Lähettäjä: Ruu
Päivämäärä: 25.5.25 22:58:58
Minä olen semmoinen slaavilaisen mallin näköinen, en ihan niin pitkä kylläkään. Mutta puhtaat piirteet, suuret siniset silmät, suorat ja tasaiset hampaat, paksu vaalea tukka ja luonnostaan hoikka mutta naisellinen vartalo. Olen kuitenkin ollut aina sellaista tyyppiä, että esim. baarissa minua katsotaan ja huomaan kääntäväni päitä, mutta minua ei isketä. Jos olen itse kiinnostunut jostakin, olen saanut olla aika aloitteellinen. Yleensä olen kyllä aina saanut seuraa jos olen halunnut, ihan siitä kenet olen halunnut. En tiedä, onko minulla vaan bitch face :D vai mistä johtuu, että minua ei lähestytä. Olen varmaan vähän torjuva olemukseltani. Joskus se harmitti, näin keski-ikäisenä ei enää. Nyt huomaan lähestymisen olevan suorasukaisempia, jos niitä tulee.
Joskus olen huomannut esim. työnhaussa ärsyttäväni joitain naisia. Tilanne on ajautunut jonkinlaiseen valtataisteluun ja se on ollut inhottavaa. Tai näin minä olen tilanteen tulkinnut mutta en tiedä johtuuko se ulkonäöstäni vai persoonastani. Vaikea sanoa, kumpi olisi pahempi. Ainakin kerran minut on valittu kuitenkin kesätyöhön pääasiassa koska valinnan tehnyt henkilö piti minua niin kauniina. Tiedän tämän ihan varmasti. Olin kyllä alan opiskelija ja tehtävään sopiva. Teinkin siinä työpaikassa sitten monta vuotta töitä opintojen ohessa ja niiden jälkeenkin.
Mutta siis töitä on ollut ja seuraa olen saanut aina kun olen halunnut. Luulen että olen joskus saanut etua ulkonäöstäni mutta on siitä joskus ollut haittaakin. Suhderintamalla siitä on varmaan ollut haittaa enemmän kuin hyötyä.
Seksuaalisen ahdistelun tai väkivallan uhriksi joutuminen ei ole vähääkään uhrin ulkonäöstä kiinni. Toivottavasti kaikki tietävät tämän. Itseäni on ahdisteltu ja kommentoitu törkeästi esim. kun olen ollut ulkona meikittä ja kulahtaneissa farkuissa ja t-paidassa tai leikkipaikalla lasteni kanssa.
|