Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Jos olet niin sanottu pienipyllyinen nainen...

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.5.25 10:24:50

...tunnetko itsesi epäviehättäväksi?

Re: Jos olet niin sanottu pienipyllyinen nainen...

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   24.5.25 11:09:38

En ollenkaan.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   24.5.25 11:11:27

En lainkaan.
Näin pienessä kropassa leveä perä olisi koomisen näköinen.

Lähettäjä: Paskahomma 
Päivämäärä:   24.5.25 11:13:47

En. Urheilullinen pieni perä ja megalollot.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   24.5.25 11:58:32

En. Eikai takalisto, kainalot, napa, nännipihat tai vulva tai vaikka varpaat ole mikään asia, joka määrittelee ihmisen viehättävyyden?

Päivämäärä:   24.5.25 12:03:30

En. Paremminkin saanut kehuja pepusta, vastapainona isot rinnat

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   24.5.25 12:11:20

No sehän paras ja kaunein. Oikeasti. Miksi tuollasta edes kysytään ? Töröhuulet ja läskiperseet rumia ja epäviehättäviä

Päivämäärä:   24.5.25 12:16:57

Minä vaan: vaikutat jotenkin epävarmalta, kun pitää ruveta mollaamaan huulia ja jotain ihraa.

Lähettäjä: ! 
Päivämäärä:   24.5.25 12:18:26

Eipä ole miehet valittaneet, päinvastoin käyneet hyvin kuumana. Kuka nyt jonkun selluliittiperseen haluaa kun kun on pientä ja timmiä tarjolla?! Ja mun mielestä olisi ihan kamalaa jos olisi isompi takapuoli kuin miehellä, se vasta epäviehättävää olisi, tuntisin oloni norsuksi :D

Päivämäärä:   24.5.25 12:19:01

Ihihihi miehille kelpaa niin nyt mä oon niinq parempi pick me!

Lähettäjä: He 
Päivämäärä:   24.5.25 12:24:16

Määrittelettekö itsemme tai viehättävyytenne sen mukaan mitä muut sanovat?

Lähettäjä: Haha 
Päivämäärä:   24.5.25 12:24:23

En tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa näille "jotkut ovat minuakin suostuneet nylpyttämään niin eipä toisenlainen tyttönen voikaan kenellekään kelvata" -jutuille :D. Joo, ! Nyt selvästi provoaa, mutta on noin tyhmiä ihmisiä oikeastikin.

Päivämäärä:   24.5.25 12:29:21

Pieni peba on ruma vaan jos se on rankan keskikehon alla.

Päivämäärä:   24.5.25 12:32:28

"
En. Paremminkin saanut kehuja pepusta, vastapainona isot rinnat

"

Toivottavasti kehut tulevat sopivissa tilanteissa ja sopivilta ihmisiltä. Itse olen saanut aivan liikaa "kehuja" rinnoistani setämiehiltä, ja se oksettaa. Kuitenkin eksäni ja nykyisen mieheni kehut lämmittävät mieltä. Ja tiedän, että pienirintaisillekin on omat kannattajansa, samoin hoikemmille, pyöreämmille, tummille, vaaleille, älykkäille, vitsikkäille jne.

Lähettäjä: lt 
Päivämäärä:   24.5.25 12:35:02

Jaahas, taas on tipe palannut linjoille.

Lähettäjä: ??? 
Päivämäärä:   24.5.25 12:40:22

Täh? Minun silmissäni pieni takapuoli on kaunis. Olen aina ajatellut, että jokainen nainen haluaa pienen ja kiinteän takapuolen.

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   24.5.25 12:41:12

!: Selvä provohan sinä olet, mutta vastaan silti, että oma mieheni ei sinun pientä ja timmiä persettä koskis pitkällä tikullakaan, koska hän pitää isoista takamuksista. Afrikkalaisilla on vähän eri preferenssit.

Päivämäärä:   24.5.25 12:41:21

Juu mää oon aina ajatellut, että jokainen nainen haluaa asua maalla ja saada vähintään kolme lasta ja omistaa heppoi kun määkin.

Päivämäärä:   24.5.25 12:50:03

"mun mielestä olisi ihan kamalaa jos olisi isompi takapuoli kuin miehellä"

Siis kuka voi haluta miehen, jolla on isompi takapuoli kuin naisella?? Jos ei kyseessä ole jääkiekkoilija, niin tuohan tarkoittaa, että mies on sellainen feminiinisen pyöreä, hyi olkoon.

Lähettäjä: niu 
Päivämäärä:   24.5.25 12:54:11

Aika monella minua pidemmällä miehellä on isompi perse kuin minulla. Eikä miehet ole lihavia. 180 cm hoikkia ja lihaksikkaita, ja perse on leveämpi kuin minulla. Tosin minä en ole iso ja leveä, 163 cm 52 kg. En ole mikään pienipyllyinen, vaan pyllyni on sopusuhtainen muuhun kroppaan nähden.

