Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Onko tyylisi muuttunut?

Lähettäjä: Aivan kyllästynyt 
Päivämäärä:   27.5.25 12:46:58

Onko vaate/hiustyylisi tai ulkonäkösi ollut aina sama ja kuvannut persoonaasi? Minulla on ollut..ja olen aivan kyllästynyt. Tekisi mieli tehdä todella räväkkä muutos, mutta tottakai alan miettimään, että mitä muut sanoo ja meneekö överiksi. Ja tämä, koska tyylini on ollut sellainen tavallinen, hajuton, mauton ja näkymätön järkivaatetus urheiluvivahteella, koska ilmeisesti persoonanikin on ollut samaa ja lenkkeilen.

Onko joku uskaltanut tehdä isoja muutoksia ihan vain sen takia, että kyllästyi samaan vanhaan..?

Re: Onko tyylisi muuttunut?

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   27.5.25 12:52:41

Millainen muutoksesi olisi? Voitko kokeilla sitä pienemmin askelin? Ennen kuin vedät tukkasi kestopunaiseksi, kokeilet pesussa lähtevää väriä...

Lähettäjä: Jonkin verran 
Päivämäärä:   27.5.25 12:58:52

Pari kertaa olen otsatukan leikkauttanut, mutta en ole sitten kuitenkaan tykännyt. Ennen pidin hiukset aina auki, mutta nyt parin vuoden sisään olen tykästynyt pitämään hiukset kiinni.

Vaatteiden suhteen tyyli myös muuttunut. Tykkään väreistä, kuvioista, kesällä erilaisista mekoista ja nyt ostan vaatteita jotka miellyttävät omaa silmää ja samalla ovat mukavian käyttää. Tuntuu, että olen löytänyt vihdoin oman tyylini.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   27.5.25 13:13:50

No on muuttunut, ennen mulle oli tärkeää näyttää joltain ja kuulua habitukselta tiettyyn ryhmään. Nykyään ei. Ajattelen, ettei mulla edes ole mitään tyyliä, vaikka oikeasti tietty on. Olen nykyään sellainen vähän metsäläisen näköinen ja tyytyväinen siihen.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   27.5.25 13:22:51

Rupesin juuri käyttämään mekkoja pitkästä aikaa enkä kyllä huomannut tulla ajatelleeksi mitä joku mahtaa siitä ajatella.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   27.5.25 13:26:11

Käytän aina kesällä mekkoja ja talvella housuja. En pidä sitä tyylin muutoksena, vaan keleihin sopeutumisena.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   27.5.25 13:28:18

Juu nyt on tosiaan kevät :D Mutta minulla ei ole ollut yhtään mekkoa vuosikausiin, ja nyt tuli hankittua.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.5.25 13:29:33

Kun olin lapsi niin olin täynnä pinkkiä ja pastillivärit oli täyttä muotia silloin 2013-2014 eli kun olin vielä teini. Siitä vähän myöhemmin puin aika pitkälle aikuisuuteen asti mustavalkoista techwear tyyppistä eli tuli tosi räväkkä muutos. Nyt kun ikää 26 niin olen innostunut enemmän beigestä ja skandinavia tyylistä. Varsinkin pohjoismaalaiset villapaidat on ihania. Mekotkin on alkanut kiinnostamaan, erityisesti "maalaisläheiset". Itse en enää seuraa oikeen mitään tiettyä tyyliä vaan menen miltä tuntuu. Joku päivä haluan pukeutua täysin mustaan ja toisena pinkkiin villapaitaan ja vaaleisiin farkkuihin. Välillä vähän mentaliteetti ongelmaa että mihin ryhmään oikeen kuulun mutta olen oppinut ymmärtämään se johtuu ihmisen biologiasta haluta kuulua koko aika johonkin. Olen päässyt melko hyvin eroon siitä etten kuulu mihinkään tiettyyn tyyliin vaihtelevan maun takia.

Lähettäjä: Petja 
Päivämäärä:   27.5.25 13:31:46

Siinä mielessä on tyyli muuttunut, etten enää halua hankkia huonolaatuisia vaatteita, jotka eivät kestä aikaa eivätkä käyttöä. Mieluummin ostan yhden kalliimman paidan ja käytän sitä kynnenen vuotta kuin kymmenen halpaa paitaa, jotka ovat vuodessa käyttökelvottomia. Ostan myös paljon vaatteita käytettynä, niissä näkee hyvin, kuinka ne ovat kestäneet kulutusta.

Päivämäärä:   27.5.25 13:32:51

Kuulostaa enemmän siltä, ettei aloittaja uskalla olla sellainen kuin haluaisi. Sanotaanko vaikka näin, että sitten kun meille kaikille koittaa se oma lopullinen hetki, ei kukaan mieti sitä, mitä muilla sattui olemaan päällä. Elä itsellesi ja omia toiveitasi kunnioittaen!

Voit muuttaa tyyliäsi radikaalistikin, koska ainahan sitä voi kokeilla jotain muuta, jos lopputulos ei miellytä. Hiukset kasvavat kyllä takaisin, värin voi vaihtaa, vanhat vaatteet myydä ja ostaa uudet.

Päivämäärä:   27.5.25 13:35:33

Ehkä vähän. Kaikessa kuitenkin korostuu käytännöllisyys ja mukavuus edelleen.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.