Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Huvittelin miesten kustannuksella s24treffeillä

Lähettäjä: mietiskelen 
Päivämäärä:   24.5.25 22:07:56

Ja nyt vähän kaduttaa.
Laitoin ilmoituksen, että etsin seksiseuraa ja sain vuorokauden aikana 106 eri mieheltä viestiä. Siis täysin vitsillä tuo ilmoitus ja sitten luin naureskellen niitä kiihkeitä vastauksia. Ja samalla tuli sääliä ja surua, oli tosi epätoivoisia mutta myös pettäjiä.
Viestirajoituksen takia en voinut vastata kuin kolmelle ja ehkä hyvä niin. Ei montaa viestiä tarvinnut vaihtaa kun sain nämä miehet paljastamaan omat mieltymyksensä ja sänkytapansa. Kuviakin olisivat olleet valmiita laittamaan ja tulemaan luokseni heti samantien. Ilmeisesti se seksiseuran löytäminen on oikeasti naurettavan helppoa, jos olis tosimielellä liikenteessä. Toki olisko se sit kovin laadukasta, tiedäpä tuosta.
No poistin profiilin tänään kun alkoi kaduttaa, että sillä tavalla sumutin miehiä ja uskottelin, että olisin valmis hyppäämään heidän kanssaan lemmenleikkeihin. Tuomitkaa minut oi kanssasisaret!

Re: Huvittelin miesten kustannuksella s24treffeillä

Lähettäjä: niin 
Päivämäärä:   24.5.25 22:09:55

Tämä luultavasti vastannee tyhjentävästi siihen täälläkin usein esitettyyn kysymykseen - 'Saako nainen seksiseuraa milloin vain sitä haluaa?'

Lähettäjä: Metoo 
Päivämäärä:   24.5.25 22:29:36

Saa, tosin aloittaja on ollut mies veiikkaan ikää jonnekkin 45v seutuville. Täytyy myöntää että tän tyypin tempaukset on kyllä mielenkiintoisia. Tsemppiä jatkoon.

Lähettäjä: .-. 
Päivämäärä:   24.5.25 22:32:31

Ja minä kun yritän järkätä oikeita seksitreffejä niin miehet jänistävät viimetingassa!

Lähettäjä: Metoo 
Päivämäärä:   24.5.25 22:34:17

.-. paljonko?Koko suomi?

Lähettäjä: Jorma 
Päivämäärä:   24.5.25 22:41:25

Täällä 70v, odottaa naista rahaa on pohjoissavo tunnus sana kulkuset. Nimeni on Jorma.

Lähettäjä: Ei omalla 
Päivämäärä:   24.5.25 22:45:58

Olen tehnyt ihan samoin, seuraa kyllä löytyisi. Miten helppoa on saada miehet kertomaan itsestään, jopa perheestään (jos varattu) täysin tuntemattomalle naiselle vain siksi, että saisi seksiä.

Päivämäärä:   24.5.25 23:05:03

Paha mieli tuli omasta toiminnasta, kun yksi mies sanoi ettei ole ikinä elämässään tuntenut oloaan näin halutuksi, kun viimein löytyi estoton nainen, jonka kanssa voisi päästä kokeilemaan erotiikan riemuja. Että nytkö se vihdoin osui hänen kohdalleen tuuri.

Lähettäjä: mww 
Päivämäärä:   24.5.25 23:06:32

Siis mikä ihmeen viestirajoitus? Eikö saa pitää yhteyttä kuin kolmen henkilön kanssa? Jos heistä ei kukaan sytytä, niin saako sen jälkeen ottaa yhteyttä seuraaviin kolmeen? Vai miten tuo toimii?

Lähettäjä: sj 
Päivämäärä:   24.5.25 23:43:41

Minä tein tuonne joskus profiilin, ja alle 10 minuutissa sain 11 mieheltä viestejä. Hohhoi :D Apua.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   24.5.25 23:47:09

Vuorokaudessa saa viestiä kolmen kanssa ilmaiseksi. 24 tunnin kuluttua voi valita uudet.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   24.5.25 23:48:28

Tuliko hyvä mieli?

