Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kentän laidalle sateenvarjon kanssa?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.5.25 09:10:57

Viikonlopun koulukisoihin luvattu reilua sadetta, eikä kentän laidalla ole sadesuojaa. Saako kentän reunalla (ei ihan laidoissa kiinni vaan vähän kauempana) seisoa sateenvarjon kanssa? Vai onko parempi hakea kaupasta sadetakki? Ihan vaan sen takia kyselen että onkohan miten pelottava asia hevosille vai ajattelenko ihan liikoja? :D

Re: Kentän laidalle sateenvarjon kanssa?

Lähettäjä: hepotti 
Päivämäärä:   29.5.25 09:12:25

hae sadetakki, pääset helpommalla :)

Lähettäjä: Hep 
Päivämäärä:   29.5.25 09:23:22

Sateenvarjo on ok, kunhan sitä ei pamauteta auki radan vieressä kesken ratsukon suorituksen.

Päivämäärä:   29.5.25 09:32:01

Sadetakki, niin ei haittaa vaikka tuulisi.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   29.5.25 10:04:33

Comsi comsa; jotkut hevot pelkäävät varjoja ja jotkut sadetakkeja. Et voi voittaa :D. Mutta se takki on parempi ehkä kuitenkin, ei estä vahingossakaan muiden näkyvyyttä.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   29.5.25 10:42:37

Tottakai saa olla varjo.

Lähettäjä: Poni 
Päivämäärä:   29.5.25 11:58:20

Kerran olin kisoissa jossa kuuluttaja erikseen vain huomautti, että ettehän avaa ja sulje varjoja kesken suoritusten. Mutta katsojana tietty toivoo ettei kukaan estä näkyvyyttä varjolla, sadetakki on siitä parempi.

Kerran on myös sateenvarjo päässyt kisapaikalla karkuun, se minua eniten varjossa pelottaa vaikka itse käytänkin välillä myös katsomossa.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   29.5.25 12:57:16

Jossain raveissa sateenvarjot kielletty.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   29.5.25 13:01:44

Kun koululuokissa ei muutenkaan ole paljon yleisöä, niistä viimeisistäkin pääsee, kun kieltää sekä sateenvarjot että sadetakit.

Päivämäärä:   29.5.25 13:10:26

Ainoat ravit joissa olen käynyt ja sateenvarjo kielletty, niin isot ravit esim. Kunkkarit. Ja hyvä niin, eihän siitä mitään tulisi jos siellä ihmisillä olisi sateenvarjot.

Lähettäjä: *Remontti Riku * 
Päivämäärä:   29.5.25 22:12:26

Sateenvarjot pitäisi lailla kieltää.
Aina saa pelätä, että milloin sontikan kanssa heiluva puhkaisee silmän.

Lähettäjä: Yleisötilaisuus 
Päivämäärä:   30.5.25 01:34:51

Eikö jotain vuosia sitten tullut joku laki, jossa oli yleisötilaisuuksissa kielletyt esineet. Yksi näistä oli sateenvarjo. Muistan, että kaverin kanssa naurettiin jäähallissa, jossa oli kuva kielletyistä esineistä ja yhdessä kuvassa oli sateenvarjo. Naurettiin mielikuvalle, että joku istuisi jäähallin katsomossa avonaisen sateenvarjon kanssa.

Sitten joku sanoi, että kyseessä on laki eikä tapahtuman järjestäjä tai jäähallin omistajan päätös. Muistelisin, että se oli joku yleisötapahtumiin liittyvä laki. Todennäköisesti koskee kuitenkin vain isoja tapahtumia, joissa paljon yleisöä. Ei seuratason koulukisojen kourallista katsojia.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.