Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Pettäminen

Lähettäjä: Suru 
Päivämäärä:   3.6.25 13:39:00

Mies jäi kiinni pettämisestä, on pettänyt jo ainakin neljän vuoden ajan eri naisten kanssa.
Takana seitsemän vuoden suhde, on yhteisiä lapsia ja asuntolaina.
Oon aivan hajalla enkä tiedä mitä tehdä. Voiko tätä enää pelastaa. Mies vannoo, että haluaa olla juuri mun kanssa eikä petä enää ikinä.

Vertaistukea ehkä kaipaisin. Luottamuksen takaisin saaminen on varmaan aika vaikeaa, mutta onko kukaan onnistunut jatkamaan suhdettaan tällaisen jälkeen niin, että suhde on hyvä?

Re: Pettäminen

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   3.6.25 13:40:12

Varmasti pettää kun pettänyt useamman naisen kanssa.

Korkeintaan yrittää paremmin olla jäämättä kiinni, tai sitten ei sitäkään.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   3.6.25 13:41:45

XD, tietenkin pettää uudestaan. Naiivia edes kuvitella ettei.

Jätä mies lapsineen ja asuntolainoineen muhimaan.

Lähettäjä: Paskahomma 
Päivämäärä:   3.6.25 13:47:35

Talk is cheap. Löpöjä puhuu. Heitä pihalle.

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   3.6.25 13:54:33

Yhdestä kerrasta tai edes yhden naisen kanssa jostain käsittämättömästä syystä hairahtaneen kanssa voi hyvin päästä yli, joskus jopa alkuperäistä parempaan tilanteeseen kun suhde ruoditaan läpi ja rakennetaan osin uudelleen. Jo muutaman vuoden yhdessäolon jälkeen useamman naisen kanssa touhuileminen: ei mitään mahdollisuuksia jos uskollinen, yksiavioinen suhde on sinun halusi. Ei tule siis uskollista eikä sinusta luottavaista (koska ei pidä tulla). Vapauta itsesi etsimään parempaa elämää, yksin tai uuden puolison kanssa !

Mutta miksi vain muutaman vuoden yhdessä olemisen jälkeen on jo liuta lapsia ja yhteiset velat jajaja.. Ettekö te ihmiset seurustele ja rakenna elämää yhtään pikkuhiljaa vaan heti alkuuhuumassa pamautetaan jo vauva tulille ?! sitten taas näitä surkeita perheitä tai eroperheitä.. jos nyt vasta 7n vuoden kohdalla alettaisiin lapsia harkitsemaan niin olisi miehen petollisuus ja teidän suhteenne toimimattomuus tullut esille. Ei auta enää tässä, mutta jos saisi edes yhden nuoren naisen pitämään sitä ehkäisyä vähän pidempään ja oikeasti miettimään kenen kanssa lisääntyy ja missä vaiheessa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.6.25 14:02:08

Oon ihmetellyt samaa. Talon voi myydä ja velan maksaa mutta lapsilta hajoaa perhe.

Päivämäärä:   3.6.25 14:03:07

Naiset, olkaahan kunnon tyttöjä ja huolehtikaa se ehkäisy, ettei pamahtelunne häiritse toisia!

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   3.6.25 14:04:34

"Mies vannoo, että haluaa olla juuri mun kanssa eikä petä enää ikinä."

Neljän vuoden pettämisen jälkeen NYT kiinnijäädessä hän koki valaistuksen :D Onnea valitsemallanne tiellä.

Päivämäärä:   3.6.25 14:04:49

" huolehtikaa se ehkäisy, ettei pamahtelunne häiritse toisia!"

Häiritsee lasten puolesta, he kun näissä surkeissa liitoissa olevien kanssa joutuvat elämään ja kasvamaan tai uusioperheisiin sopeutumaan. Ja terapiaa vaan kaikille.

Päivämäärä:   3.6.25 14:05:16

On pettänyt melkein koko suhteen ajan eri naisten kanssa. Ei todellakaan lopeta pettämistä.

Päivämäärä:   3.6.25 14:07:19

Voimia aloittaja, kurja tilanne. Kuulostaa siltä, että pettäminen on miehelle tapa, ei hetken hairahdus.

