Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  työpaikkakiiusaaja

Lähettäjä: entiäitä 
Päivämäärä:   28.5.25 18:32:06

on se akka joka kyttää ja haukkuu. jos on kiire, teen yksin tulee haukkumaan. kävelen pihan poiklki kävelee perässä ja haukkuu. jos uita paikalla ei saano mitään. etsii aina paikan ettei uita kuulolla.
olen puhunut luottausmiehelle mutta sanoo että mun pitää todistaa kaikki tai lähteä.
no miten todistan?
ei hänellä ole mun osaston kanssa mitään tekemistä enkä tiedä miksi tuota tekee.
kuulemma kiusaan ja jahtaan vaikka yritän kaukana pysyä. en vaan tajua.
pitääkö mun irtisanoutua kuten ltm sanoi?

Re: työpaikkakiiusaaja

Lähettäjä: ........ 
Päivämäärä:   28.5.25 18:48:32

Leivot henkisesti (tai fyysisesti) nekkuun kiusaajaa jos kerran tilaisuus tehdä se paikassa jossa kukaan ei kuule eikä näe. Todistustaakka on hänellä. Toinen vaihtoehto on irtisanoutua, koska nämä häiriintyneet työpaikkakiusaajat eivät lopeta koskaan ja saavat mukaansa narsisteina muut idiootit esimiestä myöden, kunnes olet tilanteessa jossa olet sairastunut henkisesti niin pahasti, että et ole enää työkykyinen.
Toistan; ei lopeta koskaan. Joten pelasta itsesi, tavalla tai toisella.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   28.5.25 19:23:04

Olin itse tossa tilanteessa maaliskuussa oli pakko.sanoo itseni irti

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   28.5.25 19:25:35

Sano vielä rumemmin takaisin. Siinähän todistaa. Lässytä oikein överisti idiootin kommentit hänelle takaisin.

Lähettäjä: entiäitä 
Päivämäärä:   28.5.25 21:55:04

olen muutaman kerran puolustautunut ja ns vika kerran eni kuppi niin nurin että asnnoin palaa. huusin sen verran kovaa mielipiteeni että juoksi itkien pois. no suoraan pomoööe että minä kiusaan.
siitähän tuli sitten neuvottelut ja mulle merkintä . kaikkihan sen kuuli kilometrin säteellä mitä mieltä olen kirosanojen höystämänä.
positiivista se että muut työkaverit on kai huomannut jo jotain ja alkaneet puolustaa mua. tuolle ihmiselle se on vettä myllyyn että pahinta odotellessa.

Lähettäjä: Hicks 
Päivämäärä:   28.5.25 22:11:29

Ota puhelin aina esiin ja ala kuvaamaan. Taatusti hiljenee.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.5.25 22:14:34

Puhelimesta äänitys salaa päälle niin saat parhaat palat talteen

Lähettäjä: Hicks 
Päivämäärä:   28.5.25 23:47:07

Jos se siitä alkaa vänkyttämään, sanot, että taltioit epäasiallista käytöstä, jota sinulta aina saa odottaa kun olette kahden kesken.

Lähettäjä: -*- 
Päivämäärä:   29.5.25 05:33:20

Kuten Hicks sanoi, kuvaa se tai edes äänitä. Sitten todisteiden kanssa pomolle ja luottarille.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.5.25 07:23:55

Yleensä nää on keski-ikäsiä naisia. Iteki jouduin sanoutuu irti, en kestäny enää.

Lähettäjä: Näin 
Päivämäärä:   29.5.25 08:17:08

Eikä se edes varmaan tajua kun äänität pitäen puhelinta kädessä samalla koska normaalistikin ihmisillä on usein puhelin.

LähettäjäEnnea 
Päivämäärä:   29.5.25 08:24:36

Äänitä! Pyydä toistamaan, älä sano vastaan kun nauhoitat tai pillastu. Äläkä kerro ennenkuin on materiaalia. Sitten kuuntelutat ja sanot että sanakin vielä sinulle niin kaikki on julkista, potkujen ja varoitusten uhalla.

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   29.5.25 10:31:37

Nykyisissä puhelimissa on kai vieläkin tallennustoiminto. Kun käy kimppuusi, kerro hänelle, että nauhoitat puheen. On täysin sallittua ja laillista, kun äänitteeltä kuuluu ensimmäisiksi sanoiksesi "äänitän tämän". Jos oikeasti pihallakin kulkee perässäsi, kai sen joku ulkopuolinen näkee. Tärkeintä on se, että itse olet hiljaa ja vähäiset harvat sanat lausut hyvin rauhallisesti.

Miten asiaan suhtautuu esimies?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.