Lähettäjä: .
Päivämäärä: 3.6.25 14:07:19
Voimia aloittaja, kurja tilanne. Kuulostaa siltä, että pettäminen on miehelle tapa, ei hetken hairahdus.
Päädyin aikoinaan pettämään puolisoani varatun työkaverin kanssa useamman kerran. Nykyään olen itse eronnut tuosta suhteesta ja pysynyt uskollisena uusille kumppaneilleni. Tämä entinen työkaverini (mies) aina välillä edelleen (tutustuimme melkein 10-vuotta sitten) laittelee minulle viestejä kokeillakseen, josko minusta saisi seuraa ja joka kerta kerron, että ei. Tämä mies on edelleen vaimonsa kanssa yhdessä, en tiedä, tietääkö vaimo mistään miehensä pettämisistä. Kovasti välillä hehkuttavat somessa onneaan. Ja ei, heillä ei ole avoin suhde. Minusta on kuvottavaa, miten mies pystyy vuosikausia salailemaan kaikkia pettämisiään ja elämään valheiden kanssa. Mies hakee pettäen jännitystä, hetken pakoa omasta elämästään, huomioita ja sellaista seksiä (ja ylipäätään seksiä...), mitä ei vaimon kanssa ole. Aloittajan mies kuulostaa vähän samanlaiselta tapaukselta, kerran jäänyt koukkuun siihen jännitykseen, mitä pettäminen tarjoaa ja hakee sitä uudestaan ja uudestaan lisää.
|