Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kauhein lentokokemuksesi

Lähettäjä: Lentököne 
Päivämäärä:   1.6.25 16:58:23

Tuli mieleen kun eilen oli lento ulkomailta kotiin ja mulla oli heti aamusta maha aivan vesikuralla. Ripuloin monta kertaa enkä pystynyt syömään mitään aamupalaksi. Olin ihan kauhuissaan, että miten selviän matkasta. Ei siinä sit muu auttanut kuin ottaa kamat kantoon ja kirjautua ulos hotellista. Bussimatkan pidättelin oksennusta ja kentälle päästyä juoksin heti ensimmäisenä ripuloimaan. Istuin penkillä niin kauan että lähtöselvityksen jono oli mennyt, että pääsin suoraan tiskille. Onnekseni kuitenkin olo helpotti siinä kun vähän kiertelin katselemassa tax free hyllyjä ja lento menikin sit oikein hyvin. Huh että hirvitti.

Kiinnostaisikin nyt kuulla onko sulla ollut kauheaa lentomatkaa? Oletko ollut kipeänä tai sattunut kauhujen vieruskaveri koneeseen?

Re: Kauhein lentokokemuksesi

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   1.6.25 17:05:21

Häämatkani kotiinpäin. Olin sairastunut poskiontelontulehdukseen matkalla ja paine oli räjäyttää pääni, aivan hirveää! Olisi varmaan pitänyt jo matkalla hakeutua lääkäriin, mutta en tiennyt, että kipu olisi noin järkyttävä.

Toinen oli lento Miamiin, kun viereeni tuli huomattavan isokokoinen henkilö, joka oli osittain istuimellani. Olin tosi nuori ja kokematon matkustaja, enkä edes hoksannut valittaa henkilökunnalle ja pyytää paikan vaihtoa. Oli kyllä pitkä lento istua toisella kankulla...

Lähettäjä: Sanna 
Päivämäärä:   1.6.25 17:06:16

Olin kerran työmatkalla tulossa kotiin ja olin ottanut särkylääkettä kun olo oli aavistuksen flunssainen. Yritin nukkua, mutta en kesken lennon meinannut päästä makuulta ylös ja lentoemäntä meinasi tilata vastaan ambulanssin. Olin aivan valkoinen ja kuume nousi äkkiä. Kotiin päästessä olin tosi huonossa kunnossa ja hyvä kun pystyin puhumaan. Ei ikinä kipeänä koneeseen..

Lähettäjä: Najadi 
Päivämäärä:   1.6.25 19:14:25

Tämä on pitkä juttu, hakekaa voileipiä...

Mitään hirveän dramaattista ei ole toistaiseksi omalle kohdalleni osunut, mutta vuosia sitten, kun olin äitini kanssa lomamatkalla Maurutiuksella, lähtölento peruuntui koska koko Eurooppa oli rajun ukkosrintaman alla ja salamoinnin takia yksikään lento euroopan ja Afrikan välillä ei lentänyt.

Pääsimme lähtemään seuraavana päivänä kotimatkalle, mutta koska lähdössä oli kahden päivän matkustajat eivät kaikki mahtuneet Air Maurutiuksen koneeseen ja siksi osa siirrettiin Air Francen lennolle. Me kuuluimme - valitettavasti - tähän ryhmään. Kone oli todella suuri ja aivan täynnä matkustajia, yhtään tyhjää penkkiä ei näkynyt koko lentokoneessa. Penkit olivat todella kapeita ja ihmiset istuivat tiiviisti kuin sillit suolassa mikä ei ainakaan parantanut mukavuutta millään tavalla. Koneen ilmastointi ei toiminut ja siellä oli todella kuuma. Hiki haisi todella voimakkaasti ja lentoemännät kulkivat käytävillä ilmanraikastimet sihisten, eikä kone edes lähtenyt ajallaan, vaan seisoi kentällä tunnin verran odottamassa yhtä ainoata matkustajaa. Lopulta kyseinen matkustaja suvaitsi saapua ja päästiin lähtemään.

Lennon aikana asiakaspalvelu oli todella töykeää. Pyysin lentoemännältä vettä, koska kuumuuden takia minulle oli ehtinyt tulla kova jano. Lentoemäntä mulkaisi minua sen näköisenä, että v*ttuakos siinä kyselet, mutta lähti kuitenkin tiehensä. Hän viipyi kauan, ja kun hän lopulta toi minulle pienen kupiillisen vettä, sitä oli ehkä muutama lusikallinen, hän melkein paiskasi sen eteeni ja painui sanaakaan sanomatta matkoihinsa.