Päädyin aikoinaan pettämään puolisoani varatun työkaverin kanssa useamman kerran. Nykyään olen itse eronnut tuosta suhteesta ja pysynyt uskollisena uusille kumppaneilleni. Tämä entinen työkaverini (mies) aina välillä edelleen (tutustuimme melkein 10-vuotta sitten) laittelee minulle viestejä kokeillakseen, josko minusta saisi seuraa ja joka kerta kerron, että ei. Tämä mies on edelleen vaimonsa kanssa yhdessä, en tiedä, tietääkö vaimo mistään miehensä pettämisistä. Kovasti välillä hehkuttavat somessa onneaan. Ja ei, heillä ei ole avoin suhde. Minusta on kuvottavaa, miten mies pystyy vuosikausia salailemaan kaikkia pettämisiään ja elämään valheiden kanssa. Mies hakee pettäen jännitystä, hetken pakoa omasta elämästään, huomioita ja sellaista seksiä (ja ylipäätään seksiä...), mitä ei vaimon kanssa ole. Aloittajan mies kuulostaa vähän samanlaiselta tapaukselta, kerran jäänyt koukkuun siihen jännitykseen, mitä pettäminen tarjoaa ja hakee sitä uudestaan ja uudestaan lisää.

Päivämäärä:   3.6.25 14:12:08

"Mies vannoo, että haluaa olla juuri mun kanssa eikä petä enää ikinä."

Hyvin tyypillistä, mies on hätääntynyt jäädessään kiinni. Todennäköisesti enemmän pahoillaan siitä, että jäi kiinni kuin siitä, että petti USEAMMAN kanssa USEAN vuoden ajan. En pysyisi enää luottamaan. Onko mies sanonut rehellisesti, mikä syy sai hänet pettämään?

Päivämäärä:   3.6.25 14:13:54

"Hyvin tyypillistä, mies on hätääntynyt jäädessään kiinni. Todennäköisesti enemmän pahoillaan siitä, että jäi kiinni kuin siitä, että petti USEAMMAN kanssa USEAN vuoden ajan."

No ihan näin.

Lähettäjä: Täti 
Päivämäärä:   3.6.25 14:14:00

Parempi erota, kettu mikä kettu - ei tule muuttumaan. Mies sitten makselee niitä elareita. Tulee yleensä kalliimmaksi näitä maksella kun asua yhdessä. herralla ollut heppoa kun kotona palvelu pelaa ja saanut rällätä mielensä mukaan. Sinä hoitanut perheen ja vielä tämän miehenkin :O

Ero lapsille parempi kun, että asuvat riitelevien vanhempien kanssa.

Sinulla on yksi elämä - älä pilaa sitä tuon miehen kanssa.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   3.6.25 14:15:51

Joo kysy mieheltä minkä takia hän ei tässä vuosien aikana jo aiemmin tajunnut että ei haluakaan pettää sinua enää ja lopettanut.

Päivämäärä:   3.6.25 14:23:10

Mies on pettänyt ainakin neljä vuotta seitsemästä vuodesta. On siis pettänyt enemmän kuin ollut uskollinen. Kyllä tuossa on jo lyöty sellaiset näytöt pöytään, että tyhmä olisit, jos uskoisit miehen yhtäkkiä ryhtyvän uskolliseksi. Ei ole enää kyseessä jokin tilapäinen hairahtaminen, jota jälkikäteen katuu, vaan pikemminkin tapa. En edes hetkeäkään usko, että mies katuisi pettämistä, vaan pikemminkin katuu kiinnijäämistä.

Päivämäärä:   3.6.25 16:18:28

Ei sanonut pettämisen syyksi mitään muuta kuin että haluaa enemmän seksiä

Lähettäjä: Eemi 
Päivämäärä:   3.6.25 16:30:33

Pettäminen on niin yleistä ja surullista. Olen työssä miesvaltaisella alalla, siellä 90%pettää ja ovat juuri niitä joista ei ikinä uskoisi.

Lähettäjä: .-. 
Päivämäärä:   3.6.25 17:00:58

"Ei sanonut pettämisen syyksi mitään muuta kuin että haluaa enemmän seksiä"

Nytkö sitten tulevaisuudessa sinun pitää antaa hänelle useammin kuin tekee mieli ettei ukko taas karkaa puutteissaan pettämään? Vai vannoiko se nyt samalla ettei haluakaan "enemmän seksiä" enää?

Lähettäjä: Hicks 
Päivämäärä:   3.6.25 17:04:04

Miksi haluaisit edes jatkaa noin epäluotettavan tyypin kanssa? Tietäisit koko ajan, että se pettää sua. Lasten takia ei kannata.