Päivämäärä:   24.5.25 13:11:39

^ Ei iso takamus vaadi ylipainoa, vaan sellaista naisellisen leveää lantiota ja pyöreän mallista takamusta. Siis naisellisia piirteitä.

Lähettäjä: vanilli 
Päivämäärä:   24.5.25 14:36:34

En :D Olen pienikokoinen ja siro rakenteeltani ja muodoiltani muutenkin, niin pieni takapuoli ns istuu luonnollisesti tähän runkoon

Päivämäärä:   24.5.25 14:43:40

Joo, mutta en pyllyn takia vaan leveiden hartioiden.

Päivämäärä:   24.5.25 15:25:26

"Lähettäjä: Paskahomma
Päivämäärä: 24.5.25 11.13.47

En. Urheilullinen pieni perä ja megalollot."

Ohops.

Lähettäjä: MMM 
Päivämäärä:   24.5.25 15:29:33

Mieheni sanoi ettei ulkonäköni vaikuttanut valintaan vaan se mitä olen ihmisenä.

Päivämäärä:   27.5.25 13:39:20

Lähettäjä: ?
Päivämäärä: 24.5.25 11:58:32

En. Eikai takalisto, kainalot, napa, nännipihat tai vulva tai vaikka varpaat ole mikään asia, joka määrittelee ihmisen viehättävyyden?

--
Ööö..kyllähän nuo on seikkoja jotka just määrittelee sitä viehättävyyttä?

Päivämäärä:   27.5.25 13:43:13

En

Lähettäjä: Pena 
Päivämäärä:   27.5.25 13:45:13

-: öööööööö niin, ovat osia kokonaisuudesta. Ööööö eli ihminen ei voi olla viehättävä, jos hänen kainalonsa on ruma ööööööööö?

Lähettäjä: Mun 
Päivämäärä:   27.5.25 13:45:51

En ole koskaan halunnut isoa takapuolta, tykkään omastani kun on kiinteät pakarat eikä ihraa lantiolla. Miehet silti kehuneet ja puristelleet ihan tarpeeksi. Olen mielestäni erittäin tasapainoinen vartaloni mittasuhteilta, ja pidän siitä.

Lähettäjä: Ai jee 
Päivämäärä:   27.5.25 13:48:01

En vain jaksa käsittää näitä "on tää nyt paljon parempi kuin ihrat lantiolla tai syylä nenässä tai hapsottavat hiukset" opetelkaa tykkäämään itsestänne sellaisena kuin olette. Älkääkä ainakaan julkisesti kehuskelee, jos joku pervopena käpälöi teitä :D

Lähettäjä: slim&trim 
Päivämäärä:   27.5.25 14:17:18

En. Pidän hoikkuutta ja siroutta viehättävänä ja olen pitänyt myös itseni nuoruuden hoikissa mitoissa. 80-luvun huippumalleilla oli upeat vartalot.

Ei ole kuitenkaan ns. minulta pois tai edes kiinnosta, jos joku pitää isoja periä tai muhkun kokoisia naisia wautseina eikä edes vilkaise hoikkia - jokaisella on oikeus mieltymyksiinsä, samoin kuin olla sen kokoinen kuin haluaa. Jos tämä joku muhkuja ihaileva on mies ja olisin sinkku, niin ei olisi minun mies sellainen saati että alkaisin jonkun mieliksi lihottaa itseäni tai treenata. Jossakin on vastaavasti miehiä, jotka ei vilkaisekaan isokokoisia naisia.

Päivämäärä:   27.5.25 14:18:07

Sinähän melkoinen muhku tunnit olevan :D

Lähettäjä: Hehheh 
Päivämäärä:   27.5.25 14:21:18

Nämä "mun mies" tai "minua on miehet kehuneet" on hauskoja. Ihan kuin se sun mies tai sua kehuneet miehet olisivat jotain universal hunkseja ja kelpaisivat jokaiselle naiselle ja se pieni- tai isoperseinen tai mitä onkaan nainen on sitten ihan että byää kun joku random ukko ei kelpuuttaisi :DDDDDD

Päivämäärä:   27.5.25 14:23:48

Hoikan vastakohta on ylipainoinen tai lihava, valitsin muhkun koska ajattelin sen olevan vähän kivempi sana. Ongelma?

Päivämäärä:   27.5.25 14:25:02

No se ei ole yhtään kiva sana. Ymmärretty?

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   27.5.25 14:29:48

Tää on kyllä uskomaton topa, jossa ei taas oteta yhtään huomioon kropan mallia. Mä olen mallia päärynä/tiimalasi, painoa 55 kg ja kyllä, takamus on aina ollut pyöreä ja kokoiselle isompi, timmi se kuitenkin on. Persevä voi hyvin olla hyvin laihanakin - pyöreä ja selkeä takamus mulla oli jo teininä, kun painoa oli 43 kg. Sukuvika, minkäs teet. Sama siskolla ja äidilläni

Ja täällä osa sitten kuvailee tätä ihraksi, laardiksi, selluliitiksi jne. :D En kärsi selluliitista ja tuskinpa kovin läskikään tällä painolla olen, mutta persevä olen ja tulen olemaan, koska kropan malli on tällainen.