Lähettäjä: sj 
Päivämäärä:   25.5.25 00:10:22

Minä olin laittanut sinne profiiliin ihannekumppanin kriteerit, mutta yhteyttä otti todella moni, jotka eivät vastanneet kriteerejä.

Esim. en halua yhteydenottoja varatuilta, ja silti varatut miehet ehdottivat seksiä "luotettavasti, vaimon ei tarvitse tietää että etsin ja saan seuraa". No et kyllä saa.

Ikähaarukan ulkopuolelta tuli paljon yhteydenottoja.

Olin laittanut paikkakunnan noin Suomen keskellä, mutta yhteydenottoja tuli ihan jostain muualta, ja ekana kysyttiin, että olenko tulossa Suomen toiseen päähän käymään.

Monilla oli huonot kuvat. Joillakin pääkuvana joku epäedustava, vaikka usean kuvan seassa olisi ollut joku edustavampikin. Ja kuvat oli otettu huonossa valosssa, huonosta kuvakulmasta, joten vähän asioita parantamalla olisi saanut ihan totuudenmukaisia ja parempia kuvia. Ja kun niistä olisi vielä valinnut pääkuvaksi sellaisen, joka houkuttaa klikkaamaan.

Paljon oli "moi" ja "hei ihana" ja kaikkea lääh puuh -etovaa, joka ei houkuttanut vastaamaan.

Lähettäjä: 87 
Päivämäärä:   25.5.25 00:18:53

Eikö ole säälittävää? Ihmiset ovat valmiita jakamaan oman intiimiyytensä samantien. Jos edes joku vihjaa..Siinä ei liitot tai lapset paina mitään. Olen muutenkin huomannut miesten käytöksessä muutoksen. Menin minne tahansa, saan ehdottelua treffeistä. Ennen sain olla sosiaalinen, ilman että kyseltiin ilta aikaa! Nykyään mietin kaksi kertaa, avaanko edes suuni.

Lähettäjä: hw 
Päivämäärä:   25.5.25 01:07:05

Eikö säälittävää ole se, että miehet ottavat yhteyttä jokaiseen naisen profiiliin, vaikka eivät todellakaan sovi kriteereihin? Nainen etsii 35-45 v sinkkumiestä Jyväskylästä, ilmoituksia tulee 55 v Helsingistä, 26 v Rovaniemeltä, 76 v Tampereelta, ja kaikki varattuja ja etsivät seksiä vaimon selän takana.

Miehet etsivät hoikkaa, siroa ja sporttista naista, mutta itse ovat ihan kaikkea muuta...

Lähettäjä: hw 
Päivämäärä:   25.5.25 01:42:39

Minä siis olen hoikka (mutten siro), ja tuo tieto löytyy profiilistani, ja yhteyttä ottavat jotkut hylkeet ja pallot. Siis ne, joilla itsellään lukee, että etsivät hoikkaa, sporttista tai siroa... Edes normaali ei heidän kriteereihinsä mahdu. Saati sitten pyöreähkö. Vaikka itse eivät edes mahdu kriteerin "runsaanpuoleinen" sisään...

