Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Paljonko kului vauvan syntymästä..

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.5.25 21:30:53

... ensimmäisen viestin lähettämiseen?

Re: Paljonko kului vauvan syntymästä..

Lähettäjä: Kps 
Päivämäärä:   30.5.25 21:33:47

Muutama tunti. Ekan kohdalla vähemmän, toisen kohdalla varmaan joku 10 tuntia.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   30.5.25 21:34:19

Viestin lähettämiseen? Minne/kelle? Omien ystävien kohdalla mies on yleensä päivittänyt faceen tms syntyneestä perheenlisäyksestä, toisella osapuolella on ollut ihan muuta ajateltavaa.

Lähettäjä: Erakkorapu 
Päivämäärä:   30.5.25 21:45:25

Ei siinä kauaakaan mennyt kun perheen wa-ryhmään laitoin viestiä, että ulkona on.

Mitä siinä nyt olisi mennyt kun vauva punnittiin, mitattiin, tuotiin rinnalle ja sitten laitettiin isän paidan sisään. Siinä vaiheessa kätilö lähti hakemaan aamupalaa ja minä ponkaisin ylös nappaamaan kuvan vauvasta ja miehestä.

Kun kätilö palasi, niin "antoi luvan" kokeilla varovasti sängystä nousemista. Sori, nousin kol

Lähettäjä: Erakkorapu 
Päivämäärä:   30.5.25 21:45:42

Siis sori, nousin jo :')

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   30.5.25 22:16:14

Puoliso laittoi synnytyssalista viestiä, ehkä vartti syntymän jälkeen. Itse laitoin osastolle päästyä ja yksin jäätyä reilun tunnin päästä synnytyksestä.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   30.5.25 22:51:04

En kyllä muista. Eiköhän mies ole laittanut ensimmäiset uutiset sitten kun aika on ollut, ja sana on levinnyt. Kerran kyllä laitoin ruokintaohjeita siinä kohtaa kun olisi pitänyt "synnyttää" (kätilö sanoi), mutta vauva ei ollut vielä ulkona.

Lähettäjä: What 
Päivämäärä:   30.5.25 22:58:57

En kyllä muista. Ei montaa tuntia, luulen.

Miehelle soitin noin tunnin päästä, kun kolmas oli ulkona, ettei tartte pitää kiirettä sairaalaan tulon kanssa.

Päivämäärä:   31.5.25 04:37:33

Mies laittoi kun vauva oli ulkona ja olivat leikkaussalista päässeet teholle. Minä olin heräämössä ja laitoin kun heräsin, ekat viestit meidän äitiryhmään. Meillä oli kiireellinen sektio, riskiraskaus ja nopeasti lähdetty raskautta purkamaan ennenaikaisesti, niin lähipiirillä oli huoli. Mutta kaikki meni loppujen lopuksi hyvin.

Lähettäjä: _ 
Päivämäärä:   31.5.25 06:29:08

Mies laittanut varmaan puolen tunnin sisään perheille viestit et vauva syntynyt ja kaikki hyvin. Itse laitoin läheisille viestin ehkä 6h päästä, kun sain puhelimen itselleni. Olin ekat vuorokaudet ilman vauvaa tarkkailussa ja laitettiin vauvasta kuvia perheille vasta kun minäkin olin saanut viettää aikaa yhdessä hetken.

Lähettäjä: Bink 
Päivämäärä:   31.5.25 06:50:39

Ensimmäisen kohdalla olin 3 tuntia heräämössä synnytyksen jälkeen. Kun lopulta pääsin miehen ja vauvan luo, siinä ihmeteltiin tulokasta yhdessä ja mies taisi laittaa meidän perheille viestit. Meni siinä varmaan neljä tuntia ainakin. Itse laitoin ystäville viestiä myöhemmin, kun tuli sopiva hetki. Muutama tunti tuosta eteenpäin.

Toisen lapsen syntymä oli erilainen ja meni normikaavalla. Mies otti melkein heti musta ja vauvasta kuvan ja lähetti meidän perheille. Itse laitoin ekat viestit ystäville 7 tunnin päästä synnytyksestä.

Mulla on ollut ihan kaikki muu mielessä kuin puhelin ja viestittely lapsen syntymän jälkeen. Joten ei ollut kiirettä lähetellä viestejä.

Lähettäjä: Huoh 
Päivämäärä:   31.5.25 07:13:49

Bink: en minäkään ajatellut virtsaamista vauvaa hoitaessani, silti virtsaaminenkin sujui siinä sivussa.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   31.5.25 07:17:54

Siihen aikaan ei saanut käyttää kännykkää sairaalassa. Mies laitteli viestiä sukulaisille.

Lähettäjä: Muu 
Päivämäärä:   31.5.25 08:07:43

Vauva syntyi iltapäivällä. Viestit lähtivät seuraavana päivänä aamupäivästä. Ihan tietoinen valinta oli ettei tiedottamisella ollut kiire.

Päivämäärä:   31.5.25 08:58:34

Ihan pari minuuttia. Miehelle ja lapsuudenperheelle viesti, koska olin yksin synnyttämässä ja halusin jakaa asian.

Päivämäärä:   31.5.25 09:36:32

Kyllä siinä useampia vuosia meni.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.