Ja samanlaisena se jatkui koko 14h mitä lento kesti. Pisteenä iin päälle viivytys Maurutiuksen lentokentällä aiheutti sen, että emme ehtineet jatkolennolle, mikä oli illan viimeinen lento Suomeen. Menimme Air Francen asiakaspalvelutiskille kysymään että mitäs nyt, emme ehtineet jatkolennolle koska teidän lentonne myöhästyi niin paljon. Missä olemme yötä?

Saimme tylyn kehotuksen nukkua lentokentän penkeillä. Niissä ei ollut edes minkäänlaisia pehmusteita. Meille ilmoitettiin myös, ettei asia kuulu heille, koska meidän piti tulla Air Maurutiuksen lennolla, ei heidän. Ei auttanut, vaikka selitin hänelle miksi tulimme heidän lennollaan, vaan vastaus oli sama, ei kuulu heille. Sitten meitä kehotettiin menemään Air Maurutiuksen luukulle, ja sen jälkeen asiakaspalvelija käänsi meille selkänsä ja teki selväksi, että keskustelu oli päättynyt.

Air Maurutiuksen tiski oli (yllätys yllätys) lentokentän toisessa päässä, ja sinne päästyämme selitin tilanteen ja sain (ystävällisesti) lausutun vastauksen, että ei kuulu heille, koska emme edes lentäneet heidän yhtiönsä koneella, menkää Air Francen luukulle.

No, lyhyesti sanottuna ilmeni, että kukaan ei suostunut ottamaan vastuuta asiasta, ja meitä vain palloteltiin ympäri lentokenttää milloin millekin luukulle. Lopulta räjähdin kun olimme taas kerran päätyneet Air Francen luukulle ja saanut vastaukseksi että ei kuulu heille. Tiskin takana nuori nainen näytti säikähtäneeltä kun olin saanut sanottavani sanottua, mutta pyysi sitten meitä odottamaan hetken ja soitti jonnekin. Olin jo varautunut siihen että paikalle tulisi poliisi, mutta sieltä tulikin nuori mies jolle selitin mistä oli kysymys, ja lopulta hän otti vastuun ja järjesti meille hotellipaikan yöksi ja järjesti meille vielä lentoliputkin seuraavaksi aamuksi Suomeen. Hän aikoi ensin laittaa meidän Air Francen lennolle, mutta siitä "kunniasta" kieltäydyin heti vedoten huonoon kokemukseen kyseisestä yhtiöstä. Hän pahoitteli sitä kovasti, mutta ehdotti sitten Finskin lentoa minkä otimmekin ilahtuneena vastaan.

Kaikeksi onneksi, kun seuraavana aamuna tulimme lentokentälle neuvottuun aikaan, kaikki sujui hyvin ja pääsimme kotiin. Pientä hankaluuden tapaista siinä vielä oli lähtöselvityksissä ennen kuin pääsimme matkaan, mutta se oli sellaista hankaluutta mikä enemmän huvitti kuin harmitti.

Se jälkeen en ole Air Francen yhtiön koneilla lentänyt.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.6.25 19:48:50

Menomatka Playa del Inglesiin joskus aikoinaan. Kone kilisi ja kolisi ja vettä satoi ilmastoinnin kautta niskaan. Ihmettelin lentokoneen kuntoa hotellin suomalaiselle baarimikolle ja hän totesi, että oikeassa olet, hänen vaimo on kyseisessä koneessa lentoemona ja kone on ihan loppu. Kyseessä oli koneen toiseksi viimeinen, viimeisensä se tekee romikselle, lentotunnit täynnä. Ja minä lentopelkoisena olin varannut "Finnairin lennot", kukaan ei kertonut, että niitä voidaan lentää muidenkin yhtiöiden koneilla, tämä joku espanjalainen yhtiö.

Päivämäärä:   1.6.25 19:49:31

Se on Mauritius

Päivämäärä:   1.6.25 19:50:11

Kyseessä oli koneen toiseksi viimeinen lento,

Lähettäjä: Najadi 
Päivämäärä:   1.6.25 19:53:31

Oho! En tiedä millä puusormella kirjoitin! En huomannutkaan tuota kirjoitusvirhettä ennen kuin sanoit! Näköjään näppi osunut naapurinäppäimeen.

