Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mistä olet maksanut "liikaa" ja miten perustelet

Lähettäjä: Omalupa 
Päivämäärä:   22.5.25 19:23:28

Radiossa oli tämmöinen, mutta sinne tulleet esimerkit olivat aika huonoja. Pelkästään eläinten omistajana tietää, että välillä ostelee huvikseen kallista, mitä ei edes tarvitse. Miten sitten kukakin perustelee ostoksiaan?

Juttu kai alkoi, että jos haluan nyt uusia perunoita, maksan 30 euroa kilolta, vaikka viikon päästä olisi jo halvempaa. Perusteluna, että haluan syödä niitä tänään.

Re: Mistä olet maksanut "liikaa" ja miten perustelet

Lähettäjätassu 
Päivämäärä:   22.5.25 19:29:18

Muutaman kerran olen maksanut tuotteesta kalliimmat lähetyskulut kun olen halunnut saada tuotteen ennen jotain tiettyä päivää, muuta ei näin äkkiseltään tule mieleen.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.5.25 19:35:59

200e kalliimmat reittilennot, koska olen halunnut nähdä poikaystävän nopeasti kuin halvemmalla 3 tuntia myöhemmin

Lähettäjä: börje 
Päivämäärä:   22.5.25 19:38:42

Ensimmäisestä autosta aikoinaan, oisko ne olleet sitten kuuluisat "oppirahat" :D

Lähettäjä: nipa 
Päivämäärä:   22.5.25 19:40:22

Autosta olen merkin takia maksanut enemmän kuin vastaava toisen merkkinen.

Lähettäjä: Nn 
Päivämäärä:   22.5.25 20:20:45

Talosta tuli noin 8 vuotta sitten maksettua niin paljon ylihintaa, että vaikka on maksettu koko ajan lainaa pois, niin myydessä saataisiin tällä hetkellä todennäköisesti juuri ja juuri sen verran, että saisi maksettua lainan pois. Koska mä vaan halusin tämän, kun sijainti on niin täydellinen. Ja talokin oli muka sopivan pieni, että on halvempaa asua. Ja pskat. Niin vanha ja harva ja sähkölämmitys, että on todella kallista asumista. Enkä tiedä uskaltaako tätä edes myydä, kun en ole ihan varma, ettei täällä olisi myös jonkinlainen sisäilmaongelma. Eli jumissa ollaan tässä hamaan tulevaisuuteen.

Lähettäjä: Pankki 
Päivämäärä:   22.5.25 20:31:06

Pankkilainasta. Ostin talon yksin, ja olin/olen pankille iso riski joten laina on kallis (marginaali 1,5%).

Mulle on moni sanonut suoraan että oon tyhmä tai että mua on huijattu kun oon ottanut tommosen lainan mut ei ollut kuin ykdi ainoa pankki ja yksi tietty konttori joka tuon mulle suostui myöntämään. Mä koen edelleen että tämän talon osto on mun elämän paras päätös ja se riittäköön perusteluksi =)

Lähettäjä: Eikä 
Päivämäärä:   22.5.25 21:05:52

Talosta. Perusteluina se, että olin nuori, halusin juuri tämän talon, enkä ymmärtänyt remontin tarpeita. Tykkään kyllä tästä ja nyt isojen (ja kalliiden) remonttien jälkeen tämä on tosi kiva, mutta omiaan tästä ei kyllä ikinä saa pois.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.