Miksi ihmeessä iso takamus olisi automaationa huono, läski, laardinen tms? :D

Päivämäärä:   27.5.25 14:31:51

Sieltä se tuli taas.

Päivämäärä:   27.5.25 14:43:07

Mieluummin siis ylipainoinen tai lihava? Ovat kivoja sanoja? Vai miten tuoda esille vastakohta hoikalle vai onko sekin ei-kiva sana?

Päivämäärä:   27.5.25 14:46:34

Jos pitää nyt itseään ylipäätään ylentää muita mollaamalla, niin keksi itsellesikin jokin hupsu sana. Muuten voi joko vain kertoa itsestäsi toisiin puuttumatta (paitsi ethän sä voi) tai sanoa ylipainoista ylipainoiseksi, lihavaa lihavaksi, normaalipainoista normaalipainoiseksi jne.

Päivämäärä:   27.5.25 14:51:03

Ai jee, tämä. Minäkin menen tässä olen laardeineni ja hehtaariperseineni. :D

Lähettäjä: Monster 
Päivämäärä:   27.5.25 15:17:20

Lähettäjä: Ällö
Päivämäärä: 27.5.25 14:29:48

Tää on kyllä uskomaton topa, jossa ei taas oteta yhtään huomioon kropan mallia. Mä olen mallia päärynä/tiimalasi, painoa 55 kg ja kyllä, takamus on aina ollut pyöreä ja kokoiselle isompi, timmi se kuitenkin on. Persevä voi hyvin olla hyvin laihanakin -

Ja täällä osa sitten kuvailee tätä ihraksi, laardiksi, selluliitiksi jne. :D En kärsi selluliitista ja tuskinpa kovin läskikään tällä painolla olen, mutta persevä olen ja tulen olemaan, koska kropan malli on tällainen.
Miksi ihmeessä iso takamus olisi automaationa huono, läski, laardinen tms? :D

Komppaan tätä! Minäkin olen aina ollut iso takamuksesta, niin nykyistä kevyempänä kuin tässä nykyisessä tässä 50kg painossani. Rakenteeni on tällainen persevä, vaikka en ole lihava, ylipainoinen, löysä tai mitä näitä nyt on

Lähettäjä: Sivusta 
Päivämäärä:   27.5.25 15:19:59

Vaan kun iso takapuolihan ei tarkoita, että olisi välttämättä ylipainoinen, samoin kuin rintava voi olla olematta lihava. Tuo muhku-sana on sellainen, jota itse voisin käyttää kuvaamaan sellaista "muhkeaa" henkilöä, joka ei kuitenkaan ole ylipainoinen.

Ja mitä sen on väliä, mitä sanaa joku käyttää, on sitten muhku tai kuikelo. Jos itse on tyytyväinen ulkonäköönsä, ei jostain sanasta luulisi triggeröityvän. Kun kyllähän sen koon muut huomaa ja näkee joka tapauksessa.

Päivämäärä:   27.5.25 15:22:01

Ällö on kaapannut langan.

Päivämäärä:   27.5.25 15:27:09

No mistä nyt ei voisi tuntea oloaan epäviehättäväksi, kun on naiseksi sattunut syntymään? Ulkonäössä voi olla tuhat ja yksi isompaa ja pienempää asiaa yhteiskunnan mielestä väärin, pyllystä naamaan. Jos jonkun luonnonoikun seurauksena muuten olet virheetön, vähintään iästä tulee sitten anteeksiantamaton virhe.

Päivämäärä:   27.5.25 15:31:16

Monster, joo, mulla myös on aina ollut ylä- ja alaosa vähän eri paria. Toiset ovat kroppan malliltaan tasaisia, toisilla korostuu rinnat tai takamus. Paino ei ole ainoa vaikuttava tekijä, vaan ruumiinrakenne, johon ei oikein voi itse vaikuttaa. Edes laihimpina aikoinani teininä ei olisi ollut toivoakaan, että olisin saanut pienempiä housukokoja jalkaan, vaikka yläosasta kävi xs ja olin aika hentoinen muutoin.

Päivämäärä:   27.5.25 15:32:19

Sivusta: minä olen sen mallinen, että minulla on iso takamus ja isot rinnat. Ja monia muitakin ominaisuuksia, esimerkiksi hörökorvat. Ja kyllä, olen ollut lihava. Tiesin olevani lihava ja tiedän että minulla on hörökorvat. Niistä ei tarvitse kertoa minulle saati keksiä hassuja sanoja, jotka kuulostavat kivalta sanojasta. Pidän kyllä nykyään itsestäni, mutta ei sillä matkalla ole auttanut huuteleminen. Sen olen kyllä oppinut, että minulla on oikeus loukkaantua, kun minua nimitellään.

