Lähettäjä: nimetön
Päivämäärä: 25.5.25 00:31:38
Varmaan väärä palsta mutta haluaisin vain purkaa sydäntä. Onko muita keski-ikään päässeitä joilla lapset ja mies, mutta ovat yksinäisiä? Naamakirjassa on toista tuhatta kaveria, mutta kävin puhelinta läpi niin helmikuussa viimeksi joku on laittanut viestiä tai soittanut muuten vain, ilman että olisivat tarvinneet minulta jotain. Teen järjestötöitä, pyöritän (hevos)yritystä ja tietenkin perhe tähän päälle. Mutta ei kukaan kysy miten voin, ja kukaan ei pyydä minun mukaan mihinkään. Minä järjestän useamman kerran vuodessa jotain matkaa tai viikonloppuna että nähtäisiin kavereiden kesken, mutta olen vasta tajunnut että jos minä en järjestä niin minua ei kysytä mihinkään. Muut kyllä lähtevät niihin reissuihin mutta ilman minua. Minulla on firman kautta normaalisti paljon vip-tapahtumia joihin on kyllä tulijoita. Mutta huomaan ettei minulla ole yhtään ystävää. Surullista, en tiedä olenko p*ska ihminen mutta tässä sitä ollaan. Minusta ei ole kukaan esim. ottanut kuvaa varmaan kymmeneen vuoteen. Ei mies, ei kaverit. Kyllä on surullinen olo. Avioliittokin vetelee viimeisiään mutta en ole kertonut siitä kenelläkään kun eipä kukaan ole soitellut. Eipä mulla muuta, toivon vaan että jos teillä on ystäviä niin kysykää miten ne voi.
|