Päivämäärä:   25.5.25 07:30:50

Toi on ihan totta, että tosi moni paljon vanhempi ja muutama paljon nuorempi otti yhteyttä, samoin ihan eri puolelta Suomea suurin osa. Itse laitoin olevani pluskokoinen niin kyllä silti tuli viestejä tosiaan solkenaan. Sisältö oli pitkälti läähätystä, oman vehkeen suurikokoisuuden mainostusta ja aktin kuvailua. Ja valitettavan monta varattua, kun ei kotona saa. Minullakin luki, että kiitos ei varatuille. Oli silmiä avaava huvitteluvuorokausi tämä. Sain myös erittäin monta puhelinnumeroa ja sähköpostiosoitetta, eli ei välttämättä edes mitään anonyymia kikiä vaan ihan suoraan täysin tuntemattomalle omalla nimellä.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   25.5.25 07:39:59

Minusta tämä ketju on jotenkin surullinen. Moni on tosi yksinäinen ja oikeasti uskoo, että aloittajan kaltainen nainen voisi haluta randomseksiseuraa ties kenestä. Ja surullista sekin, miten moni on varattu ja silti kiinnostelisi. Sanotaanko, että jos sinkku olisin, niin viimeinen taho, keitä haluaisin tavata, olisivat aloituksen kaltaiseen ilmoitukseen vastanneet ihmiset. Epätoivo paistaa kauas.

Ja aloittaja - olet oikeasti törkeä luodessasi toivoa ihmisille, joilla voi olla elämässään oikeasti todella isoja ongelmia ja kaipaista, mitä et ollut edes aikeissa täyttää. Näin toimimalla luot lisää misogyniaa ja pettymystä vastakkaiseen sukupuoleen. Olkoonkin, että se ei aikomuksesi ollut, mutta vastaavat tapaukset ruokkivat toisiaan.

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   25.5.25 08:18:12

aloittaja - olet oikeasti törkeä luodessasi toivoa ihmisille, joilla voi olla elämässään oikeasti todella isoja ongelmia ja kaipaista, mitä et ollut edes aikeissa täyttää. Näin toimimalla luot lisää misogyniaa ja pettymystä vastakkaiseen sukupuoleen. Olkoonkin, että se ei aikomuksesi ollut, mutta vastaavat tapaukset ruokkivat toisiaan.

^ Tuota noin. Aloittaja olisi voinut kyllä ihan oikeasti etsiä seksiseuraa, mutta ei siltikään olisi velvollinen järjestämään sitä jokaiselle hänelle vastanneelle miehelle. Eli tilanne olisi silloin ollut eri, ehkä, yhden tai parin miehen osalta, mutta kaikki muut olisivat yhtä pettyneitä. Tai jos yksikään ei olisi miellyttänyt aloittajaa, kaikki miehet olisivat jääneet yhtä ilman kuin nytkin. Niin että se siitä turhan toivon luomisesta - eihän nainen voi sinun mukaasi etsiä mitään seuraa eikä viestitellä kenenkään kanssa, koska on mielestäsi vastuussa niitten pettymyksestä, joita nainen ei valitse. Joo ei ole. Edes tapaaminen, saati viestittely, ei ole sitoutuminen miesten toiveitten toteuttamiseen.

Toivottavasti olet huolissasi myös siitä pettymyksestä ja misandriasta, jota nuo varatut seksiseuran hakijat naisissa herättävät. Mutta eipä siltä vaikuta.

Päivämäärä:   25.5.25 08:24:59

No, osaatpa lukea väärin asian. Minusta ihmisten toivon ruokinta ja tunteilla leikkiminen ei ole koskaan oikein. On törkeää, että joku pitää sitä hupina.

Lähettäjä: !-! 
Päivämäärä:   25.5.25 08:29:31

Itse tein profiilin ihan "tosi mielellä" tai niin tosissaan kun sen tuonne voi tehdä.
Olen hyvinkin runsaanpuoleinen ulkomuodoltani. Tämä oli profiilissa suoraan kerrottu.
Hain 30-45 vuotiaita miehiä.
Otin vielä sen plus-tilauksen.
Viikon oli profiili, viestejä tuli yli 400. Näistä neljän (4!) kanssa viitsi jatkaa juttelua.