Päivämäärä:   27.5.25 15:39:53

"Kuka nyt jonkun selluliittiperseen haluaa kun kun on pientä ja timmiä tarjolla?!"
"Töröhuulet ja läskiperseet rumia ja epäviehättäviä"
"mun mielestä olisi ihan kamalaa jos olisi isompi takapuoli kuin miehellä"

Pari lainausta tästä topasta. Ei kovin asiallista tai nättiä puhetta. Jos kerran on tyytyväinen omaan peräänsä, niin miksi alentaa muita?

Päivämäärä:   27.5.25 15:43:30

"Sen olen kyllä oppinut, että minulla on oikeus loukkaantua, kun minua nimitellään."

Kai sinä ymmärrät, että jos jollakin netin keskustelupalstalla joku kirjoittaa, että esim. deitillä oli hörökorvat ja se häiritsi tai on joku painokeskustelu, se ei kohdistu sinuun tai sinua nimitellä? Jos minulla olisi sanotaan nyt vaikka rako hampaiden välissä ja hötönetissä joku kyselisi, miten voi korjata ruman raon hampaidensa välissä, en minä siitä itseeni ottaisi ja menisi meuhkaamaan kirjoittajalle kun eihän se olisi kohdistettu minulle. Eri asia jos joku tulisi sanomaan jossakin kaupan kassajonossa, että kamala toi sun hammasrako. Kaikki ihmiset eivät pidä viehättävinä kaikkia ominaisuuksia ja jokaista ihmistä, se on fakta, ei loukkaus.

Päivämäärä:   27.5.25 15:48:00

Kyllä ymmärrän, en sentään tyhmä ole kuitenkaan. Sitä en ymmärrä, miksi esimerkiksi pieniä takamuksia käsittelevässä ketjussa puhutaan muhkuista ja laardista. Miksi yleisessä keskustelussa ei voida puhua nätisti. Aivan samaa ihmettelen lapsikeskusteluissa. Jos joku lapsi törttöilee, niin sitä törttöilyä paheksua ja miettiä, kuinka asian kanssa voisi toimia. En silti ymmärrä (ehkä olenkin sitten tyhmä), miksi kaikki lapset ja heidän äitinsä pitää haukkua rumin kirosanoin.

Päivämäärä:   27.5.25 15:53:00

Lisään vielä sen verran, että jostainhan ihmiset oppivat rumat sanat. Ja minulle on tultu ihan vaan suoraan sanomaan, ja lisätty "älä ny viitti loukkaantua" ja nauru päälle. Jos ihmiset oppisivat puhumaan kauniimmin ensin vaikka täällä netissä, niin ehkä eivät niin harkitsemattomasti ehdottelisi laihdutuskuureja ja kauneusleikkauksia ihmiselle, joka ei niihin ryhdy. Painokin putosi kun lääkkeen syöminen loppui ja korjasin lisäksi elämäntapani siihen, mitä ne olivat nuorena ja terveenä.

Lähettäjä: ettämitenoli 
Päivämäärä:   27.5.25 16:04:27

"niin keksi itsellesikin jokin hupsu sana."

Että ei saa "nimitellä" ylipainoisia, mutta hoikkia pitäisi ja ihan heidän itsensäkin? Sellasta sitten joo.

Päivämäärä:   27.5.25 16:11:38

Se, että keksii itselleen hupsun sanan ei kai tarkoita kaikkien hoikkien nimittelemistä.

Lähettäjä: o/ 
Päivämäärä:   27.5.25 16:29:06

Minä hoikkana voin sanoa itseäni esim. kuikeloksi enkä loukkaannu, vaikka joku muukin sanoisi. Varsinkaan netissä. Irl on sanottu useasti suoraankin, esim. töissä ne vähän vähemmän kuikelot työkaverit ovat kokeneet jostakin syystä tarvetta kertoa mielipiteensä. Ei haittaa, koska olen tyytyväinen "kuikelouteeni" ja halua ollakin kuikelo - jos en haluaisi olisin sitten isompi. Ei sana itsessään ole loukkaava, vaan loukkaavuus tulee siitä jos itse ei ole tyytyväinen kyseiseen asiaan, haluaisi olla erilainen tai itsetunto on huono.

Päivämäärä:   27.5.25 16:37:47

Koen. Erityisesti koska minulla on aina luonnostaan ollut tosi laaja selkä eikä selvää lannetta. Sosiaalinenmedia varmasti myrkyttänyt mieleni. En kuitenkaan koskaan vertaile muiden pyllyjä ja mieti että onpas hän epäviehättävä vaan aina vertailen itseäni negatiivisessa mielessä.

