Lähettäjä: polle
Päivämäärä: 2.6.25 16:36:30
Mätsäsin Tinderissä ulkomaalaisen miehen kanssa. Hän oli täällä työmatkalla ja nähtiin viikon aikana useamman kerran.
Kaikki treffit? olivat kuitenkin lähinnä hengailua, ehdittiin näkemään oikeastaan vain iltaisin jolloin monikaan paikka ei ollut auki, eli saatettiin käydä syömässä ja loppuaika ajeltiin ympäriinsä tai istuttiin parkkipaikalla autossa höpöttelemässä. Minä olisin ollut kiinnostunut tekemään vähän muutakin mutta mies vaikutti koko ajan jotenkin etäiseltä siis niin, että olisi vain pitänyt minua kaverinaan eikä vahingossakaan tullut koskeneeksi muut kuin silloin, kun illan päätteeksi halattiin.
Yritin parhaani mukaan mutta silti hyvän maun rajoissa ja hienovaraisesti tehdä selväksi että olisin oikeasti kiinnostunut, mutta miehen päässä ei muuttunut mikään. Hän kerran ehdotti voivansa tulla uudelleen käymään jonkin lomaviikkonsa aikana, joita hänellä on kerran kuussa, sekä (mielestäni) vitsillä pyysi minua tulemaan kanssaan seuraavalle työmatkalle, johon siis lähti suoraa täältä.
Meillä siis juttu luisti todella luontevasti, toki kun nähtiin nyt monta kertaa viikon aikana ja joka kerta melkien 6h kerrallaan niin ehdittiin käsitellä aika kattavasti kaikki aiheet. Pystyimme leikkimielisesti kisailemaan, mikä ei yleensä itseltäni luonnistu, sekä kiusoittelemaan toisiamme ja huumorimme oli tosi samankaltaista. Löydettiin myös paljon yhteistä ja useampi tosi erikoinen sattuma, jotka saivat minut todella ihmettelemään miten emme olleet törmänneet toisiimme aikaisemmin.
Mutta en nyt tajua, minä tämä mies tätä tapailuamme piti eli että halusiko hän oikeasti vain hengailla autossa kaverien lailla eikä missään vaiheessa odottanut mitään muuta? Voisin tietysti kysyä tätä häneltä ja todennäköisesti päädyn vielä kysymäänkin, sillä sovimme pitävämme yhteyttä nyt hänen lähtönsä jälkeenkin. Huvikseni vain haluaisin kuulla muiden mielipiteitä samalla kun mietin, miten muotoilisin asiani niin, ettei se säikäyttäisi häntä tai jotenkin saisi minua näyttämään epätoivoiselta tmv..
* Kielimuuri ei ole ongelma, puhun sujuvasti hänen äidinkieltään eli englantia.
* Meillä molemmilla takana vain yksi parisuhde, joista molemmista yli vuosi aikaa.
* Miten yritin viestiä olevani kiinnostunut niin kirjaimelliseti sanoin pitäväni hänestä, en säästellyt kehuja liiaksi, koitin olla kehonkielellä selkeä, toiseksi viimeisenä iltana annoin pienen suukon poskelle........ ei pitäisi olla epäselvää hänelle??
* Mies vaikutti tosissaan aidolta ja hyvältä tyypiltä mutta kuitenkin ihan tavalliselta. Kuten jo kirjoitin niin oli tosi helppo tulla toimeen, helpompi kuin olin edes ajatellut erikielisen ihmisen kanssa olevan mahdollista vaikka edellinen suhteeni oli myös englanniksi.
|