Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Työkaveri määräilee taukoni

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.5.25 07:48:15

Oon suht isolla tehtaalla töis. Tää saa pitää tauot oman mielen mukaan. Pyrin aina menee rauhallisempaan aikaan mut yks työkaveri marmattaa aina kun en mene silloin kun hän menee. Miks mun pitäis joustaa.. hän on mua vanhempi reilusti. Et onko tämä joku juttu että mun nuorempana pitää kunnioittaa ja mennä sen pillin mukaan

Re: Työkaveri määräilee taukoni

Päivämäärä:   22.5.25 07:52:21

Ehkä hän haluaisi sun kanssa yhtä aikaa tauolle?

Jos sinua ei kiinnosta, niin sanot vaan ”meen mielummin sit ku on rauhallisempaa.”

Päivämäärä:   22.5.25 08:07:28

No miksei hän voi tulla silloin kun minä menen ?

Päivämäärä:   22.5.25 08:08:00

Meen aina aikasemmin kun hän, ehkä puoli h

Lähettäjä: ooo 
Päivämäärä:   22.5.25 08:11:00

No jos ei se tartu niskasta kiinni ja raahaa, niin ei sun tarvi sanoa sille mitään. Menet silloin kun se sulle sopii ja that's it.

Lähettäjä: ei omal 
Päivämäärä:   22.5.25 08:18:50

Sanot vaan, että et ehdi, hommat on kesken. Ja menet silloin kun haluat.

Lähettäjä: juuh elikkäs 
Päivämäärä:   22.5.25 11:45:46

En tiedä teidän työstä mitään niin en osaa vastata, mutta ite marmatan samasta asiasta joillekin, koska aloittaminen, lopettaminen, lajinvaihto ja sotkujen selvittäminen vaativat enemmän työtä. Selviän kyllä yksinkin, mutta olisi kiva jos ei tarvitsisi itse hosua ihan vaan koska joku työkaveri välttelee näitä ikäviä juttuja lähtemällä tauolle.
Osa ei edes osaa edes ajatella seuraavia työvaiheita ja sitä miten työn saa pienellä suunnittelulla tehtyä sujuvammin ja tehokkaammin, ja sitten kitistään kun on kiire ja liikaa töitä.

Lähettäjä: nuilee 
Päivämäärä:   22.5.25 11:47:50

Entä mitä esimiehesi sanoo kun kerroit hänelle tästä simputuksesta?

Jollain tasolla ymmärrän tauot samoihin aikoihin jos toinen työntekijä ei voi tehdä omaa työtään ilman sulta tulevaa inputtia. Silti kun kerran tauokojen ajankohta on itse määriteltävissä ongelma ei ole sinun. Mene puhumaan pomolle, sano että tilanne on kannaltasi epämukava. Haluat käydä tauolla kun sinulle sopii ei sillin kun joku toinen haluaa. Pomon pitäisi sanoa asiasta tuolle toiselle henkilölle jos todella olet niin lapanen ettet saa suutasi itse auki.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.