Päivämäärä:   1.6.25 20:03:24

Kun edessä istuva matkustaja yrjösi. Pienessä tilassa kun ollaan tiiviisti niin se tekee omastakin olosta kamalan.

Lähettäjä: O.o.O.oo.Oo.O.o.o. 
Päivämäärä:   1.6.25 20:19:09

Lihava venäläinen laski penkkinsä selkänojan alas, ja nytky siinä niin että penkki hakkasi mun polviin jatkuvasti. Teki tämän myös heti ruokailtuaan niin että sain oman tarjottimeni syliini. Ja mitään yhteistä kieltähän ei ollut ja lento 10h.
Kiva että jollain muullakin on ollut kiehtova kokemus lennolla Ranskan ja Mauritiuksen välillä, vaikka omat kamaluudet tapahtuikin CDG Lentokentän sokkeloissa ja suurin ongelma ja yllätys oli maahuolinnan lakko jonka takia emme päässeet finnairin koneesta ulos ajoissa. Kerettiin kuitenkin, ja oltiin vasta tokavikat jatkolennolla Mauritiukselle.
Oli sen verran v-mäinen kokemus ja huh kaikki se käsittämätön "asiakaspalvelu" kaiken kiireen keskellä, että ei kiinnosta kyllä enää ikinä mennä Ranskaan tai ottaa Ranskan kautta jatkolentoa.

Lähettäjä: susse 
Päivämäärä:   1.6.25 20:38:11

Lähettäjä.

Päivämäärä1.6.25 19:48:50

Menomatka Playa del Inglesiin joskus aikoinaan. Kone kilisi ja kolisi ja vettä satoi ilmastoinnin kautta niskaan.

meillä vähän sama kokemus, paitsi tultiin inglesistä helsinkiin. ja kone oli kyllä finnairin. mutta siis se kokonaisuus oli ihan horror.
oltiin jo pääsemässä koneeseen kun tuli kuulutus, että lento viivästyy 2h teknisen vian vuoksi. no ei muuta kun takasin odottelemaan ja kyyläämään ikkunasta kun espanjalaiset kenttähenkilöt paikkas koneen siipiä Jesarilla :D

lopulta kun päästiin koneeseen niin tosiaan vettä satoi niskaan koko matkan, siivissä lepatti ne jesarit, kilis ja kolis aivan hirveellä äänellä ja lisäks valot vilkku ja sammu vähän väliä.

aivan kamalaa

Päivämäärä:   1.6.25 20:48:53

Kerran kipeenä ja poskiontelotulehduksessa lensin kotiin Skotlannista, aivan järkyttävä paine päässä. Luulin että kuolen, kun en edes tiennyt mistä ilmiöstä on kyse.

Toinen kerta oli paluu Aasiasta kun korona alkoi. Alkuperäinen paluulento vaihdolla 19h, mutta korona ja lockdown sekoitti pakkaa niin, että oltiin liikenteessä melkein 40h. En saanut missään vaiheessa nukuttua, olin niin väsynyt, sekaisin ja joka paikkaa särki.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   1.6.25 20:53:54

Helsinki - Rooma joskus reilut 20 vuotta sitten. Täpötäysi kone, ja istuin ikkunapaikalla litistyksissä varmaan 150-kiloisen naisen vieressä. Hän vei valehtelematta puolet penkistäni, ja haisi hieltä todella voimakkaasti.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   1.6.25 20:54:22

"Kerran kipeenä ja poskiontelotulehduksessa lensin kotiin Skotlannista, aivan järkyttävä paine päässä. Luulin että kuolen, kun en edes tiennyt mistä ilmiöstä on kyse."

. , ei ole todellista - myös mun poskiontelontulehduslento oli Skotlannista Suomeen! :D Onneksi sittemmin olin leikkauksessa ja tämä vaiva ei enää ole toistunut.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   1.6.25 21:25:46

Havannasta Madridiin joskus kymmenen vuotta sitten. Koneessa ei mitään vikaa, mutta hirveä turbulenssi yli puolet lennosta. Pilkkopimeässä keskellä Atlanttia kone ravistaa, korkeus laskee ja koneen nokka osoittaa kohti Kanadaa. Käytävän toisella puolella joku hengittää paperipussiin ja veljeni viereisellä istuimella kuorsaa. Täytyy myöntää, että siinä kohtaa olin melko kateellinen veljeni unenlahjoista.

