Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miten uusi ajokortti kun nimi vaihtunut

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   2.6.25 14:27:41

Menin trafin sivuille hakemukseen jossa voi tilata uuden ajokortin mutta linkki on harmaalla eikä hakemukseen voi edetä. Kyseessä sukunimen muutos joka on jo dvv:llä ja kaikkialla muuallakin vaihtunut uuteen. Ja nykyinen ajokortti on voimassa. Googlen mukaan hakemuksen voi tehdä traficomin omassa asioinnissa mutta ilmeisesti ei voikaan?

Re: Miten uusi ajokortti kun nimi vaihtunut

Lähettäjä: bb 
Päivämäärä:   2.6.25 16:04:00

oletko toimittanut kasvokuvasi ja nimikirjoituksesi viranomaiselle ?

Re: Miten uusi ajokortti kun nimi vaihtunut

Lähettäjä: *s 
Päivämäärä:   2.6.25 16:18:51

Miten uusi ajokortti kun nimi vaihtunut

LähettäjäJj 

Päivämäärä2.6.25 16:08:41

Täällä on nyt joku bugi ja kaikki kirjoittamani viestit poistuu. Banneja minulla ei ole, koska voin halutessani aloittaa vaikka uuden ketjun. Ja saan kyllä lähetettyä kommentit ilman herjaa.

Olen nyt kaksi kertaa kirjoittanut aloittajalle vastauksen, mutta viesti poistuu saman tien.

Olethan hakenut uutta virallista henkilöllisyystodistusta, eli passia tai henkilökorttia, ennen kuin yrität hakea ajokorttia? Et onnistu saamaan uutta ajokorttia, jos sinulla ei ole henkilöllisyystodistusta uudella sukunimellä. Ajokortti kun ei ole virallinen henkkari.

Voisiko joku nopea ja näppärä vaikka kopioida tämän kommenttini ja laittaa aloittajalle vastaukseksi minun puolestani, jos tämä kirjoittamani viesti TAAS katoaa...

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.