Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Muita, jotka eivät välitä

Lähettäjä: koruista 
Päivämäärä:   24.5.25 11:36:44

En välitä mistään metallin tunnusta lähellä ihoa, ja pikkuhiljaa olen lopettanut kaiken korujen käyttelyn.

Korvisreiät ovat kasvaneet kiinni. On aivan mahdoton ajatus, että laittaisin sormiin mitään sormuksia. Kaulakoru voisi olla, jos se olisi paidankauluksen päällä, tai tehty vaikka nahkanaruun tai silkkinauhaan, mutta käytännössä nämäkin ovat jääneet.

Mitään veritimantteja en suostuisi käyttämään ideologisista syistä. Rannekelloista en ole pitänyt koskaan.

Onko muita samankaltaisia?

Re: Muita, jotka eivät välitä

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   24.5.25 11:43:07

Itsekään en pidä metallin tunteesta iholla :D Sormukset olisivat kaikista epämiellyttävimpiä käyttää, niitä en edes omista. Kaulakoruja käytössä käytännössä ainoastaan korkeakauluksisten paitojen kanssa, rannekkelloja käytän jonkin verran, mutta rannekkeen pitää olla muuta kuin metallia. Hiuskoruja voin käyttää ja etenkin neulemekkojen kanssa tulee käytettyä koristeellisia vöitä.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   24.5.25 11:59:04

Kihla- ja vihkisormusta käytän, mutta en mitään muita koruja. Korvissa on ollut reiät, mutta ne on jo kasvaneet umpeen.

Lähettäjä: Ella 
Päivämäärä:   24.5.25 19:02:57

Hep

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.5.25 19:10:34

Musta tuntuu, että Suomessa suurin osa. Ollaan tosi koruttomia.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   24.5.25 19:13:26

En tykkää koruista enkä käytä niitä. Ainoa, mitä pidän, on sellainen neuletakki-koru, joka pitää avoimet neuletakit nätisti päällä. Onkohan tuolle joku nimi, neuletakkiklipsi varmaan?

Lähettäjä: Eeee 
Päivämäärä:   24.5.25 19:13:45

Sormukseen tottui todella nopeasti ja oli alaston olo ilman sitä.

Kaulakoruista suosin vain sellaisia ''kangasnauhoja'', joissa ei ole metallia eikä mitään lukkoja, vaan ne saa solmua siirtämällä isommaksi ja pienemmäksi = juuri siihen kohtaan kuin haluaa, riippuen vaatteesta. Kätevää! Olen ostanut tuon yhden kangasnauhan yli 15 vuotta sitten, edelleen kestää eikä ole mennyt miksikään.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   24.5.25 20:13:17

Ei minulla ole mitään mielipiteitä koruista, en vaan itse koe tarvetta tai halua käyttää niitä enkä omista edes kihla- tai vihkisormusta. Korut ovat kauniita, mutta minulla ne menisivät hukkaan enkä sen takia pidä niitä hintansa arvoisina.

Lähettäjä: Pop 
Päivämäärä:   24.5.25 22:48:03

En ole ikinä käyttänyt mitään koruja koska ne ahdistavat. Siis vain se tunne että on jotain rajoittavaa. Toisaalta vaatteiden kanssa mulla sama juttu, täytyy olla löysää ja/tai joustavaa.

Mulla ei siis ikinä ole ollut korvissa reikiä, sukulaisilta tulleet lahjakorut (rippi/yo) äiti säilöi pitkään, nyt kun olen yli 30 antoi vihdoin periksi ja on antanut kaikki pois kun en niitä ole ikinä edes radioista pois ottanut. Olen naimisissa mutta ei ole sormuksia. Huvipuiston ranneketta pystyn juuri ja juuri pitämään, aikoinaan kun uimahalleissa oli pukukopin avaimet kumilenkissä mikä piti pistää nilkkaan, oli se aina ihan kammotus.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.