Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tori myyjät ei vastaa?

Lähettäjä: Pp 
Päivämäärä:   27.5.25 13:23:36

Miksi oi miksi Tori.fi myyjät ei vastaa viesteihin? Kolmen päivän sisällä laitoin 4 viestiä eri tuotteista, kukaan ei vastannut. Yksi ilmoitus on nyt poistunut eli myyty, muut edelleen myynnissä. Aaargh….

Onko tuossa torin omassa viestipalvelussa jotakin minkä vuoksi jäävät herkästi huomaamatta?

Re: Tori myyjät ei vastaa?

Lähettäjä: Paimen 
Päivämäärä:   27.5.25 13:43:23

Sama huomio…. Toridiilit ei vastaa.,

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.5.25 13:44:58

Miksi kyselijät eivät enää vastaa kun noutoa ollaan sopimassa? Lukee vielä että on nähty.

Lähettäjä: Minttumeloni 
Päivämäärä:   27.5.25 13:48:04

Olen tehnyt aika paljon tori-kauppoja tämän vuoden aikana, sekä ostajana että myyjänä, ja vain yhdessä tapauksessa tuli tunne että viesti ei ole mennyt perille. Tässä oli kyseessä verhojen myyjä joka oli nostanut monta kuukautta sitten tekemänsä ilmoituksen ylös. Olin jo silloin lähettänyt hänelle viestiä mutta hän ei vastannut. Nyt laitoin uudestaan viestiä mutta taaskaan ei ole tullut vastausta.

Lähettäjä: Toristi 
Päivämäärä:   27.5.25 15:35:21

Silloin harvoin kun laitan toriin jotain niin yleensä lahjoitan. Viestejä tulee usein paljon enkä ala kaikille vastaamaan että joku on mahdollisesti tulossa hakemaan tms. Jos ensimmäisen kanssa menee vihkoon, pistän viestiä seuraavalle. Jos on vain muutama kyselijä saatan ilmoittaa että meni jo. Ohareita tehdään lähes aina.

Lähettäjä: Dndn 
Päivämäärä:   27.5.25 16:20:41

Itselle ei enää tule sähköpostia uusista viesteistä ja siksi mm parit loimet jäi torin kautta myymättä.parin kk jälkeen huomasin viestejä tulleen.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.5.25 16:24:00

Itse myyn kissanpentuja. Jonossa on 89 ostajaa niin ei ole aikaa vastata kaikille.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   27.5.25 17:18:55

En vastaa, jos ehdotellaan ihan posketonta hintaa tai lahjoitettavasta tavarasta aletaan tingata liikaa yksityiskohtia. Jos tavara on ilmainen, niin tule mielumin itse katsomaan ja totea, ettei kelpaa, kuin että tuhlaat mun aikaa lisäkuvien/-mittojen kyselyyn

Lähettäjä: ToT 
Päivämäärä:   27.5.25 19:11:28

¨Lähettäjä: Dndn
Päivämäärä: 27.5.25 16:20:41

Itselle ei enää tule sähköpostia uusista viesteistä ja siksi mm parit loimet jäi torin kautta myymättä.parin kk jälkeen huomasin viestejä tulleen.¨

Jos olet myymässä oikeasti jotain niin eikö kannattaisi katsoa vaikka kerran päivässä onko tullut uusia viestejä...

Lähettäjä: bb 
Päivämäärä:   27.5.25 19:45:20

Minä en vastaa tinkijöille. En myöskään postituskyselyihin, jos en ole ilmoitukseen kirjoittanut, että voin myös postittaa. Ja oharit tehneille laitan estot, joten heillekään en vastaa.

Lähettäjä: realisti 
Päivämäärä:   27.5.25 19:48:04

Yrititkö tinkiä? Kysyitkö asioita jotka kerrottiin jo ilmossa?