Lähettäjä: RR 
Päivämäärä:   1.6.25 21:34:52

Tästä on kauan, mutta lento Seattlesta Helsinkiin ja alkumatkasta epäsopivat naposteltavat tekivät järkyttävän kuvotuksen. Istuin paikallani liikkumatta, melkein hengittämättä, kuola suupielestä valuen pussi kourassa koko 9h. Enkä oksentanut.

Lähettäjä: What 
Päivämäärä:   1.6.25 21:42:44

Menomatka Kreikan saarelle 1 v 8 kk ikäisen kanssa. Lähtö oli aikaisin aamusta, mutta luotettiin, että kun hän kentällä syö hyvin, niin uni maittaa koneessa.

Ei syönyt. Ei syönyt koneessakaan. Eikä nukkunut. Eikä tutkinut uusia leluja ja aktiviteetteja, mitä oltiin otettu mukaan, että viihtyisi. Ainoa, mitä hän halusi tehdä, oli potkia edessä istuvan penkkiä. Väkisin. Ja tietty kun ei saanut potkia, huusi raivosta suoraa huutoa. Eikä syönyt, eikä juonut, eikä nukkunut. Ennen laskeutumista, kun hänet piti ottaa syliin vöihin tiettyyn asentoon, mulle huutaa sekä lapsi että lentoemäntä, joka kirkuu että laita se laps kiinni, ja koita siinä laittaa, kun se punkee täysillä vastaan.. Sain mä sen kiinni, mutta totta kai se karjui myös sen 45 min mitä siinä piti olla.

Voin sanoa, että säälin jokikistä muuta ihmistä sillä lennolla ja mietin josko tultaisiin laivalla kotiin.

(Kotimatkalla hän oli pieni enkeli: söi, nukkui ja rauhassa leikki.)

Päivämäärä:   1.6.25 21:45:05

Ihan kauheeta jos iskee huono olo matkustustilainteissa.

Ja tuo flunssaisena matkustaminen, olen aina ajatellut että ei se nyt NIIN paha voi olla. Pitänee harkita tarkkaan lähteekö kipeänä lennolle jos sellainen tilanne tulee. Mutta sitä kun haluaisi aina vaan mahdollisimman nopeasti kotiin ilman ylimääräistä häslinkiä niin ymmärrän hyvin ettei kovin helpolla kukaan ala lentoa perumaan.

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   1.6.25 21:54:27

Aika pomppuinen oli yksi pidempi lento. Turvavyövalot paloi melkein koko lennon ajan, muutama matkustaja oksensi siellä.
Mietin välillä että tippuuko kone pian alas, en ole noin töyssyisellä lennolla koskaan ollut.

Lähettäjä: -4° 
Päivämäärä:   1.6.25 22:26:22

Vaasasta Helsinkiin atr:llä keskellä pahaa talvimyrskyä. Matkustin yksin ehkä 10-vuotiaana, mikä ei sinällään ollut itselleni mitenkään pelottavaa, mutta siinä vaiheessa kun lentoemoilla alkoi naamat valjeta köytettyinä omiin penkkeihinsä, mietin pitäisikö alkaa huolestua. Tarjottavatkin tulivat tonttiin, kun missään vaiheessa ei kärryt ehtineet käytävälle asti.

Pari vuotta tuon jälkeen lensin jälleen yksin, samalla lennolla oli muitakin yksin matkustavia lapsia. Jostain syystä emot luulivat yhden n. 7-vuotiaan tytön olevan siskoni ja istuttivat meidät samaan penkkiin. Tytteli huusi suoraa huutoa kolme varttia kunnes menetti tajuntansa tai jotain, hiljeni kuitenkin.

Aikuisena mielenkiintoisia kokemuksia ovat aiheuttaneet lähinnä intialaiset.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   1.6.25 23:11:30

Minullakin kipeänä lentäminen. Ei ollut edes mitään sen kummempaa kuin ihan tavallinen pieni flunssa, nenä tukossa ja kurkku vähän arka. Mutta ilmeisesti se tukkoinen nenä aiheutti sen, ettei paine päässyt tasoittumaan normaalisti. Etenkin laskeutuessa korvissa tuntui kuin joku tunkisi pään sisään ruuvimeisseliä molemmilta puolilta ja valehtelematta itkin kivusta, vaikka kipukynnykseni on kohtalaisen korkea. Lisäksi korvat olivat lukossa ja napsuivat ja poksuivat varmaan viikon verran lennon jälkeen. En voi kyllä suositella siis kipeänä matkustusta.

