Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mitä tarjolle 10-v synttäreille?

Lähettäjä: Järkkäri 
Päivämäärä:   24.5.25 19:44:01

Yleensä on menty pizzalla, sipseillä, jätskillä, namilla ja limsalla. Nyt kuulemma jotain muuta, mutta sankari ei tiedä, mitä. Juhlat on noin 20 lapselle. Mietin hodareita mutta juhlapaikalla on vain mikro... jääkaappi ja pakastin on.

Olisiko teillä uusia ideoita?

Re: Mitä tarjolle 10-v synttäreille?

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   24.5.25 19:44:54

Tortilloja tai tacoja joiden täytteet vieraat voivat kasata itse?

Päivämäärä:   24.5.25 19:45:34

Ja ei kannata loukkaantua, meillä on tapana, että sankarille järjestetään juhlat toiveita kunnioittaen. Lapsi itse on ollut auttamassa monien juhlien kanssa.

Päivämäärä:   24.5.25 19:46:13

--: tortillat olisikin helpompi kuin hodarit!

Lähettäjä: Bink 
Päivämäärä:   24.5.25 20:11:56

Omasta lapsuudessa hittejä oli nakkipiilot, dippivihannekset ja cocktail-tikut. Mieleen tuli myös vuokrattavat pehmiskone, jäähilejuomakone, popcornikone, grilli pihalle hodareita varten ja on varmaan muitakin mutta noi tuli ekana mieleen.

Makeista leivonnaisista lasten ikisuosikit, eli mokkapalat. Tai cakepopsit, riisisuklaat tai donitsit.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   24.5.25 21:06:26

Mutakakku ja jäätelöpallo, cocktail-siili, ja nakkipiilot tai kasvispasteijat samaan tyyliin. Karkkia ja limsoja. Jos on oikein viitseliäs, niin oikein "drinkkejä".

Päivämäärä:   27.5.25 09:10:19

Nyt Kape Aihinen tuomitsi nämä cocktail-siilit juhlapöydässä. Ovat niin iänikuisia. Minä luulin, ettei niitä tee kukaan muu kuin me. Tosin Aihisen siilissä oli kaupan lihapulla ja juusto ja nakinpala, että tuskin niitä nyt ihan sellaisenaan kukaan on koskaan tehnytkään.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   27.5.25 09:57:44

Kannattaa itse päättåä mitä haluaa - jonkun Aihisen mielipiteet ovat hänen mielipiteitä. Jokainen tekee oman makunsa mukaan 😊

Päivämäärä:   27.5.25 10:01:50

Kyllä, itsehän sen saa onneksi päättää. Ihmettelin vain, että tekeekö näitä toisetkin. Vastikään tein oikein kauniin kukkakimpun juhlapöytään, tosin tein grillitikuista nyt tällä kertaa, mutta sama periaate. Ihmiset ihastelivat sitä, ja kukaan ei tuntunut tehneen mitään vastaavaa koskaan.

Lähettäjä: kop 
Päivämäärä:   27.5.25 10:34:03

miten tehdään kukkakimppu grillitikuista? :D

Päivämäärä:   27.5.25 10:40:28

Kop: leikataan pikkutomaatti tulppaanin tai muun syvän kukan muotoon, laitetaan basilikan lehvät ja se tomaatti tikkuun ja mozzarellapallero vielä kukan keskustaksi. Sitten voi leikata vesimelonista piparimuotilla kukan ja reiän keskelle, laittaa sen pystysuunnassa tikkuun ja vaikka rypäleen siihen reikään. Eri värisiä ja makuisia juttuja vaan siis sekaisin kimppuun, esim oliiveja jne jne jne. Tai sitten tekee vain yhdenlaista yhteen kimppuun.

Lähettäjä: Mummi 
Päivämäärä:   27.5.25 11:19:05

Ainakin meidän juhlissa nuo tikut loppuu ensimmäisenä, vaikka niissä on juurikin nakkeja ja lihapullia (ja muuta)...

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.5.25 11:42:06

Onko tarjolla ollut jätskibaaria vapaasti valittavine sörsseleineen? Kastikkeita, erilaisia strösseleitä, minivaahtokarkkeja, keksimuruja, avaruusvaahtoa jne jne?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.