Lähettäjä: Metris
Päivämäärä: 23.5.25 17:39:52
Mun työpaikalla on "rekryportaali". Pistin sinne aikanaan tiistai-iltana klo 19:30 avoimen hakemukseni, cv'ni ja portfolioni, kun toisaalla oli haku juuri sulkeutumassa ja oli tuoreet cv ja portfolio sopivasti. Keskiviikkona ennen puolta päivää sain sähköpostiini kysymyksen rekryportaaliin jättämäni, josko pääsisin työhaastatteluun. Sovittiin työhaastattelu perjantaiksi klo 14. Haastattelu meni hyvin, kesti pari tuntia, olin kuulemma työkokemukseni johdosta "vähän" erottunut kesätyönhakijamassasta. Lupailivat seuravalla viikolla lähettävänsä työtarjouksen. Kuitenkin samana perjantaina klo 16:30 (eli olin ehtinyt ajaa työhaastattelusta marketin parkkihalliin) sähköpostissani oli työtarjous. Onneksi istuin autossa, vähän piti nipistellä käsivarresta. Työtarjous oli paljon parempi kuin olin edes haaveillut.
Eli kyllä: avoin hakemus rekryportaaliin kannattaa, ja niitä käydään läpi johtoryhmissä.
Niin joo, siitä umpeutuvasta paikasta sain viikon kuluttua kutsun työhaastatteluun. Vastasin siihen, että valitettavasti ehti tärppäämään jo toisalla ja onnea oikean henkilön saamiseen.
|