Lähettäjä: Potilas
Päivämäärä: 4.6.25 11:36:15
Onkohan täällä vannoutuneita kotilääkäreitä linjoilla? Olen ollut lauantaista asti kummallisesti kipeä ja ajattelin josko täältä saisi valistuneita arvauksia mikä minua vaivaa :D
Oirekuvaus:
*Lauantaina sain voimakkaita vilunväristyksiä, tuntui kuin olisi ollut korkea kuume, mutta en saanut aikaiseksi mitata joten tämä vain arvaus. Tämä loppui sunnuntaina, jonka jälkeen on ollut voimakasta yöhikoilua
*Lauantaina alkanut voimakas lihassärky, sitä luokkaa että sängystä nouseminen ei ollut vaihtoehto. Nyt vähän helpompaa, mutta edelleen lihaksia särkee kuin olisi vetänyt rankan treenin.
*Päänsärky alkoi myös lauantaina, helpotti vähän maanantaina ja nyt tuntuu enää että olisi jatkuvassa krapulassa.
*Kova väsymys sunnuntaina ja maanantaina, sellaista että suihkussa käyminen seisten aiheutti pyörtymisen lattialle.
*Kieli tuntuu uskomattoman kuivalta, luokkaa santapaperi riippumatta siitä juoko jotain vai ei
*Turvonneet ja kipeät imusolmukkeet nivusissa
*Silmien liikuttaminen tekee kipeää, sunnuntaina kaikki liikuttaminen sattui uskomttoman paljon, nyt tuntuu lähinnä epämukavalta ja "väsyneeltä"
Ei yskää, ei kipua kurkussa, ei minkäänlaisia flunssan oireita. Perjantaina olin täysin terve ja lauantaina kävin vielä juoksulenkillä tavalliseen tapaan ennen oireiden alkua
|