Päivämäärä:   27.5.25 17:12:57

o/: hyvä, että sinä olet rempseä ja sinua saa solvata! Ethän kuitenkaan huomauttele toisten ihonväristä tai esimerkiksi sairauksista silti? Kaverini on ylpeä kulttuuristaan ja ihonväristään, ei silti halua kuulla n-huuteluita. Ja itse esimerkiksi pidän sukuelimistäni, mutta en haluaisi gynekologin huutelevan, että: "hei haisu****u! Sulle ois nyt aika niin tongitaan löpperöäsi!"

Lähettäjä: Huoh 
Päivämäärä:   27.5.25 17:15:14

Minä olen lyhyt, ja asia on minulle ihan ok. Saanpahan ratsastaa poneilla. Jos haluaisin olla iso, niin silti en vaan voisi olla.

Päivämäärä:   27.5.25 17:19:18

o/: Entäs, jos kuihdut joskus syövän takia, etkä haluakaan olla niin kuikelo?

Lähettäjä: kkk 
Päivämäärä:   27.5.25 17:36:03

Sellupyllyt ON epäviehättäviä vaikka isoja onkin. Eli eipä sillä koolla ole väliä tässäkään.

Päivämäärä:   28.5.25 10:49:09

Up

Lähettäjä: ^^^^^^ 
Päivämäärä:   28.5.25 11:30:47

On taas erikoista "kehopositiivisuutta". Sen vielä ymmärtää, jos toisten arvostelu ärsyttää, mutta on erikoista että samaan aikaan kun ei-hoikat meuhkaavat kehopositiivisuudesta ja kuinka kaikki ovat kauniita koosta riippumatta (tarkoittaen tietenkin vain itseään), pienestä perseestään pitävä (ja jos vielä miehetkin ovat moisesta pitäneet ja kehuneet, se vasta kamalaa on "eikä mun mies ainakaan") tai hoikkuuteensa tyytyväinen ei saisi niin ajatella.

Ei minua vähääkään häiritse se, jos joku XL-kokoinen on tyytyväinen itseensä sen kokoisena ja sanoo sen. Ei ole toisiltamme pois ja tokko kilpailemme samoista miehistäkään. Jostakin kumman syystä sama asia S-kokoisen kohdalla ja varsinkin sanomana on kuitenkin eri asia. On myös huvittavaa, kuinka kokokeskusteluissa tulee aina esille sama asia yksipuolisesti; hoikalle aletaan jossakin vaiheessa jankuttaa tyyliin, että entä jos lihot kun saat lapsia tai kilpirauhanen prakaa. Kukaan ei koskaan sano ylipainoiselle, että entä jos laihdut kun masennut tai saat diabeteksen. Ei, tätä jankataan vain hoikille, koska hoikka ei saa olla tyytyväinen ulkomuotoonsa. Mieluiten hoikka ei saisi olla hoikka, mutta ei ainakaan tyytyväinen ja sanoa sitä.

Päivämäärä:   28.5.25 11:39:13

Lähettäjä: Pena
Päivämäärä: 27.5.25 13:45:13

-: öööööööö niin, ovat osia kokonaisuudesta. Ööööö eli ihminen ei voi olla viehättävä, jos hänen kainalonsa on ruma ööööööööö?

--
Niin..en nyt ihan pysynyt mukana mutta yritetään. Eli vaikkapa peppu tai joku muu (no kainalo?) voi olla epäviehättävä tai ruma. Tämän takia ihminen ei ole sitten viehättävä. Hyvin yksinkertaista :)

Lähettäjä: no se 
Päivämäärä:   28.5.25 11:47:02

^ Tuohan se. Ole isotyttö ja kerro, kuinka miehet pyörii kimpussa = saa ihastelua ja kannustusta. Ole hoikka ja fit ja kerro sama asia = ei mun mies ainakaan ja luuletko olevasi parempi (kuin isokokoiset). Sanopa isolletytölle, että ei mun mies olisi edes huomannut sua baarissa tai luuletko olevasi hoikkia parempi......

Onhan se jännä ilmiö kuinka sama asia onkin ihan eri asia ja itsensä hyväksyminen on sallittua vain yhdelle ryhmälle, mutta toiselle ei.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   28.5.25 12:02:39

Olipa isotyttö tai pikkuneiti tai tavallinen nainen, niin se humalikkojen käpälöinti tuskin on mikään meriitti.

Lähettäjä: no se 
Päivämäärä:   28.5.25 12:20:27

"humalikkojen käpälöinti tuskin on mikään meriitti."

Ei olekaan, mutta tämä "miehetkin tykkää", "miehetkin on kehuneet", "miehet haluaa muodokkaita" vedetään aina esiin, niin siksi käytin sitä esimerkkinä. Sinänsä se on turha maininta, koska siinä missä pena tykkää vain isoistatytöistä, jukkis ei edes vilkaise kuin salikroppaisia, joka kertoo vain sen, että jokainen viehättää niitä miehiä, jotka viehättyy hänen tyypistään. Että ne samat miehet, jotka pyörii hoikkien kimpussa, ei todennäköisesti pyöri isojentyttöjen kimpussa ja päinvastoin, joten se siitä yleistyksestä, että miehet jotakin.

