Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Äitini antoi miehelleni pusun

Lähettäjä: Pallo 
Päivämäärä:   22.5.25 18:58:02

Tästä on jo vuosi mutta silti asia jotenkin on jäänyt kalvamaan mieleeni. Oltiin siis mieheni kanssa reissussa äitini ja hänen pitkäaikaisen miesystävän kanssa ulkomailla. Minä ja mieheni olemme kolmekymppisiä, äitini ja isäpuoleni reilut viisikymppisiä. Muut olivat ruenneet jo hyvissä ajoin juomaan, itse vasta illalla. Olimme baarissa tanssilattialla minä, äitini ja miesystäväni. Yhtäkkiä näin kun äitini antoi miehelleni tanssien lomassa pusun. Ei siis mitään kielisuudelmaa vaan pusun. Mutta kuitenkin huulille. Jotenkin menin ihan hämmilleni. Puhuin asiasta aamulla mieheni kanssa, hän ei pitänyt asiaa minään vaan otti sen huumorilla. Minua jotenkin etoo. Ei tulisi mieleenkään edes persekännissä mennä antamaan pusua isäpuolelleni. Äitini ei ole puhunut asiasta, tuskin muistaakaan kun humalassa oli. Mitä te olette mieltä tälläisestä? Vatvonko turhia? En ole tästä kehannut puhua kavereilleni.

Re: Äitini antoi miehelleni pusun

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   22.5.25 19:04:22

No onhan tuo suomalaisessa kulttuurissa vähän erikoista...

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   22.5.25 19:11:13

Vähän erikoista joo. Mutta ei ole myöskään vatvoa tuollaista asiaa noin kauan.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.5.25 19:37:47

Sellaista sattuu. Minä istuin sohvalla, mies toisella puolella, äitini toisella. Yhtäkkiä tajusin että nää kaksi olivat käsi kädessä mun selän takana. Kummastakaan en olisi uskonut.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   22.5.25 19:49:29

Häiritsisi minuakin.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   22.5.25 20:19:45

Ja Suomessa ei muka ole wt porukkaa

Lähettäjä: Pankki 
Päivämäärä:   22.5.25 20:33:34

Häiritsisi. Ehkä voi mennä kännin piikkiin, mutta silti tosi outoa.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   22.5.25 20:41:45

No jos siitä on vuosi, niin unohda vihdoin jo koko juttu, jos äitisi on sen jälkeen ihan asiallisesti käyttäytynyt.

Päivämäärä:   22.5.25 20:50:56

Onhan se outoa, koska suomalaisessa kulttuurissa ei ole tapana pussata suulle kuin puolisoa. Muuallahan pussataan enemmänkin ehkä lapsia jne. Itse kyllä kokisin vaikeaksi jos äitini antaisi muuta kuin poskisuudelman miesystävälleni, oli känniä tai ei.

Kyllä muistan itse miten häkellyin kun täti joskus pussasi suulle. Koitin vielä kääntää päätä siinä onnistumatta.

Ja näille "unohda vihdoin" kommentoijille: ihminen on huono unohtamaan aktiivisesti. Jos joku asia vaivaa, se pitää käsitellä että siitä pääsee yli, mutta unohtaminen ei välttämättä silti onnistu. Käsittelemisen voi tehdä esimerkiksi keskustelemalla netissä, joten aloittaja varmaan hyötyisi enemmän tavoista työstää asiaa kuin alentavista "unohda nyt jo" kommenteista.

Lähettäjä: Jatta 
Päivämäärä:   22.5.25 20:58:00

Kaverini mies antoi minulle pusun, kun istuttiin iltaa ja oli vähän juomat maistuneet osalle enemmän itse olin melkein selvinpäin. Se oli outoa, kaveri oli vieressäni.

Päivämäärä:   22.5.25 22:04:19

Kunnon wt-meininkiä :D

Lähettäjä: dmk 
Päivämäärä:   23.5.25 00:20:43

No hyi helv. Heittäisin elämästäni pihalle sekä miehen että äidin.

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   23.5.25 02:08:36

Äitisi varmaan ajatteli että poika tarvis kunnon pesää, ei tytön hempukoista ole kunnon kyytejä antamaan.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.