Päivämäärä:   1.6.25 23:28:14

Mulla sattuu se laskeutuminen korviin vaikken olisi kipeäkään. Käytän nykyään aina painetta tasaavia lentokorvatulppia niin hyvin kestää. En tiedä auttaisiko kipeänä.

Päivämäärä:   1.6.25 23:38:31

Oulusta Helsinkiin, joku räkätauti ja korvat nasahti niin etten kuulut mitään, tuli siis absoluuttinen hiljaisuus, pelotti että palaako kuulo koska ei ollut normaali korvien lukkoonmeno. kaiken lisäksi kerrankin koneessa oli tuntematon vierustoveri joka oli juttutuulella, en uskaltanut sanoa etten edes kuule mitään kun en osannut arvioida omaa äänenvoimakkuutta. Piti varmaan täyskahjona nyökyttelijänä.

Päivämäärä:   2.6.25 00:49:37

Viereeni tuli pariskunta sylivauvan kanssa, joka huusi koko lennon ajan. Todella itsekkäät vanhemmat. Lapsen korvakivuista viis, kunhan pääsee reissaamaan.

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   2.6.25 05:22:23

Kotimaan reissussa sairastuin korvatulehdukseen. Korva oli todella kipeä ja laskun aikana tärykalvo kirjaimellisesti räjähti. Menin laskun jälkeen suoraan päivystykseen kun kipu jatkui. Siellä sanoivat etteivät tee mitään, en päässyt edes hoitajalle. Siitä kotiin katsomaan mitä särkylääkkeitä löytyy kaapista. Kuulon palautumisessa normaaliksi meni todella kauan. Ja ymmärrän ettei päivystyksessä voitu tehdä mitään mutta pelotti mitä korvassa tapahtui.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   2.6.25 06:39:44

Ei ole onneksi koskaan mitään itse lentämiseen liittyvää pelottavaa tapahtunut, mutta kerran olin olin ollut pari viikkoa ennen matkaa flunssassa, ja luulin olevani jo kunnossa, mutta ilmeisesti ilmatiet olivat vielä tukossa ja korviin sattui laskeutuessa todella paljon. Olin aivan kuuro kun päästiin koneesta pois, ja seuraavana aamuna kun heräsin niin valkoinen tyynyliina oli kirjaimellisesti aivan täynnä keltaista/ruskeaa nestettä jota oli valunut korvasta. Kävin sitten lääkärillä joka sanoi että tärykalvo oli puhjennut.

Olen siitä asti pelännyt lentämistä, olen herkkä kivulle ja muistan ikävät jutut todella hyvin. Senkin jälkeen olen lentänyt ja korvat olleet ihan ok, mutta en kyllä siltikään tykkää lentämisestä yhtään.

Kuulopuheista sen verran, että kaveri kerran kertoi että kun olivat lentämässä Teneriffalle, niin oli tullut harvinaisen iso ilmakuoppa/ilmatasku ja kone oli pudonnut suoraan alaspäin ties kuinka pitkän matkaa. Lentäjä taisi kuuluttaa että kone putosi 50 metriä. Säikäyttäisi varmasti joutua tuollaiseen.

Lähettäjä: mama 
Päivämäärä:   2.6.25 09:28:22

Madrid-Zurich. A little bit turbulence sanoi kapteeni.
Vyöt kiinni koko reissun ja koneen humpsahteli ylös ja alas, osa oksensi, siinä tuli merisairaaksi.
Kolme lähestymistä kentälle, kaksi ensimmäistä tuntui kuin vapaata pudotusta olisi menty, sitten näkyi, kuinka kentälle levitettiin vaahtoa ja paloautorivi oli valmiudessa. Kapteeni sanoi yhteisesti kaikille, and now we land!
Ja kyllä laskeuduttiin, kone pysähtyi, ei tullut edes läpällä aplodeja. Polvet tutisten ulos ja Swissair odotti konjakkilasien kanssa heti ulkopuolella. Yllättäen jopa meiläläinen otti lasin tärisevin käsin ja istuin juomaan.

