Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Paras maku Hetki-salaateissa?

Lähettäjä: Hetki 
Päivämäärä:   29.5.25 14:23:58

Itse ostan todella vähän valmissalaatteja ja olen jopa ihmetellyt miten kukaan noita voi ostaa, mutta nyt olen löytänyt tuon Hetki Runsas&ruokaisa Amerikkalainen juustosalaatti (kunhan jätän ne pahat chilipähkinät lisäämättä).

Kerro oma suosikkisi!?

Re: Paras maku Hetki-salaateissa?

Lähettäjä: o.o 
Päivämäärä:   29.5.25 14:28:40

Southwest-kana. Pikkelöidyn sipulin kanssa vaan niin hyvä yhdistelmä.
Tykkään myös savukirjolohesta. Lohi ja kananmuna täyttää pitkäksi aikaa.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   29.5.25 14:28:50

Ne ovat paahdettua maissia, ei pähkinöitä.

Kaikki Hetki-salaatit ovat ihan hyviä. Yleensä ostan sitä runsas ja ruokaisa välimeren kanasalaattia vai mikä sen nimi olikaan. Proteiinia tosin saatan lisätä, jotta pitää nälkää (tosin tuo runsas + ruokaisa menee usein sellaisenaan, muihin lisään jotain).

Lähettäjä: olivia 
Päivämäärä:   29.5.25 14:32:13

Hetki-salaateista en välitä, mutta joistain K-kaupoista saa kana/pekonisalaattia tai Cesar. Ne on tosi hyviä. En enää ikinä palaisi Hetken kanaversioihin niiden jälkeen.

Päivämäärä:   29.5.25 14:34:54

Olivia, aika turhaa verrata kaupassa alusta asti tehtyjä salaatteja valmissalaatteihin. Toisessa painaa mm säilyvyys, toista myydään päivä tai kaksi.

Lähettäjä: Tiku82 
Päivämäärä:   29.5.25 14:36:25

Harmittaa kun en voi noita maistaa, monta houkuttelevan kuuloista salaattia olisi tarjolla. Mutta ei, kana-taco ainoa gluteeniton.

Lähettäjä: olivia 
Päivämäärä:   29.5.25 14:38:55

On siis valmissalaatti muistaakseni Eat Enjoy. Jäänyt mieleen, että K- kaupasta otan matkaan. Hinta toki paljon korkeampi.

Päivämäärä:   29.5.25 14:39:28

Tiku82, tuo Runsas ja ruokaisa-sarja taitaa olla ainoita gluteenia sisältäviä, kun niissä on pastaa. Niissä pienemmissä ei ole käytännössä koskaan gluteenia (poislukien se pitasipsi mikä lie versio).

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   29.5.25 14:44:04

Korealainen kanasalaatti on mun ykkösherkku eväänä noista salaateista.
Eilen söin juusto-pastasalaatin, ja sekin oli ihan jeppis.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   29.5.25 14:52:58

Ei ainakaan mikään missä on kanaa – se on syömäkelvotonta teurasjäterutkua.

Lähettäjä: Jade 
Päivämäärä:   29.5.25 15:10:19

Vege-tacosalaatti. Ainoa Hetki-salaatti mikä on vegaaninen.

Lähettäjä: Ruu 
Päivämäärä:   29.5.25 17:29:01

Cobb!

Lähettäjä: Sanna 
Päivämäärä:   29.5.25 19:46:04

Olen syönyt liikaa töissä noita Hetki-salaatteja. Se missä leipäjuustoa on ainakin hyvä. Parempia on Herkku-salaatit, se missä Caesar ravunpyrstö ainakin.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   29.5.25 19:58:44

Minunkin suosikkini on se Amerikan juustosalaatti, siihen ei ole vielä ehtinyt kyllästyä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.5.25 20:07:35

Maistuukone muka joltakin?

Lähettäjä: ~ 
Päivämäärä:   29.5.25 20:22:51

Kana-taco on Hetki-salaateista oma suosikki. Useammin tulee kuitenkin ostettua Mäkitalon farmin salaatteja, niistä kana-caesar ja uusi katkarapu-skagen ovat suosikit.

Lähettäjä: Eri 
Päivämäärä:   29.5.25 20:31:16

Kana-taco Hetki -salaateista. Itse tykkään eniten Lidlin valmissalaateista. Niistä omat lempparit on katkarapu, tonnikala, kana-taco ja pestokana.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   29.5.25 21:39:34

Onko sitä sushi-makua enää missään? Oli hyvä, mutta en oo pitkään aikaan löytänyt.

Lähettäjä: Kiulu 
Päivämäärä:   29.5.25 22:00:38

Hetki mozzarellasalaatti on yllättävän hyvä myös: "Salaatissa maistuu mozzarellajuuston lisäksi mm. kirsikkatomaatit, rucola, hunajapaahdetut auringonkukansiemenet sekä kuivatut karpalot. Kastikkeena Valkoinen balsamicokastike."

Lähettäjä: porkkana 
Päivämäärä:   29.5.25 22:33:38

Minä olen tykännyt ihan siitä tavallisesta kreikkalaisesta salaatista sekä erityisesti runsas &ruokaisa välimeren halloumisalaatti on ollut tosi hyvä!

Huonoa noissa on se, että kreikkalaisessa salaatin määrä vain lisääntyy ja kaikki muu aines vähenee. Ensin lähti tomaatit, nyt kitsastellaan sipulin ja paprikan kanssa. Fetaa ja oliiveja siinä on vielä mielestäni riittävästi. Tämä salaatti on myös oikeasti kevyt ruoka kaloriensa puolesta.

Välimeren halloumisalaatti on huikean hyvää, mutta siinä taas huonompi puoli mielestäni on se, ettei se ole kevyttä nähnytkään :) 300g "salaatissa" on kaloreita 540. Toki jos ei painonhallinnan vuoksi salaatteja syö, niin sillä ei tietysti ole mitään väliä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.