Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mikä ihmeen kyläilyvimma ihmisillä

Lähettäjä: Yhtäkkiä 
Päivämäärä:   24.5.25 13:57:04

on?

Sukulainen änkeää kylään ja lapsuuden kaveri pölähtää tietenkin samaan aikaan perheensä kanssa kylään. Tällaisena introverttinä olin jo ihan uupunut toisen lapsuuden kaverin viikolla soittamasta yli tunnin puhelusta. Ois ihan tarpeeksi kuormitusta olla yksin lapsen kanssa viikonloppu kun mies on töissä. Noh, kohta kyläilijät tulee ja mulla ei oo ees tarjottavaa niille, huoh...

Re: Mikä ihmeen kyläilyvimma ihmisillä

Lähettäjä: vaas 
Päivämäärä:   24.5.25 14:00:46

Jos he nyt vain ovat sattumalta samaan aikaan paikalla ja heillä on mahdollista kyläillä?

Minun luonani ei kukaan ole käynyt tämän vuoden puolella, sitä aiemminkin joku tulee kylään ehkä 1-3 kertaa vuodessa.

Kämppä on siisti, tarjottavia kaapissa, mutta kukaan ei tule kylään vaikka kutsun. Alle kilometrin päässä asuvan kaverin luona kyllä käyvät ja minun luokseni saa auton parkkeerattua paremmin ja bussillakin pääsee minun luokseni paremmin, mutta tänne ei kyllä kukaan tule...

Päivämäärä:   24.5.25 14:46:54

En oo kutsunut ketään ja silti niitä tulee. En haluaisi kotiini ketään. Ravintolat ja kahvilat on tapaamisia varten

Lähettäjä: pjoj 
Päivämäärä:   24.5.25 14:54:16

No teeppä ihan kunnolla selväksi että he eivät ole tervetulleita niin saat jatkossa elää elämäsi ihan rauhassa. Problem solved :)

Päivämäärä:   24.5.25 14:54:17

Iin ja lisäksi vielä yksi henkilö kenen kaveruudelle olen tehnyt quiet quitingiä soittelee ja kyselee milloin nähdään ja koitan kiemurrella tilanteesta pois. Ei ole rahaa lähteä 700 km päähän hotelliin ryyppäämään viikonlopuksi, koska se olisi se aktiviteetti mihin hän kaveria tarvitsee

Lähettäjä: mä 
Päivämäärä:   24.5.25 14:57:14

” En oo kutsunut ketään ja silti niitä tulee. En haluaisi kotiini ketään. Ravintolat ja kahvilat on tapaamisia varten”

Aina voit sanoa, että nyt ei sovi tai ehdottaa käyntiä kahvilassa. Eli puhu!

Itse taas en nauti kahviloista, joten ihanaa kun kaverit, tutut ja ystävät vierailee. Eli ei ne muut voi arvata että juuri sinä haluat istuksia kahvilassa, jos et sano siitä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.