Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mikä on flirttiä, mikä lähestymistä

Lähettäjä: Kysyvä ei eksy 
Päivämäärä:   27.5.25 01:50:17

Eräs tuttu, jonka kanssa tullaan hyvin juttuun alkoi vähitellen kehumaan minua silloin tällöin. Nyt jo heittää porukassa ollessa juttua mistä saa käsityksen, että haluaa lähemmin kiinni.

Hän on ollut pitkään naimisissa, mutta tiedän siinä olleen isoa ongelmaa. En tiedä ovatko vielä yhdessä. Hän on tiennyt minun olevan parisuhteessa, mutta en tiedä enää pitääkö hänkään sitä selvänä. Kautta rantain koitti udella asiaa, ja nyt tietää minun olevan edelleen suhteessa.

Juttu ei silti lopu. Olen itse kovin flirtti ja hän on varmaan ihan luonnetyyppinä hyvin samanlainen.

Nyt alkaa tulla olo, että hänellä se ei olekaan enää vain läpän heittoa. Missä menee raja? Kun alkaa olla epämukavaa? Miten vastata siihen nasevasti loukkaamatta? Pidän hänestä, ja tykkään pitää tuttavuuden yllä.

Re: Mikä on flirttiä, mikä lähestymistä

Lähettäjä: Hei 
Päivämäärä:   27.5.25 06:49:38

Mitä olet sanonut hänelle

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   27.5.25 07:18:53

Mies ottaa eron vaimostaan ja muuttaa ihan varmasti luoksesi, jos alat seurustelemaan hänen kanssaan. Usko pois.

Lähettäjä: Aino 
Päivämäärä:   27.5.25 07:43:05

No lopeta se flirttailu

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   27.5.25 07:46:27

Vastaat nasevasti loukkaamatta, kuten itsekin huomasit. Kaikessa käyttäytymisessäsi on oltava asiallinen viileys, ja se vanha flirttisi jätettävä kokonaan pois. Etkä kommentoi takaisin mitään henkilökohtaista, mistä mies voi jatkaa juttua. Kehuihin vastaat 'kiitos', etkä hymyile tai punastele.

Lähettäjä: hei 
Päivämäärä:   27.5.25 07:56:52

oliko se mies ja mikä ikä

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   27.5.25 08:23:06

Ota keskusteluihin mukaan puolisot. Kysele hänen vaimostaan ja kerro omasta puolisostasi ja mitä yhdessä olette tehneet. Kryptoniittiä pettäjille.

Lähettäjä: Sari 
Päivämäärä:   27.5.25 08:28:03

" olen itse kovin flirtti" No, mitä sinä sitten odotit omalla toiminnalla saavuttavasi?
Sano sille niinkuin asia on. ' Olen suhteessa, mutta tykkään huomiosta, flirttailen siksi itsekin "

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   27.5.25 08:45:06

^^
Tuo puolisojuttu muuten tehoaa. Kehu omaa miestäsi, miten korjasi sitä ja tätä, ja miten yllätti hienolla lahjalla. Kysele hänen vaimostaan. Jos mies kertoo, että vaimo tekee hernekeittoa, kommentoi, että siinä terveellinen ja maittava ruoka.

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   27.5.25 08:50:34

En tekisi aloituksen perusteella heteronormatiivisia oletuksia.

Mutta, mutta.
Vähän nyt ihmettelen -olet flirttaillut menemään kunnolla ja nyt mieti miten saat flirttailun jatkumaan, mutta et sen vakavampaa?

Eikö tuo ole vähän ristiriitaisten signaalien lähettämistä?

Ehkä sinun pitää siinä porukassa joskus todeta yleisellä tasolla, että tiedostat olevasi kova flirttailemaan, mutta sinulle se on arjen piristystä ja että olet onnellinen parisuhteessasi tms selkeää.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   27.5.25 08:54:50

"Lähettäjä: Mä
Päivämäärä: 27.5.25 8.50.34

En tekisi aloituksen perusteella heteronormatiivisia oletuksia."

