Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Milloin tajusit että suhde on ohi

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.5.25 13:46:37

tai semmosessa vaiheessa että siitä ei enää nousta, erityisesti jos muuten suhde olisi ok (ei väkivaltaa, päihdeongelmaisuutta, peliriippuvaisuutta tms)?

Re: Milloin tajusit että suhde on ohi

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   26.5.25 13:58:57

Yritin kommunikoida kumppanini kanssa suhteestamme ja sen ongelmista, ja hän ei ollut kiinnostunut. Yksin ei voi pitää suhdetta kasassa.

Päivämäärä:   26.5.25 14:00:47

Kun mies yöpyi työkaverinsa(nainen) luona. Meni sinne työpaikkansa illanvietosta eikä vastannut koko yönä puhelimeen/viesteihin.

Lähettäjä: .-. 
Päivämäärä:   26.5.25 14:06:53

Emme enää viettäneet aikaa yhdessä, elimme aika eri rytmissä enkä ollut edes huomannut enkä kaivannut koko miestä.

Päivämäärä:   26.5.25 14:54:02

Ymmärsin, ettei mies kunnioita minua riittävästi mikä näkyi siinä että hän kuvitteli ettei mitään tarvitse enää tehdä kun hänellä on jo minut. Hän itseasiassa sanoi tämän ääneen. Lisäksi ymmärsin etten koskaan saa siinä suhteessa mitä haluan, koko suhde oli mies ja hänen halunsa ja menonsa ensin - ja minun toiveet hoidin sitten yksinäni omalla ajallani ilman että miestä kiinnosti. Lisäksi mies ei koskaan tsempannut, kehunut ta kannustanut mutta kyllä vähätteli jatkuvasti. Sitten kun tein päätöksen kehittää itseäni ja uraani niin lopetin suhteen siihen - kun ymmärsin etten jaksa raahata kuollutta painoa enää mukana, joka hidastaa ja estää minua elämästä haluamaani elämää.

Lähettäjä: g.gt 
Päivämäärä:   26.5.25 14:57:39

Kun mies ensimmäisen kerran ikinä ilkeili minulle asiasta, josta ei ollut KOSKAAN aiemmin sanonut mitään, vaikka tiesi, että minulle moni siitä ilkeilee ja minä pahoitan siitä mieleni.

Sillä hetkellä tajusin, että tämä 12 vuotta kestänyt suhde oli tässä. Ei edes pyytänyt anteeksi sanomisiaan. Möläytti asiasta todella kyllästyneeseen tapaan eli ei edes mitenkään vahingossa.

No, viikon päästä mies sitten pakkasikin kamansa ja muutti pois.

Lähettäjä: Viiva 
Päivämäärä:   26.5.25 15:10:42

Kun mies sanoi, ettei pelkkä kumppanuus riitä ja ei voi elää ilman intohimoa. Tajusin, etten voi luottaa siihen, että pysyy rinnalla jos hankimme vaikka lapsia ja tulee huonoja hetkiä. Mies vaatii jatkuvaa läsnäoloa ja kiireettömyyttä, mutta ei itse juuri osallistu arjen pyörittämiseen ja ei nää kuinka paljon minun voimia kuluu niihin.

Päivämäärä:   26.5.25 15:17:23

Ärsyttää olla nainen. Miehistä kun ei koskaan tiedä jos alkavat väkivaltaiseksi vaikka olisi kuinka "kultapoika" suhteen alussa. Pidin varani ja se kannatti. Ei kiinnosta pätkääkään missä tämä mies menee nykyään ja kenen kanssa.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   27.5.25 13:35:03

Kun kumppani muutti uuden naisen luo.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   27.5.25 13:52:20

Kun tajusin, etten ikävöi tai välitä, missä menee ja mitä tekee.

Lähettäjä: Najadi 
Päivämäärä:   27.5.25 15:46:42

Kun poikkis aikoinaan sanoi olleensa sängyssä eksänsä kanssa (joka siis ei ollutkaan niin eksä), enkä minä edes loukkaantunut siitä.

Lähettäjä: Oä 
Päivämäärä:   27.5.25 16:37:27

Kun halusin että ukko lähtisi mökille jotta saisin olla yksin eikä ollut yhteisiä eläke haaveita, vaan olisi pitänyt tehdä/muuttaa sinne mihin ex halusi.

Päivämäärä:   27.5.25 17:55:52

Kun kaveri ehdotti parisuhdeongelmiin ratkaisuksi yhteistä laatuaikaa ja tajusin että se ei mitään ratkaisisi (eli ongelmat johtuivat miehen persoonasta ja siitä millainen hän oli parhaimmillaankin).

Lähettäjä: 48 
Päivämäärä:   27.5.25 18:58:42

Kyllä sen silloin parhaiten tajus kun tosiaan ei ollut ikävä kun toinen poissa, pikemminkin oli helpottunut. Mutta jos et ikävöi on suhde kyllä ohi.

Lähettäjä: --__-- 
Päivämäärä:   28.5.25 11:26:10

Kun puoliso on yötä poissa etkä tiedä missä hän on..

Lähettäjä: mä 
Päivämäärä:   28.5.25 12:57:03

Oltiin myöhässä lentokentällä, eikä saatu laukkuja ruumaan vaan ne piti avata, poistaa matkustamoon kielletyt tavarat ja ottaa käsimatkatavaroiksi. Mies suuttui tästä mulle, koska se oli kuulemma niin nöyryyttävää ja vkolopun reissu meni mykkäkoulussa hänen puoleltaan.

Oltiin 11v yhdessä ja tämä oli viimeinen pisara sitä lapsellisuutta. Puolen vuoden päästä sain suustani ulos ja se suhde loppui siihen päivään.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.