"Minusta on kuvottavaa, miten mies pystyy vuosikausia salailemaan kaikkia pettämisiään ja elämään valheiden kanssa. Mies hakee pettäen jännitystä, hetken pakoa omasta elämästään, huomioita..."

Yhtä kuvottava teko se sinulta oli.

Päivämäärä:   3.6.25 17:14:56

"Nytkö sitten tulevaisuudessa sinun pitää antaa hänelle useammin kuin tekee mieli ettei ukko taas karkaa puutteissaan pettämään? Vai vannoiko se nyt samalla ettei haluakaan "enemmän seksiä" enää?"

No vannoi, että minä riitän ja mun kanssa haluaa olla. Itki ja oli tosi pahoillaan kaikesta.

Mietin jo pariterapiaa, onko siitä mitään apua.

Päivämäärä:   3.6.25 17:23:17

"Minusta on kuvottavaa, miten mies pystyy vuosikausia salailemaan kaikkia pettämisiään ja elämään valheiden kanssa. Mies hakee pettäen jännitystä, hetken pakoa omasta elämästään, huomioita..."

Yhtä kuvottava teko se sinulta oli."

Niin oli, tiedän sen. Ja juuri siksi en sen jälkeen ole enää koskaan toiminut niin, vaan aloin elää sellaista elämää, missä minun ei tarvitse hakea mitään tunnetta suhteen ulkopuolelta. Mies sen sijaan on jatkanut pettämistään kaikki nämä vuodet, koska vaimo ei tarjoa riittävästi jännitystä.

Päivämäärä:   3.6.25 17:25:36

"Mietin jo pariterapiaa, onko siitä mitään apua."

On ihan varmasti apua ylipäätään tunteiden käsittelyyn ja asioiden työstämiseen. Aloittaja sinun ei tarvitse tietää terapiaan mennessä haluatko vielä yrittää vai päästää irti. Se päätös voi syntyä sitten vähitellen terapian aikana tai myöhemmin.

Päivämäärä:   3.6.25 17:27:30

"Mietin jo pariterapiaa, onko siitä mitään apua."

On ihan varmasti apua ylipäätään tunteiden käsittelyyn ja asioiden työstämiseen. Aloittaja sinun ei tarvitse tietää terapiaan mennessä haluatko vielä yrittää vai päästää irti. Se päätös voi syntyä sitten vähitellen terapian aikana tai myöhemmin."

No näin. Lasten tulevaisuuden kannalta se terapia ja asioiden käsittely ei ole ollenkaan huono asia eli sinne vain joka tapauksessa jos mies suostuu ! NIin ja jos ei suostu niin mene yksin, samalla kun ilmoitat erosta..

Lähettäjä: ' 
Päivämäärä:   3.6.25 17:28:22

No ihan 100% varmuudella tulee jatkamaan pettämistä ennemmin tai myöhemmin. Jos nuo toiset naiset ja totaalinen kunnioituksen puute eivät aloittajaa haittaa, niin juu, senkus uskot miehen satuja ja jatkat yhdessä.

Päivämäärä:   3.6.25 17:29:36

Mutta kyllä rasittaa tuollainen itkuvinkuja, kyllä sitä sitten niin osataan kun kiinni on jääty.. Ja perusteluna "minä nyt vaan haluan enemmän seksiä" on kyllä niin huono. Vaimo kotona tyytyväiseksi ja hoitamaan oma osa lapsista ja taloudesta niin kyllä sitä seksiäkin saa ! Ja aikuinen mies pystyy olemaan ilmankin jos on syitä miksi sitä ei nyt juuri hänen haluamaan määrää ole tarjottimella, pitää pystyä. Tai jos on niin paha pakkomielle ettei pysty niin silloinhan on ongelma, riippuvuus, mikä pitää hoitaa. Hänen ihan itse, ykssilöterapiassa.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   3.6.25 17:29:46

Entä jos avaatte suhteen niin, että olette 'pääpari', mutta kummallakin saa olla muitakin. Mies joutuu nyt vastoin tahtoaan olemaan uskollinen, vaikka haluaisi olla myös muiden kanssa.

Pitkän päälle tästä ei saa uskollista miestä, eli aloittajan pitää itse muuttua, jos aikoo jatkaa tässä suhteessa. Jokin pariterapia voi auttaa hetkellisesti, mutta mies on jo näyttänyt oikean luontonsa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.