Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  En aio välittää muiden mielipiteistä enää

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   1.6.25 09:43:21

Aion nyt rakastaa itseäni, koska olen rakkauden arvoinen. Ja muitakin ihmisiä aion rakastaa.

Re: En aio välittää muiden mielipiteistä enää

Lähettäjä: Kale 
Päivämäärä:   1.6.25 09:51:40

Näin pitääkin.

Lähettäjä: Khv 
Päivämäärä:   1.6.25 09:58:18

Näin sen pitää ollakin.:)

Lähettäjä: jeps 
Päivämäärä:   1.6.25 10:08:33

Mulle on myös ihan sama mitä muut minusta ajattelee, teen just niin kuin tahdon ja mikä tuntuu hyvältä. Osallistun myös paikallisissa puskaradioissa keskusteluihin omalla nimellä ja tuon oman kärkkyvän mielipiteeni selkeästi esille, monia se saa haukkomaan henkeä mutta toisaalta mun suorasanaisuudesta tykätään, ihme ja kumma ;D

Lähettäjä: Kusmin 
Päivämäärä:   1.6.25 10:09:20

Hyvä sinä! <3
Sama täällä!

Lähettäjä: höpöhöpö 
Päivämäärä:   1.6.25 10:17:51

Ei sellaista ihmistä ole olemassakaan, joka ei välittäisi siitä, mitä mieltä muut ovat. Turha pullistella.

Lähettäjä: ,,, 
Päivämäärä:   1.6.25 10:38:09

Oman mielipiteensä voi esittää monella tavalla - myös asiallisesti. Jos on hienoa saada toiset "haukkomaan henkeä" omien totuuksien laukomisella, on kyse vain huonoista käytöstavoista. Sitä ei mielestäni voi peitellä ajatuksella, ettei vaan välitä muiden mielipiteistä.

Yhteisöissä toimiminen (ja sellaisiinhan me kaikki kuulumme) ja yhteisten asioiden hoitaminen vaatii kuitenkin myös peruskäytöstapoja, vaikkei muiden mielipiteistä niin välittäisikään.

Lähettäjä: ranko 
Päivämäärä:   1.6.25 10:41:21

Käytöstapojen edellyttäminen riippuu henkilöstä, toisilta vaaditaan normien noudattamista, toisilta ei. Siksi aihe on vaikea käsitellä, koska se mikä on yhdeltä kielletty, onkin jollekin toiselle sallittua.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.