Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mitä hassuja tapoja teidän kissoilla on?

Lähettäjä: miuw 
Päivämäärä:   31.5.25 12:52:10

Saa kertoa :)

Re: Mitä hassuja tapoja teidän kissoilla on?

Lähettäjä: jeps 
Päivämäärä:   31.5.25 13:53:14

Se on koirien pomo, menee niiden kylkeen kiinni ja leipoo niitä etutassuilla silmät ummessa kovaa kehräten. Sitten kun koira vaivaantuneena vaihtaa paikkaa niin kissa seuraa perässä ;D pihalla kulkee samoissa paikoissa kuin koirat ja kun ne päästää pihalle niin kissankin on päästävä.
Se on myös vessakissa, eli tulee väkisin mukaan vessaan ja sitten seisoo etujalat mun polvilla ja sitä pitää rapsutella. Mun pitää aina yrittää salaa mennä vessaan ettei kissa huomaa ;D

Re: Mitä hassuja tapoja teidän kissoilla on?

Lähettäjä: Ziisas Khraist 
Päivämäärä:   31.5.25 15:49:24

Yksi kissoista avaa aina eteisen liukuovikaapin iltaisin. Hyppää hyllylle, istuu hetken ja tulee pois. Sen jälkeen tulee makuuhuoneeseen vaatimaan keskimmäisen kaapin auki, istuu siellä hetken, tulee pois ja rauhottuu nukkumaan. Tätä ei tapahdu päivisin, vain ja ainoastaan illalla. Ja siis joka ilta. Yksi kissa pitää lenkittää joka päivä vähintään kolme kertaa, onneksi vain hyvällä kelillä. Sen aikataulu on tosi tarkka 7-15-19. Tää kissa myös tykkää katella kaivinkoneita, ja lenkillä jos tulee vastaan työmaa niin se on ihan parasta.
Kolmas kissa on nukkunut 12 vuotta mun päällä yöt. Mä vähän syytän mun selkäkivuista sitä. Se myös menee kellarikäytävään huutamaan, ehkä siksi kun siellä kaikuu kivasti. Muuten on hiljaa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.