Päivämäärä:   28.5.25 12:22:29

Ok, en sitten lukenut ketjua niin tarkasti.

Lähettäjä: Sivusta 
Päivämäärä:   28.5.25 12:46:19

Ihan sivusta, että mitä kaikille pyllypakkomielteisille tapahtuu, kun ikä tekee tehtävänsä ja ketään ei se vanhan ihmisen pylly enää kiinnosta, oli se minkä kokoinen tahansa..? Mihin se energia suunnataan ja lähteekö pyllyn mukana osa omanarvontunteesta..?

Päivämäärä:   28.5.25 12:54:25

Kuvitellaan että pylly on edelleen timmi ja haluttava? Samaa illuusiota eri muodossa.

Lähettäjä: Tjaah 
Päivämäärä:   28.5.25 13:02:36

Eiköhän sellainen ihminen, jonka elämä pyörii oman perseen/perseiden yleensä ja sen oletetun/kuvitellun/toivotun haluttavuuden ympärillä, jatka samanlaisiin yhdentekeviin typeryyksiin keskittymistä missä iässä tahansa. Älykkyys on kuitenkin melko vakio aikuisiällä, ei se ainakaan lisäänny.

Lähettäjä: Jukka Mohla 
Päivämäärä:   28.5.25 13:47:31

Itse katson naisessa ensimmäiseksi juuri peppua, pieni sen pitää olla
ja mitä pienempi se on sen parempi. Pointsit kaikille pienipeppuisille,
Hehtaariperseitä niitä tänä päivänä on enimmäkseen , hirveitä katsella,
En huolisi mistään hinnasta sellaista.

Lähettäjä: Mies 
Päivämäärä:   28.5.25 13:49:58

Tässä me miehet nyt kehutaan!

Päivämäärä:   28.5.25 16:02:23

Harmi etten voi kelvata miehille kun pylly ei ole pieni. Ei se hehtaarilaardikaan ole mutta ymmärsin pointin.

Lähettäjä: Jukka Mohla 
Päivämäärä:   28.5.25 21:53:50

Toki kelpaat monellekin, moni tykkää isommasta peräpäästä, miehiä on niin moneen junaan.

Päivämäärä:   29.5.25 08:40:49

Jukka Mohla onko siinä taustalla visuaalisuus siitä että näkee paremmin miten molo uppoaa? Vai etooko muhkurainen läski/sellu? Pitääkö olla myös karvaton?

Lähettäjä: ô 
Päivämäärä:   22.6.25 12:39:08

Seuraava on muuten erikoinen ilmiö, tai oikeastaan ei kun otetaan huomioon nykyajan some, sen käsitellyt kuvat ja feikkiyden yleistyminen erilaisten lisäkkeiden muodossa.

Nykyään monet miehet haluavat, että nainen olisi hoikka. Tästähän kirjoitellaan netissäkin, kuinka netti- sun muilla deiteillä miehet dissaavat ylipainoisia. Jokaisella on toki oikeus omaan makuunsa, on se sitten millainen tahansa, mutta erikoista on se, että samaan aikaan kun naisen pitäisi olla hoikka ja siro, hänellä pitäisi kuitenkin olla isot tissit ja tarakka. Treenattu on eri asia, se on tietenkin mahdollista kenelle tahansa koosta riippumatta. Vaan ei voi olla olla hoikka muuten, mutta "lihava" vain tietyistä paikoista. Siinä mielessä on typerää haluta hoikkaa ja sitten marista siitä kun se on hoikka, hoikan mitoilla, tisseillä ja perseellä. Vähän sama kuin ei kelpaisi kuin lyhytkarvainen koira ja sitten olisi pettynyt kun se ei ole pitkäkarvainen.

Lähettäjä: Paskahomma 
Päivämäärä:   22.6.25 13:51:48

Luonto suo harvalle melonit ja brassiperseen, mutta kun näitä tarpeeksi näytellään netissä (kuvanmuokkaus ja leikellyt barbiet), niin ihanne on valmis, ja miehistä tyhmimmät luulevat moisen naisen olevan realismia.

Lähettäjä: Evoluution kannalt 
Päivämäärä:   22.6.25 14:10:10

Evoluution on huomioinut sikiön kannalta eduksi äidin keräämän ravintovaraston. Koska varasto lisää painoa on se sijoitettava painokeskiöön eli reisien ja pepun kohdille, jossa liike on tasaisinta liikkuessa.
Lisääntymisen kannalta houkuttelevampi pariutumiskumppani miehille heikon ravintotilanteen kannalta on nainen, jolla on varastoitua ravintoa mukanaan. Eli pyöreämpi peppuinen nainen.
Nuo mallit kumpuavat sieltä ihmiskunnan alkuhämäristä ja vaikuttavat vielä nykyäänkin parinmuodostuksessa.
Nykyisessä ravintotilanteessa ei varastot ole korostuneet. Tosin osin sikiön aivojen kehityksellä tarpeellisia rasvoja ei nykyiselläkään aina ole saatavissa riittävästi ravinnosta raskauden aikana. Joten oikeanlaiset varastorasvat on edelleen edullisia sikiön kehityksen kannalta.

