Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Yksipuolinen ihastuminen.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.5.25 21:34:34

Ja vieläpä varattuun. Miksi aina minun pitää mennä ihastumaan varattuun kun kirjoittamattomien sääntöjen mukaan ei saa? Onneksi tämä asuu toisella puolen Suomea mutta silti... Onneksi tämä kohde ei tiedä tästä mitään joten voin kirjoitella ihan vapaasti.

Re: Yksipuolinen ihastuminen.

Lähettäjä: Niinpä 
Päivämäärä:   29.5.25 22:55:14

Meinaat että jos tietäisi, niin lukisi ht.nettiä ja arvaisi, että muutamasta miljoonasta ihmisestä se olet juuri sinä, joka tänne kirjoittaa ihastuneensa. Ok.

Lähettäjä: Mies 
Päivämäärä:   30.5.25 06:24:54

Ihan on normaalia ihastua toiseen tämän toisen edes tietämättä että niin on käynyt.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   30.5.25 18:42:49

Et ole ainut,huoh,sama täällä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.5.25 18:53:04

Jep, tuntuu välillä jopa lapselliselta. Kun haluaisi vain olla sen yhden ihmisen kanssa.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   30.5.25 19:04:54

Kun valtaosa on varattuja, on matemaattisesti todennäköistä, että välillä ihastuu varattuihinkin.

Jotkut haaveet on vain parempi jättää haaveiksi. Kuitenkin on hienoa, että ylipäätään pystyy ihastumaan, ja löytää sellaisia ihmisiä (edes varattuja), joiden kanssa tämä onnistuu. Elämä olisi tylsää, jos ei koskaan ihastuisi.

Lähettäjä: Viiva 
Päivämäärä:   30.5.25 20:31:55

Olen taas itse varattu ja todella ihastunut toiseen mieheen. En ole asialle tehnyt mitään, mutta pahalta tuntuu myös näin. Varsinkin kun en tiedä mitkä oman suhteen ongelmat on ihastuneiden aivojen luomia ja mitkä todellista. Huoh.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.