Lähettäjä: Tiku82 
Päivämäärä:   2.6.25 10:06:09

Mulla on onneksi osunut vain hyvin pienet ongelmat lentokoneessa.

Kerran istuin ikkunapaikalla ja viereen tuli isokokoinen mies mikä kännispäiten pyöri istuimessa koko ajan ja piereskeli niin pahanhajuisesti että rupes tekeen pahaa. Onneksi lento oli lyhyt, Alicantesta Helsinkiin.

Toinen kokemus oli kun tulin taas Alicantesta, mutta Turkuun. Turussa kenttä oli peilijäässä ja kone ei meinannut pysähtyä millään. Sitten kun koneesta tultiin pihalle niin hiukan hirvitti kuinka likellä kentän päässä olevaa kallioleikkausta oltiin.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   2.6.25 11:25:57

Kamalin kokemus oli kotimaanlento Oulusta Helsinkiin, eli noin tunnin matka. Minulla on aina allergiat päällä ja nenä tukossa, mutta tuolloin oli tainnut mennä poskionteloihin asti kun koko lennon päätäni viilsi aivan uskomaton kipu. Kyllä siinä pohdiskelin niitä itkeviä vauvoja ja lapsia, että kuinkahan moni heistä on joutunut lennollaan kokemaan jotain samankaltaista. :(

Lento Singaporeen oli myös aika järkyttävä vatsan kramppien ja ripulin takia. Onneksi tuo show’n pahin terä meni ohi ennen kuin lento lähti, mutta kyllähän pelko persiissä oli kuitenkin varmaankin puoliväliin lentoa - enkä toki uskaltanut syödä mitään koko lennolla joka kuitenkin kesti sen 12 tuntia.

Päivämäärä:   2.6.25 11:27:37

Mahatauti iski lennolla kotimatkalla, oksensin vessassa kerran. Sitten onneksi taukosi hetkeksi ja alkoi kunnolla juuri kun päästiin kotiin. Pelkäsin koko lennon että oksennan penkille tai käytävälle.

Flunssassa lentäminen on jotain niin hirveää ettei ikinä enää, se kipu on ihan hirveä, tuntuu että koko pää räjähtää.

Lähettäjä: piaffe 
Päivämäärä:   2.6.25 12:08:03

Lento Wienistä Helsinkiin, kone oli sellainen aika pieni, kaksi penkkiä kummallakin puolella käytävää. Huomasin jo portilla että siinä oli porukkaa ku pipoa ja yksi todella lihava mies, sellainen michelin-ukko. Odotin että kaikki muut oli menny ja menin viimeisten joukossa koneeseen. Kone oli täynnä viimeistä paikkaa myöten ja kävelin käytävää omaa paikkaa etsien. Kaukaa näin jo että sen michelinukon viereinen ikkunapaikka oli vapaa. Ehdin miettiä että ei kai vaan, mutta kyllä, mulla oli paikka sen vieressä. Hän nousi vaivalloisesti ylös ja antoi tilaa mulle ja kun istui takaisin, tunsin melkein litystyväni seinää vasten. Sain lentoemänniltä sääliviä katseita.
Onneksi silloin oli vielä reittilennoilla ilmaista alkoholia ja heti nousun jälkeen tilasin piccoloskumpan, Henckell Trocken. Lentoemo kysyi otatko samalla kaksi ja nyökkäsin. Koko lennon ajan minusta huolehdittiin kyllä, aina kun kävelivät ohi niin kysyvällä katsella otanko lisää, ja minätyttöhän otin ;D Nyökkäsin aina vastaukseksi ja sain sen kahden piccolopullon satsiin.
Kun ruuat jaettiin, niin vierusmicheliini ei saanut tarjotinta kunnolla alas koska maha otti vastaan, ja hän söi yhdellä kädellä ja toisella piti tarjotinta suorassa. Ai kauhia.
Kun vihdoinkin laskeuduttiin Helsinkiin niin olin iloisessa huppelissa ja kiitin vielä lentoemäntiä poistuessani koneesta, yksi heistä sanoi että yrittivät tehdä lennostani mahdollsimman mukavan olosuhteista johtuen.
Yhtiö oli Austrian Airlines, ainut miinus oli lian pieni kone matkustajamäärään suhteutettuna.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.