Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tarviiko telkkaria ollenkaan ?

Lähettäjä: Tv 
Päivämäärä:   1.6.25 14:36:51

Vaihdoin reitittimen ns parempaan ja allentesta elisaviihteelle. Luulen et joku tuommonen on oltava et tv jotain näyttää. Oikeesti katson vain yleä. Ja nyt huomannut et areena toimii vielä huonommin kuin aikaisemmin. Mulla on lisäksi 11" tabletti ja mietin et jos ostan 13" tabletin niin riittää mulle.
Ärsyttää maksaa elisaviihdettä joka ei mua palvele.

Ja kysymys : oonko viimeinen jolla ylipäätään enää on tv taloudessa ? Tarviiko niitä enää mihinkään ?

Re: Tarviiko telkkaria ollenkaan ?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   1.6.25 14:46:48

Meillä katsotaan harvoin tv:tä, mutta kyllä elokuvat on kivempi katsoa isolta ruudulta.

Eli koko perheen leffailtoina katsotaan tv:tä.
Muutoin jokainen katsoo omalta läppäriltä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.6.25 14:52:26

Siis miksi sinulla on Elisa Viihde? Yle Areena toimii kyllä ilman sitäkin telkkarista.

Kyllä isolla osalla on vielä tv, mutta livekanavien katselu lienee romahtanut. Paljon kivempi katsella netflixiä tai vastaavaa tai sitten ilmaisia suomalaisia yle areenaa, katsomoa jne.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   1.6.25 14:56:56

Valtaosalla ihmisistä Suomessa taitaa olla tv. Mukavampi katsoa isolta ruudulta asioita kuin tietokoneen näytöltä.

Miksi maksat Elisaviihteestä, jos et sitä käytä edes?

Päivämäärä:   1.6.25 15:02:03

Telkkari on mutta ei Elisa viihdettä. Katson telkusta Areenan ja katsomon kautta ohjelmia, Ruutu ei valitettavasti näy, ne katson sit suorana neloselta tai tabletilta.
Joskus ollut Viaplay yms mutta ei ehditä katsoo.

Lähettäjä: Tiku82 
Päivämäärä:   1.6.25 15:19:10

Ollaan suunnilleen seitsemän vuotta oltu ilman telkkaria. Antenni ei toimi, täytyis olla joku erikoisempi systeemi että katvealueella toimisi, joten jäi telkkarin katselu vain elokuviin. Sittemmin aika ei tahdo piisata ja ne harvat elokuvat katsotaan tietokoneen näytöltä, tosin näyttö on iso. Harvemmin ollaan molemmat ruudun ääressä yhtäaikaa niin ei ole tarve televisiolle, ja sitä kautta olkkarista lähti myös sohva.

Kellarissa on odottamassa kotiteatteri ja videotykki, mut alkaa sekin olemaan pikkuisen vanhanaikainen laite.

Suoratoistopalveluita on harvakseltaan ja vain yhtä kerrallaan. Nyt on jo pidempään ollut vuorossa crunchyroll jota isäntä ei katso lainkaan kun ei ole suomenkielistä tekstitystä. Tuon takia ei viitis televisiota raahata olkkarin nurkkaan kun tietokoneen näyttö piisaa ja pelituoli on mukavampi istua kuin sohva.

Päivämäärä:   1.6.25 15:23:52

Erillinen digiboksi (tms) tuli elisaviihteen kanssa. Aikaisemmin allenten kanssa oli heidän xtralaite. Joka tapauksessa soppari on määräaikainen, vielä 1.5v . Luulen et sit loppuu tvn katselu.

Mut joo, sympatiseeraan senioreja joille myydään kaikenlaista ....

Lähettäjä: Niisku 
Päivämäärä:   1.6.25 15:30:27

20 vuotta ilman tv:tä. Katson kaiken puhelimesta ja joskus harvoin läppäriltä.

Lähettäjä: .-. 
Päivämäärä:   1.6.25 15:34:04

Minulla ei ollut telkkaria varmaan 20 vuoteen. Nyt miehen mukana tuli, mutta elämänlaatu ei parantunut niin paljon että itse hommaisin uutta jos tuo tuosta hajoaa :D

Lähettäjä: tepa 
Päivämäärä:   1.6.25 15:50:01

Ei ole antennia talossa mutta iso telkkari on näyttönä ja suoratoisto palveluita useampia. En ikinä voisi katsoa elokuvia ja sarjoja jostain läppärin näytöltä puhelimesta puhumattakaan.

Päivämäärä:   1.6.25 15:53:46

^ niin minäkin luulin, mut sit irtisanoin paperilehden kun sen jakelu oli niin summittaista. Ja digilehdestä lipsahti käyttö muuhunkin.

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   1.6.25 18:52:09

No ei varmaan tarvitsisi, mutta en kyllä luopuisi telkkarista. Itselleni se on tärkeä.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   1.6.25 18:59:21

No se riippuu ihan itsestä, että tarvitseeko vaiko eikö. Minulle yksin asuvalle riittää tietokoneen näyttö vallan mainiosti.
Jos taas asuisin yhdessä toisen kanssa ja haluttaisiin yhdessä katsella leffoja tai ohjelmia, niin olisi telkkari tarpeen.

Päivämäärä:   1.6.25 19:04:37

Minä asun yksin ja on taulutv 75 tuumaa ja toinen vähän pienempi, lisäksi on läppäri, tabletti ja känny. Tablettia tuli katseltua reissussa, mökillä saattaa olla pelkästään läppäri nettikäytössä. Tai no tietysti känny myös.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   1.6.25 19:12:33

Telkkari on. Siksi että paljon mukavampi katsoa sohvalla isosta telkkarista. Myös mökillä pienempi tv.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   1.6.25 19:28:51

Yksin asuva ei varmaan tv:tä tarvitse, mutta perheellisille kyllä tarpeen.
Vaikka köymmekin ihan leffateattereissa, niin kyllä koko perheen leffaillat ovat tärkeitä tv:n edessä, vaikka kailla ovatkin omat kännyt, läppärit ja tabletit.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   1.6.25 21:48:22

Ei ole älytelekkaria mutta HD on ja tarvittaessa voin kytkeä läppärin telekkariin. Uudessa läppärissä ei dvd-asemaa joten ostin ihan perinteisen dvd-soittimen kun "keräilen" dvd-piirrettyjä ja klassikkoleffoja. Lastenlasten perheissä on tietty älytelkkarit mutta lapsista on kiva kun ihan niistä DVD-leffoista sit valkataan ja äänestävät mitä katotaan ja tosiaan on sit leffailta eikä kanavasurffailua :-)

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   1.6.25 21:58:17

Katsotaan yhdessä miehen kanssa sarjoja, useimmiten netflixistä, välillä otetaan joku muu suoratoisto jonkun tietyn sarjan takia. Aika ankeeta olisi kyhjöttää kahdestaan läppärin tai tabletin äärellä, joten telkkarin kautta katsotaan mukavasti sohvalla. Telkkarista katsotaan linnan juhlat, euroviisut ja tanssii tähtien kanssa.

Lähettäjä: Veeras 
Päivämäärä:   1.6.25 22:04:52

Mä oon elänyt ilman telkkaria yli 10 vuotta.

Mulla on huono näkö, näen paremmin läppäriltä (kun se on sylissä) kuin mitä näkisin tv:stä - pitäis olla järjettömän suuri tv että näkisin siitä jotain, joten ei ole ollut innostusta. Katselen netistä kaikki sarjat mitä haluan katsoa, ja Clipmyhorse ja Haven toimii myös molemmat hyvin tällä läppärillä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.