Lähettäjä: I 
Päivämäärä:   27.5.25 20:33:00

Toriostajat eivät vastaa! Kysellään onko vapaa, kun vastaan että on, ei enää palata. Miksi edes kysellä?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   27.5.25 20:38:26

Vastaan kaikille muille paitsi niille jotka tarjoaa jotaki ihan naurettavaa. Lisäksi jos kysyy jotain mikä ilmoituksessa on. Yleensä kerran saatan vastata, mutta jos kysyy uudelleen/lisää mikä ilmoituksessa lukee niin ei ole lukutaitoinen ja sellaiset ostajat voi skipata.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   27.5.25 22:11:33

Mä en valitettavasti aina huomaa heti viestejä, niistä tulee kyllä sähköpostiin ilmoitus mutta noin vuorokauden sisällä todennäköisesti vastaan.

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   27.5.25 22:53:38

Toridiilistä jankkaajille en vastaa.

Lähettäjä: majlis 
Päivämäärä:   28.5.25 11:31:13

Monet eivät vastaa koska:
- ei kiinnosta vastata lisäkysymyksiin - tiedot on jo ilmoituksessa
- tuote on jo myyty/neuvottelu menossa
- ilmoitusta viestistä ei välttämättä tule (mulla kävi näin tossa talvella)

Lähettäjä: Theressa 
Päivämäärä:   28.5.25 12:42:40

Olen myös huomannut, että kysellään, onko vapaana, mutta keskustelu ei sitten enää jatku. Renkaanpotkijoita? Itsekään en välttämättä heti huomaa yhteydenottoa, mutta käyn silti päivittäin katsomassa, onko tullut viestejä.

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   28.5.25 13:01:02

Niistä ei tule ilmoitusta ja kiireisessä elämässä ei muista yksinkertaisesti tarkastella sähköpostia mahdollisesta viestistä torista, kun roskapostia tulee +20 päivässä ni ne hukkuu jo noihin ne viestit.

Lähettäjä: m 
Päivämäärä:   28.5.25 13:10:15

Käännetään toisinpäin, miksi htnetti ostelijat kysyy jotain ja sitten ei enää kuulu mitään kun on vastannut...
Heinän loppuerä myynnissä itselle ylimääräinen, lukumäärä(pikkupaaleja), paino, hinta, paikkakunta esillä ja kuva ilmoituksessa, kaksi kolmas osaa paaleista(toinen ostaja Torin kautta, toinen htnetin markkinat) myyty ja näistä lopuista kysytty, käykö kaneille ja toinen onko myymättä, molempiin vastattu, toiseen saman päivän aikana, toiseen seuraavana päivänä, kummastakaan ei ole kuulunut vastaamisen jälkeen.
Olisi kohteliasta edes vastata että ei kiitos, jos ei kiinnostakaan...

Lähettäjä: Niinpä 
Päivämäärä:   28.5.25 14:14:39

Olisin ostanut satulan toridiilin kautta ja tarjosin mitä myyjä pyysi. Laitoin vielä viestin, mutta en saanut siihenkään vastausta. Pitäkööt sitten.

Lähettäjä: Myyjätkin osaa.. 
Päivämäärä:   28.5.25 21:48:17

Mulle on nyt kahdesti tehty oharit myyjän toimesta. Molemmilla kerroilla myyjä ehdottanut aikaa joka on minulle sopinut.

Sitten kun pyydän osoitteen jotta voin hakea niin ei vastata mitään enää. Eilen viimeksi kävi tämä, sovin haun tälle päivälle koska myyjä ei ollut eilen kaupungissa, kuitenkin merkitsisi tuotteen eilen myydyksi eikä ilmoittanut minulle enää mitään.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   28.5.25 21:54:19

Myyjätkin osaa...: tää on anaalista kun näistä ei pysty antamaan palautettakaan. Fb:ssä joissain ryhmissä ylläpito potkii ohareiden tekijät onneksi ulos kun laittaa viestiä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.