Eli sinun maailmassasi homonormatiivisuus on oletusarvo?

Lähettäjä: Niin 
Päivämäärä:   27.5.25 10:34:24

mitä aloittaja haluaa sanoa sille tyypille nasevasti..? En tajua.
Jos kokeilisit ensin lopettaa itse flirttailemasta ja sitten vasta sanot jotain mitä haluat sanoa nasevasti..?

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   27.5.25 10:39:01

Raja menee juuri siinä mihin kukakin sen itse asettaa.

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   27.5.25 11:19:54

Oon nainen ja mulla on tapana puhua miesten kanssa niitä näitä moni tulkitsee sen flirttailuksi vaikka ei sillä oo mitään tekemistä sen kanssa. En tajua miksi ei voi puhua ns mukavia, heittää läppää jne. Olematta kuitenkaan flirtti. Tarttee tuntea ihmistä tosin jonkin verran jotta tietää mitä voi puhua ja mistä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.5.25 11:53:37

Mulla on sama ongelma. Juttelen iloisesti niitä näitä ja sen perusteella tehdään kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä. Tosin ei enää, koska olen ikäloppu ;)

Lähettäjä: ennea 
Päivämäärä:   27.5.25 13:32:43

Eihän sitä voi tarkasti tietää mikä on flirttiä ja mikä "lähestymistä"? Flirttiä harrastetaan sanallisesti kun huomaa että kemiat jotenkin kohtaa...kyllä siinä monesti katsellaan reaktioita ja jos toinen näyttää vihreää valoa niin se muuttuu helposti tuohon lähestymiseen (vaikka mä en ihan noita sanoja ymmärrä). Eihän tossa ole sinänsä mitään väärää?

Jos koet että on jotenkin vaivaannuttavaa tai jutut menee liian pitkälle niin sanot vaan että sulle tulee huono fiilis ja haluat vain heittää läppää eikä mitään muuta. Kyllä täysjärkinen ihminen ymmärtää. Hänellä voi olla kovastikin kiinnostusta suhun niin ymmärtäähän sen että sillon flirtti voi mennä pidemmällekin.

Lähettäjä: eräs 
Päivämäärä:   27.5.25 14:13:49

Olen itse päinvastaisessa tilanteessa.
Tuttu nainen flirttailee, vihjailee, heittää todella kaksimielistä läppää ja ehdottelee. On kuitenkin varattu ja jos vastaan vähänkin flirttiin niin puhuu heti miehestään. En ota selvää.

Lähettäjä: Kysyvä ei eksy 
Päivämäärä:   27.5.25 16:08:46

Olen nopeaälyinen hölö. En oikein osaa aina etukäteen tajuta, että joku voi innostua oikeastikin. Tykkään ko tyypistä kun hän on selvästi samanlainen ja on vain tosi kiva kun jonkun kanssa tunnelma on kevyt ja hauska.

Vaivaannuin kai itse kun toinen antoi ymmärtää, että tykkäisi olla enemmän seurassani ja intiimimmin. Kun itse en ole tässä ketään vokottelemassa punkkaan tms. Ja hiukan tulee myös halpa olo. Että pitääkö toinen minua oikeasti niin kevyenä.

Lähettäjä: ennea 
Päivämäärä:   28.5.25 11:23:52

Kysyvä ei eksy : ei kannata pahastua. Toinen osapuoli voi käydä kuumanakin ja hänellä on haluja, hänen on pakko kysyä. Ota tuo positiivisena juttuna :)

Lähettäjä: Jone 
Päivämäärä:   28.5.25 11:54:03

Maailman simppelein juttu. Juttelet kaksistaan, sanot tykkääväs hänestä, mutta sun tilanne miesystäväs kaa on nyt taas ok.

Flirttailu ollu ok, molemmat ymmärtää tilanteen jne, 94% todennäköisyydellä...

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.