kanakastiketta pääruoaksi, kanahampurilaisen ja illalla vielä mansikoita ja rahkaa. Tuli kyllä syötyä vähän enemmän kuin normaalisti. Olen 152cm/48kg.

Lähettäjä: Riu 
Päivämäärä:   5.6.25 09:22:05

Luojan kiitos olen kolme senttiä yli "pikkuihmisen" rajan, joten saanen olla vain ihminen...

Lähettäjä: jtej 
Päivämäärä:   5.6.25 14:16:32

"Lähettäjä: no
Päivämäärä: 5.6.25 09:01:15

Samalla tavalla kuin isotkin ihmiset. Suu auki, sapuskaa sisään ja sitten pureskellaan ja niellään."

Tämä ^^.

Syön itselleni sopivia ruokia sopivia määriä. En siis syö ruokia, joille olen allerginen tai saan niistä muuten oireita. Pitkällä aikavälillä syön kai sopivasti, koska jaksan ihan hyvin enkä liho tai laihdu. Eli vaikka välillä syönkin enemmän, niin välillä syön myös vähemmän, ja keskimäärin määrät on hyvät.

Syön suht vhh:sti, koska viljat tuottaa ongelmia. En myöskään syö juurikaan sokeria, koska se väsyttää. Makeutusaineita en käytä ollenkaan, en myöskään alkoholia.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.