Lähettäjä: Juu
Päivämäärä: 31.5.25 17:48:55
Olin vuosia Elisan asiakas ja koskaan ei ollut ongelmia netin ja maksujen suhteen, oma elisa sivusto helppo ja selkeä jne. No eivät selkeästi halunneet pitää asiakkaana vaikka sieltä aina ostin koko perheen puhelimet yms., kun eivät suostuneet korvaamaan tuotetta joka hajosi heti.
Vaihdoin Telialle ihan periaatteesta ja on huomattavasti edullisempi. Ainoa vaan että netti pätkii ja vaikka minulla 5G liittymä niin näyttää lähes aina 4 G. Elisalla minulla oli 4 G liittymä. Ärsyttää myös että laskut tulee miten sattuu ripottaen (netti ja oma liittymä omana, turva paketti ja Max omana, lapsen liittymä omana ja sitten vielä puhelimen osamaksu omana), kun Elisalla kaikki sai samaan.
Sen lisäksi sivustot surkeat ja verkkokaupassa tapahtui tupla veloitus. Ei ollut kiva kun lähti tililtä yhtäkkiä 600 € 300 € sijaan. Joo chatin kautta sain nopeasti yhteyttä, mutta koko jupakassa meni kuitenkin kuukausi, kun asiakaspalvelussa ja laskutuksessa eivät osanneet hommaa. Minulle siis väitettiin että asia käsittelyssä, mutta lopulta selvisi ettei ole ja jouduin aloittamaan kaiken alusta ja sitten menikin tasan 4 päivää. Laitoin palautetta koko jupakasta.
Nyt pohdin mitä teen. Elisa parempi, mutta todennäköisesti kalliimpi ja yhä kismittää heidänkin jupakka, mutta ei tämä teliakaan enää vakuuta.
|