Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mikä ihme nyt saa sairastelemaan?!

Lähettäjä: Agentti 
Päivämäärä:   2.6.25 13:12:50

Onpa tää ketjua! En ole vuosiin vuosiin juuri joutunut sairastamaan, silloinkin jos olen niin aika vähäoireisia flunssia. Kotonakin oli aika lievä. Influenssaan ei tietääkseni ollut ikinä.
No, nyt kolmen kuukauden sisällä olen ollut 3 kertaa (!) tosi kipeänä. Kaikkina kertoina kuume ollut useamman päivän 38-39 asteessa ja muuten tauti jatkunut pari viikkoa. Tuntuu, että heti kun paranee alkaa uusi jo oireilla. Ärsyttävää. Mitään jälkitauteja ei ole löydetty, eli lienee aina uusi tauti.

Tiedän, että tänä keväänä on paljon pöpöjä liikkeellä, mutta onko tämä nyt ihan normaalia?
Terveisin kolmatta päivää yskimässä keuhkoja pihalle ja edelleen 38,5 kuumetta...

Re: Mikä ihme nyt saa sairastelemaan?!

Päivämäärä:   2.6.25 13:13:06

Ketjua = keljua:D

Päivämäärä:   2.6.25 13:13:35

...Ja kotona = korona

Lähettäjä: Kiivi 
Päivämäärä:   2.6.25 13:53:31

Täällä myös yksi sairasteluputkea viettävä. Tälläkin hetkellä toipilas. Kovaa kuumetta joka kerta. Alkaa olla voimat ihan loppu, kun ei oikein ehdi toipua yhdestä kun seuraava iskee niskaan. Ja noh ketutuskäyrä tapissa, aktiivisen urheilun täyttämästä elämästä pudotus tähän kierteeseen on ollut aika kova. Tsemppiä aloittajalle!

Lähettäjä: Ykss 
Päivämäärä:   2.6.25 13:59:43

En yleensä usko mihinkään "humpuukkiin", mutta kuten moni muukin, niin sen olen itsekin nyt käytännössä huomannut, että koronan jälkeen olen ollut normaalia useammin sairaana. Harmillista. Liekö se tauti sitten heikensi kehon puolustusjärjestelmiä jotenkin. Toivottavasti ei pysyvästi.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.6.25 15:02:52

On ihan tutkimuksissa todettu, että covid-tauti (lieväkin) heikentää elimistön vastustuskykyä. Moni toki sanoo, että sairastumisten lisääntyminen johtuisi koronanaikaisesta eristäytymisestä ja "ylihygieenisyydestä", mutta tutkimustulokset viittaisivat enemmän itse koronavirukseen.

Päivämäärä:   2.6.25 17:07:16

Mun ystäväpiirissä on nyt 5kipeää ja minä mukaanlukien. Mulla tosin jotain kummallista flunssaa. 2viikkoa kurkkukipua, nyt virus korvassa joten puolikuuro ja räkää. Ei oo ollut yhtään nenäongelmia tai kuumetta tai edes flunssaista tunnetta. Olen ollut tänävuonna muutoin jo flunssassa kaks kertaa + tämä. Lievä vatsatautikin oli.

Lähettäjä: Lime 
Päivämäärä:   2.6.25 17:17:45

Meillä sekä mieheni että minä itse olemme myös sairastelukierteessä. Oikeastaan helmikuusta asti vähän väliä joku kuumetauti päällä vuorotellen tai yhtäaikaa. Mies tällä hetkellä ihan keuhkokuumeessa :/

Päivämäärä:   2.6.25 17:27:54

Täällä kans tämä sairastelu alkaa ihmetyttämään. Normaalisti flunssat olleet sellaisia, että menneet ohi niin että hyvä jos huomannut. Joku kuumetauti ehkä kerran viiteen vuoteen. Nyt olen ollut sairaana 3 kertaa viimeisen kahden kuukauden sisällä. Kahdella kerralla hirveä kuume loputon räkävuoto ja yskä. Nyt parhaillaan yskä ja hillitön räkävuoto kestänyt jo yli viikon. En kohta enää muista millaista on olla terve. Alkaa ihan oikeasti syömään naista tällainen homma. Tsemppiä teille muille sairastelijoille jospa koko kesä ei olisi tällaista!

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.