Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tamppoonin kanssa pissaaminen

Lähettäjä: Ollukka 
Päivämäärä:   30.5.25 09:42:19

Pidättekö narusta kiinni kun pissaatte tamppoonin kanssa? En tiedä miksi, mutta ku mulla on menkat ja pissin ja yritän pitää narua sivussa niin silti tamppooni "imee" pissaa jotakin kautta :D onko muilla samaa?

Re: Tamppoonin kanssa pissaaminen

Lähettäjä: Sunika 
Päivämäärä:   30.5.25 09:48:17

No eikö olisi helpompaa vain vaihtaa samalla tamponi?

Lähettäjä: Kui vanha oot 
Päivämäärä:   30.5.25 09:49:06

Tuollaisia ongelmia joista ei ollut tietoakaan,
kaikkea sitä.
Joo ja en pitänyt kiinni, en todellakaan. Kokemusta 40 vuotta.
Kannattaisko vaihtaa Tampaxiin jos on noin huonolaatuinen tamponi?

Lähettäjä: OK 
Päivämäärä:   30.5.25 10:57:26

Siis toihan liittyy ihan omaan anatomiaan. Osalla on virtsarakko ihan todella lähellä emättimen aukkoa, joillakin kauempana.

Lähettäjä: OK 
Päivämäärä:   30.5.25 10:58:21

Ja siis ei tietenkään virtsarakko vaan se aukko. :D

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.5.25 11:03:05

"silti tamppooni "imee" pissaa jotakin kautta"

Miten sä tämän olet todennut?

Päivämäärä:   30.5.25 11:55:10

Järjestän yksityisiä tamppoonin käyttökursseja joissa käydään kädestä pitäen käyttö läpi, kiinostaako.

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   30.5.25 11:57:03

En usko, että se tamponisi oikeasti imee pissaa.
Itse vedän taaksepäin narua, mutta joskus se silti saattaa vähän kastua. On jotenkin niin roiskuva virtsasuihku...

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   30.5.25 11:58:26

Eikö se ole juuri pissareiässä?

Lähettäjä: Vi 
Päivämäärä:   30.5.25 11:58:44

Tunkasen narun aina sinne sisään.

Ja joo anatomioita on hyvin erilaisia, turha mollata muita jos itse et koe/huomaa/sulla ei ole ongelmaa.

Lähettäjä: r 
Päivämäärä:   30.5.25 12:33:38

Mulla oli samaa silloin kun käytin tamponeja. Piti aina varmuuden vuoksi vaihtaa samalla. Nykyään ei ole menkkoja ollenkaan, kun syön pillereitä tauotta. Niin ihanaa!

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   30.5.25 13:05:08

Laitan sen narunkin aina sisään niin ei roiku missään ulkona.

Päivämäärä:   30.5.25 13:06:18

Kuinka ulos te sen tamponin jätätte roikkumaan jos se imee pissaa?

Lähettäjä: uie 
Päivämäärä:   30.5.25 13:11:35

"Kuinka ulos te sen tamponin jätätte roikkumaan jos se imee pissaa?"

Tämä.
Ei minulla ole tamponi koskaan imenyt pissaa eikä edes naru. Tungen tamponin aina ihan sisälle asti enkä jätä suuaukolle töröttämään.

OB-tamponeissahan naru on rutussa tamponin päässä eikä sitä ole siitä mikään pakko suoristaa kun laittaa tamponin sisään. Kun tamponin haluaa vaihtaa, niin silloin voi kynnellä raapaista narun auki ja vetää, niin ei tarvitse roikuttaa narua ulkopuolella.

Lähettäjä: No woman 
Päivämäärä:   30.5.25 14:45:40

Sairaanhoitajana olen katetroidessa nähnyt naisia joiden virtsaputken suu on emättimessä. Eivät ole itse olleet tietoisia, että pissa tulee hieman eri paikasta kuin yleensä.

