Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Jätin miehen, koska olin kolmas pyörä.

Lähettäjä: Tylsyys 
Päivämäärä:   1.6.25 19:07:51

Tapailimme vuoden. Ihanat lapset ja muuten ihan ok. Eräs nainen pyöri ympärillä, entinen tyttöystävä mutta sanojen mukaan olivat vain yhtiökumppaneita. Kävivät yhdessä ryyppäämässä ja tekivät työkeikkoja. Ärähdin siitä. Mulle edelleen esiteltiin ärsyttävänä yhtiökumppanina. Nyt sain tietää että nainen yökyläilee miehen luona..Ja myös sen että mies on velkaa isoja summia tälle naiselle, siksi minunkin pitää vain sietää tämän läsnäoloa..Rakastaa vain minua. Haluaisi muuttaa yhteen.

Annoin Lapikasta! Miten rakennat enää tämän jälkeen mitään suhdetta? Harmittaa lapsiin tutustuminen..
Muita kohtalon tovereita? Aion kuitenkin ryhdistäytyä ja etsiä uutta kivaa. Eli ei tässä suremaan aleta!

Re: Jätin miehen, koska olin kolmas pyörä.

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   1.6.25 19:39:26

Lapikas ainoa oikea ratkaisu, ihanaa kesää !

Lähettäjä: jep 
Päivämäärä:   1.6.25 20:47:36

Onnittelut aloittaja että pääsit tuosta kuviosta eroon - oikein hyvää kesää!

Lähettäjä: aivan 
Päivämäärä:   2.6.25 01:35:16

Lapikas ei koskaan ole väärä ratkaisu. Mukavaa kesää sinulle!

Lähettäjä: Tylsyys 
Päivämäärä:   2.6.25 22:53:03

Tuntuu päivä päivemmältä upeemmalta. Kuulin että olin vain mustasukkainen hullu. Tämmöstä tämä on, mutta en perustanut liittoa pettäjän kanssa. Väistin luodin! Hommasin tänään uuden kukkamekon..
Opin tästä menneestä vuodesta, etten enää ikinä tapaile toksisia ihmisiä! Jos mies ei ole tehnyt henkistä kasvuaan, se vie minun energian ja kaataa paskan mun niskaan. Eli hänen kohdallaan pettäminen ja todella huonosti hoidetut raha-asiat..Yritti kovasti että luovun hevosista. En luovu, hänestä kylläkin. Nyt siskot jatketaan vaan oman elämän laittamista, entistä ehommaksi.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   3.6.25 11:39:25

Hienoa! Nyt hyvää kesää ja parempaa loppuelämää sulle :)

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.