Päivämäärä:   22.6.25 14:12:39

olen lyhyt persetön ja tissitön. muutenkin ruma.
nuorempana sani komenttia hyvä lauta pilattu reiällä.
kohta 60v ja edelleen sinkku.
sänkyyn olisi ollut tunkua mutta ei kiitos.
tällä ikää kai positiivissta ettet ole plussapallo.

Lähettäjä: Mies 
Päivämäärä:   22.6.25 14:17:31

Minä miehenä en ymmärrä, miksi sen perseen pitää olla Euroopan kokoinen. Eikä ne liian isot tissitkään silleen erikseen sytytä. Tai sanotaan nyt niin että ei se tissien koosta kiinni ole, mutta mitä isommat niin sitä aikaisemmin ne sitten on navassakin. Että kääntöpuolensa siinäkin.

Päivämäärä:   22.6.25 15:17:13

Jokainen on sen näköinen kuin on. Miksette vain ota sellaista puolisoa, joka miellyttää? Kaikille on ottajansa.

Päivämäärä:   22.6.25 15:49:45

Olen nätti, siro ja urheilullinen ja pieni takamus istuu tähän kroppaan täydellisesti kiitos kysymästä :) en kaipaa isompaa tarakkaa, enkä pidä tästä jätti peffa muodista muutenkaan.

Lähettäjä: Hbj 
Päivämäärä:   22.6.25 15:54:32

Olen syntynyt 80-luvulla, joten olin nuori 90-luvulla ja 00 alussa. Tällöin pieni takamus oli se mitä haluttiin ja itseltäni sellainen siis löytyy (edelleen), joten olin kuumaa kamaa miesten silmissä. Omanikäiseni näyttävät edelleen pitävän pienistä takamuksista eikä hehtaariperseistä, joten siinä ei muutosta. Eipä sillä että muiden mielipiteet nykyään kauheasti kiinnostaisi.

Eikös ne hehtaarit ole muuten pikkuhiljaa menossa jo pois muodista? Samoin kuin ankkahuulet.

Päivämäärä:   22.6.25 15:57:29

Täällä taas sekoitetaan asioita iloisesti. Takanus voi olla suuri suhteessa kroppaan, mutta silti kiinteä. Minulla on aina ollut pyöreä, naisellinen takamus. Oli jo teininä, kun painoa oli huikeat 44 kiloa. Takamuksen muodon vuoksi käytän suhteessa suurta housukokoa. Saman mallisia siskoni ja äitinikin on. Painoa meillä ei ole ylimääräistä kellään, mutta takamus on sen mallinen kuin on. Ei minulle teininäkään mahtunut pienet housukoot. Minkäs kropan mallille voi.

Päivämäärä:   22.6.25 15:59:18

Miksi sinulla on takamus mutta toisilla perse?

Päivämäärä:   22.6.25 16:03:25

Et synonyymeistä ole kuullut?

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   22.6.25 16:06:14

Aloittaja joku valas joka kadehtii hoikkia ???? Pieni peppu on seksikäs-tietty anorektikot ona lukunsa mutta sopusuhtainen peppu ja sopusuhtaiset pienehköt rinnat kauniit.
Tärkeintä tietty se asenne mikä asuu kropassa. Vaikka hyvä kroppa mutta pissis luonne niin pilaa kaiken.

Päivämäärä:   22.6.25 16:07:42

On eri asia puhua omasta pienestä takamuksesta kuin toisten hehtaariperseistä. Voi vaikka sanoa, että toisen naisen isompi takamus.

Lähettäjä: Taika 
Päivämäärä:   22.6.25 16:15:23

Nuoresta asti mua vaivasi leveä lantio ja sen mukainen takapuoli. Vaikka kuinka laihdutin, se pysyi.
Olisipa nykymuoti ollut 35 vuotta sitten.
Nyt vanhemmiten sekä rasva että lihasmassa on vähentynyt, myös lantion ja takapuolen osalta. Entinen tiimalasi on enemmän suorakulmio, tasapaksu, vaikka en paksu olekaan.

Lähettäjä: Huoh 
Päivämäärä:   22.6.25 16:15:32

Päätähän sinä, minkä kokoinen olet. Loukkaannut verisesti puhuttiinpa pitkistä, lyhyistä, lihavista, laihoista, riippurinnoista, laudoista tai mistä tahansa.

Päivämäärä:   23.6.25 13:12:31

Up

Lähettäjä: tjaah 
Päivämäärä:   23.6.25 13:21:47

"Voi vaikka sanoa, että toisen naisen isompi takamus."

