Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kauneudesta on ihan valtava etu

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.5.25 21:42:41

Olin tänään hississä ulkomaalaistaustaisen ystävällisen ja ihan hirvittävän kauniin naisen kanssa. Mietin, että kyllä hänelläkin on monenlaisia mahdollisuuksia verrattuna minuun.

Re: Kauneudesta on ihan valtava etu

Lähettäjä: niin 
Päivämäärä:   23.5.25 21:45:39

Toisaalta ulkomaalaistausta on tässä junttilassa todella pitkä miinus, joka vastaavasti sulkee todella monia ovia ja nostaa seinän pystyyn tuon tuostakin, vaikka olisit muuten kuinka hyvä ja pätevä; joten se vastaavasti kompensoi, luultavasti jopa ylikompensoi.

Päivämäärä:   23.5.25 21:46:14

Kauniita ihmisiä myös aliarvioidaan ja heidän osaamistaan vähätellään

Lähettäjä: Bree Vandekamp 
Päivämäärä:   23.5.25 21:47:59

Joo ja kauniit saa myös sitä epätoivottua huomiota kaiken maailman limanuljaskoilta.

Päivämäärä:   23.5.25 21:49:00

Kyllä kauneudesta on ihan tutkitusti hyötyä esim. työelämässä, parisuhdemarkkinoista nyt puhumattakaan.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   23.5.25 21:51:26

Niin on, olen ruma mutta ystävällinen ja minusta ei pidetä, työkaveri taas tosi kaunis mutta töykeä ja kyllä vain on oikein pidetty.

Lähettäjä: Huoh 
Päivämäärä:   23.5.25 21:56:04

Niin ei vaikuta kauniilta ihmiseltä.

Lähettäjä: -..-..- 
Päivämäärä:   23.5.25 21:56:50

"Kyllä kauneudesta on ihan tutkitusti hyötyä esim. työelämässä, parisuhdemarkkinoista nyt puhumattakaan."

Parisuhdemarkkinoilla saa varmasti huomiota, mutta en tiedä, onko parisuhteen muodostaminen helppoa, kun koko ajan tietää, että todennäköisesti voisi saada jonkun paremman, jos sellainen sattuisi kohdalle.

Päivämäärä:   23.5.25 22:03:48

"Parisuhdemarkkinoilla saa varmasti huomiota, mutta en tiedä, onko parisuhteen muodostaminen helppoa, kun koko ajan tietää, että todennäköisesti voisi saada jonkun paremman, jos sellainen sattuisi kohdalle."

Kauniilla ainakin riittää huomattavasti enemmän valinnanvaraa ja mahdollisuuksia kuin taviksilla. Se on sitten toki kauniin oma päänsisäinen ongelma, jos runsas valinnanvara saa sitoutumisen tuntumaan mahdottomalta.

Lähettäjä: niin 
Päivämäärä:   23.5.25 22:05:52

Huoh, ihmettelen kykyäsi arvostella toisen ihmisen ulkonäköä yhden anonyymin kommentin perusteella.

Lähettäjä: luumu 
Päivämäärä:   23.5.25 22:09:14

Mä olin tosi nätti nuorena. Siis vieläkin ihan ok, mutta toki 20v on eri.
Oli paljon erilaisia vonkaajia kaikkialla, töissä ja vapaa-aikana. Kehitin semmoisen aika cool-imagon ja käytöksen, oli pakko.
Mutta sain ihan satavarmasti pari työpaikkaa ulkonäön perusteella. Toki mulla oli tosi hyvät paperit ja työkokemustakin.
Ja varsinkin jos on nätti ja kiva ja ystävällinen - miehet lakoo. Se vissiin on vain biologiaa.
No nyt 51-vuotiaana on jo toisenlainen maailma.

Lähettäjä: Huoh 
Päivämäärä:   23.5.25 22:10:56

Tarkoitin toki sisäistä kauneutta, mutta heijastuuhan se siihenkin, kuinka kauniina toista pitää ulkoisesti.

Päivämäärä:   23.5.25 22:21:52

Olin myös nuorempana nätimpi, olin parisuhteessa ja monelle muulle sanoin ei. Nyt tuli ero ja kyllä harmittaa että en eronnut aikaisemmin kun olin nätimpi. Olin exälle vain kivaa viihdettä. Ei tässä vielä täysin ole peli menetetty, mutta tiedostan etten ole samassa kunnossa kuin silloin. Hukatut vuodet ja aika harmittaa, mutta se on kaikilla varmasti mielessä eron jälkeen.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.