Lähettäjä: Niin 
Päivämäärä:   30.5.25 15:31:12

Naisilla on tosiaan todella erikoisia anatomia. Itsekin olen hoitajana nähnyt näitä tapauksia, joissa virtsaputken suu löytyy sieltä emättimen alusta. Kyllä siinä saa etsiä että löytää. Itse työnnän aina narunkin osaksi emättimeen, juurikin sen takia että on miellyttävämmän tuntuista käydä pelkällä pissalla. Mutta jos se tamponi ja naru on emättimessä ja vaikka outo anatomiakin, niin ei pissatessa sinne juuri pitäisi sitä pissaa mennä vaan valua suoraan pönttöön.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   30.5.25 15:33:47

LähettäjäNo woman 

Päivämäärä30.5.25 14:45:40

Sairaanhoitajana olen katetroidessa nähnyt naisia joiden virtsaputken suu on emättimessä. Eivät ole itse olleet tietoisia, että pissa tulee hieman eri paikasta kuin yleensä.

Tämä.

Se on ihan jokaisen anatomiasta kiinni, kastuuko tamponi pissatessa.

-toinen sairaanhoitaja-

Lähettäjä: _ 
Päivämäärä:   30.5.25 15:36:56

Laitan narunkin aina sisään, mutta silti minusta tuntuu että virtsaa päätyy tampoonin alaosaan. Siksi vaihdan sen aina vessakäynnillä.

Päivämäärä:   30.5.25 16:09:12

itse vedän narun tohon nivustaipeeseen ennen kusemista, pysyy siinä välissä hyvin. en halua pissaista narua alushousuihin...

jotkut sanoi että jättää narun sisään, niin itse haluan aina testata että on varmasti kiinni. ja kun käyn vessassa, nyvin vähän että tunnen onko jo täynnä vai tuntuuko vielä kitkaa.

yllä jo selitettiinkin hyvin anatomiasta. onhan se tamponi tarpeeksi syvällä? :D

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   30.5.25 17:59:51

"Mutta jos se tamponi ja naru on emättimessä ja vaikka outo anatomiakin, niin ei pissatessa sinne juuri pitäisi sitä pissaa mennä vaan valua suoraan pönttöön."

Onko vika sitten istuma-asennossa, anatomiassa, häppäreissä vai missä, mutta ei mun pissani ainakaan tule kohtisuoraan reiästä ulos. Kyllä sitä valuu sen verran ahteriin päin, että tamponin kanssa virtsaaminen ei vaan onnistu. Eli joka kerta vaihto, kun käyn vessassa.

Ja nyt kun kirjaimellisesti liikutaan TMI-osastolla, niin kerronpa että myöskään tamponin kanssa piereskely ei onnistu. Tamponi lähtisi kuin raketti, jos erehtyisi menkkojen aikaan syömään ruisleipää ja yrittäisi päästää ilmaa :D

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   30.5.25 18:02:52

Naiset ei tosin muutenkaan piere.

Päivämäärä:   30.5.25 22:46:36

Suosittelen kuukuppia. Pahaa tekee jo maininta kitkasta!

Lähettäjä: mimi 
Päivämäärä:   30.5.25 23:35:13

Minulla on aina tamponi pissasta märkä, kun käyn vessassa. Vaihdan sen siis joka kerta kun käyn vessassa. Tai siis otan pois ennenkuin alan pissaamaan.
En tiedä mikä vika anatomiassani on, mutta sama ongelma ollut kaikenmerkkisillä tamponeilla. Ja tungen niin syvälle, kun sen saan, enemmänkin ongelmana on usein sen pois saaminen. :D

Lähettäjä: Vau 
Päivämäärä:   30.5.25 23:56:46

Kuukuppi, kuukuppi!
Nyt tuli täyteen kuppi
Haihdu, katoa vaikka tuuleen
Etten sinusta enää kuule!

Tämä oli kuukuppiuskovaisten karkotusloitsu.

Mulla itse tamponi ei kastu, mutta naru toki kastuisi jos en laittaisi sitä turvaan nivustaipeeseen. Pissasuihkun loppuosa tulee aina sillälailla ärsyttävästi, että pissiä on pakaroilla asti. Anatomia on tosiaan hyvin yksilöllinen juttu.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.