Isompi tarkoittaa vain isompaa, joka ei välttämättä vielä ole iso. Vaan jos on tarkoitus sanoa iso. Otetaan esim. mies 175cm, häntä pitempi on 180cm mies, mutta niin on myös 205cm pitkäkin. Tai se takamus, 92cm on pieni, 97cm isompi mutta ei vielä iso, 110cm on jo iso.

Hehtaari ei lie asiallinen termi, mutta piteMPI/isoMPI ei vielä tarkoita varsinaisesti pitkää/isoa.

Päivämäärä:   23.6.25 13:32:09

Siksipä sanoinkin, että voi vaikka sanoa. Jos tarvitaan tarkat mitat, niin sitten kerrotaan tarkat mitat. Jos taas täytyy puhua muuten vain toisen naisen takamuksesta, niin kannattaa pysyä asialinjalla. Kenenkään takamus ei ole hehtaarin kokoinen, vaikka omastaan noin voi leikillään sanoa. Eikä myöskään itsellä voi olla esimerkiksi maha, jos toisilla naisilla se sama onkin paskaröllykkä.

Lähettäjä: Amen 
Päivämäärä:   23.6.25 13:33:00

Lähettäjäzäkä
Päivämäärä22.6.25 15:17:13

Jokainen on sen näköinen kuin on. Miksette vain ota sellaista puolisoa, joka miellyttää? Kaikille on ottajansa.

Tämä. Ei niin mitään järkeä haukkua niitä jotka ei itseä miellytä.

Päivämäärä:   23.6.25 13:36:15

Muistatteko Leilan ja Annukan radiossa -90 luvulla. Leila totesi Annukalle että "tärkeää on se että miehen perse on pienempi kun naisen, no Annukka, sun tapauksessa se ei ole vaikeaa."

Lähettäjä: O-o 
Päivämäärä:   23.6.25 13:41:19

Olen saanut kuulla niin paljon persedissausta taannoiselta eksältä, että olen sen jälkeen kysynyt jokaiselta kiinnostusta osoittaneelta mieheltä, että olethan huomannut millainen perseeni on, koska en halua kuulla jatkuvaa jankkausta asiasta, jonka (epä)miellyttävyys on havaittavissa jo ensisilmäyksellä,

Lähettäjä: Mikko 
Päivämäärä:   23.6.25 14:14:24

On pienipyllyisissäkin nättejä naisia. Itse olen tässä suhteessa aika "kaikkipyllyinen" eli maistuu erilaiset ja erimalliset. Paljon muutakin liittyy viehättävyyteen kuin pepun koko. Tietty olen tissi-miehiä niin sekin voi asiaan vaikuttaa.

Päivämäärä:   23.6.25 14:14:28

Tämän takia en ikinä käytä treffisovelluksia. Livenä kun kohtaa ihmisen niin näkee heti onko perse sopiva ja voi kiinnostua tai olla kiinnostumatta.

Lähettäjä: No ohhhoh 
Päivämäärä:   23.6.25 15:04:38

"On pienipyllyisissäkin nättejä naisia."

No älä!!!!!! Että naamaan ei vaikuta perseen koko. Tai muun kropan viehättävyyteen. Ei uskoisi.

Huoh.

Lähettäjä: Mikko 
Päivämäärä:   25.6.25 10:07:20

Lähettäjä: No ohhhoh
Päivämäärä: 23.6.25 15:04:38

"On pienipyllyisissäkin nättejä naisia."

No älä!!!!!! Että naamaan ei vaikuta perseen koko. Tai muun kropan viehättävyyteen. Ei uskoisi.

Huoh.

--
No ohhoh,osuiko jotenkin arkaan paikkaan? Edelleenkin, pienipyllyisissä naisissa on tietysti nättejä tapauksia ja vähemmän nättejä. Siitähän tämä ketju oli ja mielestäni näin on.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   25.6.25 10:09:47

Kun iso peba tuli muotiin, loogisesti seuraavaksi tulee iso maha.

Päivämäärä:   25.6.25 10:11:45

Nomadi, miksi iso vatsa korreloisi isoon takapuoleen? Luulin sinua järkevämmäksi.

Päivämäärä:   25.6.25 10:17:46

Tarkoitti varmaan sitä, että jokainen ruumiinosa olkoon muodissa vuorollaan.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   25.6.25 10:19:55

Ällö, jos yksi halveksittu kehonosa muuttuu hitiksi, loogisesti toisellekin osalle voisi käydä näin. Markkinataloudessa on eduksi, jos kuluttajien mieltymykset muuttuvat, koska näin saa myytyä uusia tuotteita.

Mikä ilo kaljamahaisille miehille olisi, jos heidän kupunsa olisivat yhtäkkiä kuuminta hottia! Litteävatsaiset miehet hankkisivat tekomahoja.

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.