Suurin osa viesteistä oli +50 vuotiailta.
Yhdelle 50 veelle vastasin, että ei kiitos maksimi ikä on tuo 45. (Itse olen 30) sain vastaukseksi, että no jo on tarkkaa, olisitkin ollut liian vanha :'D
Tuli pyyntöjä tissikuvista, kyselyä haluanko munakuvia,
Läheisyyttä taloudellisesta tukea vastaan (näitä Tuli monta) ja pari kysyi haluanko tulla raskaaksi (nää molemmat oli +65).
Yksi laittoi monta kertaa viestiä vaikka olin kertaalleen kertonut ettei kiinnosta.

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   25.5.25 08:33:48

Onpa varsinaista tunteilla leikkimistä, kun ottaa selvää, millaisia vastauksia saa kun kyselee _seksiseuraa_ ilman sitoumuksia. Ikävää juu että maailmassa on ihmisiä joilla sitä seksiseuraa ei ole, mutta yksikään nainen ei ole vähän vähää vastuussa niitten miesten haluamisista, joita nainen ei itse halua. Ei siltikään, vaikka itse oma-aloitteisesti ilmaisisi, että JOKU mies saattaisi kiinnostaa, jos sopiva löytyy. Ja on todella misogyynistä esittää että no nyt siinä sitten annetaan ymmärtää, eikä ymmärretä antaa vaikka miesressukoille kelpaisi, ihmekö nyt jos miehet vihaavat naisia!!
Huhhuh.

Päivämäärä:   25.5.25 08:40:08

No, kun näitä "kartoittajis" on kymmeniä, niin en suoraan sanottuna ihmettele, että osa miehistä katkeroituu. Se on totta, ettei kukaan ole vastuussa toisten seksielämästä, mutta miksi edes "huvin vuoksi" luoda profiili, jos ei ole kiinnostusta aiheeseen. Moni noista aloittajan mainitsemista olivat kuitenkin tosissaan.

Tapasin joskus nuorena, ehkä 17-vuotiaana nuoren miehen, jonka kanssa kävin leffassa ja ihastuinkin jopa. Olin vähän ujp siihen aikaan ja olisin halunnut jatkaa tapailua. Jäi mieleen, kuinka hälle soittaessani siellä olikin useampi kundi naureskelemassa minua, että kuinka kuvittelin, että x voisi olla minusta kiinnostunut. Aika säröille meni itseluottamus pitkäksi aikaa. On oikeasti tosi rumaa luoda turhaa toivoa, vaikka joku hupina pitäisikin.

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   25.5.25 08:41:35

Höpö höpö, tuollaista se on nettimaailmassa.
Aloittajalle, älä turhaan pode morkkista.
Ties vaikka pelastit jonkun paljon pahemmalta.
+ Hyvä se on muistaa ettei netissä kaikki ole sitä miltä näyttää.
Suurin osa ei varmasti asiaa noteeraa millään tapaa kun heillä on monta muutakin viestiä vetämässä.

Ehkä tästä Vinkki vitonen omaan tylsään iltaan :D

Päivämäärä:   25.5.25 08:45:30

H voi olla tai ei ole useita viestiketjuja käynnissä. Minulle oli aika traumaattista päätyä usean pojan naureskeltavaksi, kun otin yhteyksiä tapaamisen jälkeen. Osa ihmisistä voi olla todella julmia toisilleen.

Päivämäärä:   25.5.25 08:48:51

Aika paskaa käytöstä pojilta – tuskin sentään olet niin huono.

Päivämäärä:   25.5.25 08:55:02

- , olin neitsyt tuolloin ja julmaahan tuo kohtelu oli. Eipä kyllä jälkikäteen harmita, vaikka itsetunto sai kolauksen. Onneksi myöhemmin tapasi ihmisiä, jotka kunnioittavat muita ja siltä pohjalta oppi kunnioittamaan itseään myösm

Päivämäärä:   25.5.25 08:58:47

Suosittelen myös sinulle - opettelemaan muiden kunnioittamista. On julmaa tehdä jonkin treffikumppanista jokin vitsi. Lapsellinen ja naiivi olin varmasti, mutta jokaista ihmistä pitäisi kohdella kunnioittavasti ja jos ei kiinnostakaan, niin ei hänestä tarvitse naurunalaista tehdä. Kertoo paljon ihmisen psyykestä ja kehityksestä, jos ei osaa asiallisesti sanoa, että ei kiinnosta, vaikka olikin kiva tavata. Miehet kehittyvät naisia hitaammin ja ymmärrän tämän jälkiviisaana. Oli vain silloin aikoinaan iso isku, kun oikeasti ihastuinkin ja kohdeltiin törkeästi.

