Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Puhelin hakkeroitu?

Lähettäjä: Taina 
Päivämäärä:   28.5.25 12:17:25

Onko kenellekään käynyt niin? Mulle tuli viime yönä ilmoitus "Hakkeri seuraa sinua!!!" Sitten siinä oli joku linkki, jota olisi pitänyt klikata suojatakseen yhteys. En kyllä todellakaan klikannut, mutta onko joku hakkeri nyt päässyt mun puhelimeen...

Re: Puhelin hakkeroitu?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.5.25 12:35:09

Tuliko ilmoitus siltä hakkerilta?

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   28.5.25 12:37:06

Pöljä, se linkin klikkaaminen olisi tehnyt pahaa. Ei viestin vastaanottaminen vielä mitään tarkoita.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   28.5.25 12:43:28

Laita esto sille viestin lähettäjälle. Ihan vaan vaikka googleplaysta lataamalla jotain saatat vahingossa antaa haittasivustoille luvat lähettää viestejä.

Lähettäjä: Öö 
Päivämäärä:   28.5.25 13:06:03

Taisi olla Whatsapp viesti? Mulle ei tule mitään huijaus viestejä, koska mun luurissa ei ole kyseistä sovellusta.

Lähettäjä: Ää 
Päivämäärä:   28.5.25 14:39:20

Öö: Kyllä ne huijausviestit yleisimmin tekstareina tulevat, mutta sulla ei varmaan ole sitäkään.

Päivämäärä:   28.5.25 15:18:48

LähettäjäÄä

Päivämäärä28.5.25 14:39:20

Öö: Kyllä ne huijausviestit yleisimmin tekstareina tulevat, mutta sulla ei varmaan ole sitäkään.

..

Ihan normaalit tekstiviestit on käytössä ja ei tule mitään roskaposti viestejä yhtään. Että älä viitsi yrittää edes päteä.

Päivämäärä:   28.5.25 15:20:07

Älä ei taida edes tietää mikä ero on ihan tavallisella tekstiviestillä ja sovelluksen kautta tulevalla viestillä..

Lähettäjä: pallero 
Päivämäärä:   28.5.25 15:21:04

Mietin usein, että kuka näihin huijauksiin oikein menee. Mutta jo tämä aloitus todistaa, että ilmeisesti aika moni ei tunnista vedätysyritystä vaikka se kaikkine kliseineen päivineen puhelimeen kilahtaa.

Päivämäärä:   28.5.25 15:29:05

Lähettäjäpallero

Päivämäärä28.5.25 15:21:04

Mietin usein, että kuka näihin huijauksiin oikein menee. Mutta jo tämä aloitus todistaa, että ilmeisesti aika moni ei tunnista vedätysyritystä vaikka se kaikkine kliseineen päivineen puhelimeen kilahtaa.

..

Ihan samaa olen monesti miettinyt.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.