Lähettäjä: lady 
Päivämäärä:   25.5.25 09:02:03

Tosi ikävää käytöstä pojilta. Mutta tuolla s24:ssä moni on juuri seksin perässä, ja vaikka aloittaja olisi oikeasti hakenut seksiä (on naisia, jotka tekevät niin), tuskin hän sitä kaikkien sadan kanssa olisi harrastanut.

Kun itsellä on ollut tuolla ilmo ja sellainen vähän epämääräisempi teksti, etten olen suoraan sanonut, että sinkku etsii toista sinkkua, on tullut hirveästi vastauksia nuoremmilta miehiltä. Siis kolmikymppisiltä, kun itse olen melkein 60. Omanikäisiltä tulee myös vastauksia, mutta melkein kaikki ovat varattuja, joilla on 'seksitön liitto', mutteivat halua erotakaan. Vanhemmilta on tullut vain pari viestiä; ne ovat varmaan jo kuolleet pois.

Päivämäärä:   25.5.25 09:03:11

Kuten sanoin: paskaa käytöstä jota tuskin ansaitsit.

Päivämäärä:   25.5.25 09:04:34

Eiköhän joku nainen anna sen niille takaisin korkojen kera.

Päivämäärä:   25.5.25 09:08:06

- , vähän kurjasti ilmaisit aiemmin - minä oikeasti tykkäsin siitä pojasta, jonka kanssa käytiin Levottomat-elokuva katsomassa. Onneksi ex ja nykyiseni sekä moni ystävämies kyllä palautti uskoa siihen, että hyviä ihmisiäkin on.

Uskon myös siihen -, että jos saat vähän katkeruuttasi pois, niin sinullekin löytyy joku. Et sinä ole paha ihminen. En usko hetkeäkään, että olisit ollut se, joka poikaporukalla nauraisi räkäisesti, kun joku porukan jäseneen ihastunut soittaa.

Päivämäärä:   25.5.25 09:10:18

Kolmen kanssa tosiaan tuli juteltua enemmänkin, yksi olisi ollut vailla eroottisia kuvia. Hän tarjoutui myös mun personal kuvaajaksi ja että voitaisiin jokin leffakin tehdä. Luottamuksella tottakai. Ja vastavuoroisesti olisi laittanut sit omiakin kuvia. Hän oli tosiaan innoissaan, kun ei ole pitkään aikaan päässyt näin läheiseen kanssakäymiseen kenenkään estottoman naisen kanssa.
Toinen oli ihan perinteinen läähättäjä, joka hyvin nopeasti alkoi kerjätä tapaamista ja antoi puhelinnumeronsa. Jankkasi koko ajan, voisiko tulla jo vaikka tänään n ssimaan aivoni pellolle. Kun kyselin, miten osaa sitä kuulemma valtavaa vehjettään käytellä niin kertoi että laittamalla sen vuorotellen sisään ja ulos. Että ei ollut kovin paljon mielikuvitusta tällä kaverilla.
Viimeinen oli sitten ehkä fiksuin tapaus ja selvästi vaativin, hän kuulemma tietää mitä on hyvä seksi. Osasi ihan hyvin kuvailla asioita ja keskustella järkeviä, hänen kanssaan ehkä olisikin voinut asioista tulla jotain, jos tosimielellä olisin ollut liikkeellä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.